بازیگر نقش آتنه در سریال زمین گرم +عکس جنجالی شیوا ابراهیمی

بازیگر نقش آتنه در سریال زمین گرم +عکس جنجالی شیوا ابراهیمی

بازیگر نقش آتنه در سریال زمین گرم +عکس جنجالی شیوا ابراهیمی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش آتنه در سریال زمین گرم

خانم شیوا ابراهیمی نقش کاراکتر آتنه را درمجموعه زمین گرم ایفا میکند که یکی از نقش های متفاوت وی محسوب میشود .

شیوا ابراهیمی بازیگر زن ایرانی متولد ۲۹ بهمن ۱۳۵۵ در تهران میباشد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر در مقطع کارشناسیت. فعالیت او از سال ۱۳۷۳ با شرکت در تئاترهای کوچک شروع شد.

بازیگر نقش آتنه در سریال زمین گرم +عکس جنجالی شیوا ابراهیمی

سوابق

اولین حضور او در مقابل دوربین برمیگردد به سریال کهنه سوار در سال ۱۳۷۵ به کارگردانی اکبر خواجویی که از آن میتوان به عنوان اولین کار حرفه‌ای اش نام برد.

شیوا ابراهیمی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1377 در سریال کهنه‌سوار به کارگردانی اکبر خواجویی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال زیر هشت، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای شیوا ابراهیمی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون محمدعلی کشاورز، حمیده خیرآبادی، محمود‌ پاک‌نیت و حسین ابراهیمی را تجربه کرد.

بازیگر نقش آتنه در سریال زمین گرم +عکس جنجالی شیوا ابراهیمی

همسر

شیوا ابراهیمی متاهل بوده و دارای یک دختر به نام نفس خدایاری می باشد. او میگوید دخترم برای من رفیق و خواهر است. او فرزندش را در هند و شهری به نام پونا به دنیا آورد.

وقتی پای سریال «زمین گرم» می‌نشینیم، به نحوی سریال« برادر جان» برای ما تداعی می‌شود و علاوه بر بازیگرها که تقریبا ۴۰ درصد مشابه هستند، موضوع هم به گونه‌ای شباهت دارد.

نویسنده هر دو سریال یک نفر است، ضمن اینکه اینبار آقای نعمت‌الله مسئولیت کارگردانی را نیز برعهده دارد و اولین کار رسمی ایشان به عنوان کارگردان است. ممکن است این شباهت به این دلیل باشد اما دو کار کاملا متفاوت است و تمام شخصیت‌ها باهم فرق می‌کنند.

بازیگر نقش آتنه در سریال زمین گرم +عکس جنجالی شیوا ابراهیمی

در یک مصاحبه‌ای آقای نعمت‌الله اعلام کرده بودند که قصد دارند یک سه گانه درباره موضوع برادر بسازند که تا اینجای کار، دو سری آن ساخته شده است، اگر سری سوم هم ساخته شود، شما باز هم حاضرید که در آن ایفای نقش کنید؟

آن چیزی که بسیار برای من اهمیت دارد خود نقش است، باید ببینم نقش چه گونه است، اما من اساسا با آقای نعمت الله کار می‌کنم به این دلیل که کاملا زبان هم را متوجه می‌شویم و این موضوع فرآیند کار را بسیار برای ما آسان می‌کند. به این دلیل که من می‌دانم شیوه کاری ایشان چگونه است، ایشان هم بازی مرا می‌شناسند.

بازیگر نقش آتنه در سریال زمین گرم +عکس جنجالی شیوا ابراهیمی

انتقادی که معمولا به نوشته‌های آقای نعمت‌الله وارد می‌شود این است که نثر متفاوت و سختی دارد، این تفاوت و سختی شما را اذیت نمی‌کند؟

من شناخت کاملی روی سبک فیلمنامه نویسی ایشان دارم و همکاری‌های بسیاری هم که با یکدیگر داشتیم این موضوع را برای من راحت کرده است و من سختی در آن نمی‌بینم.

«زمین گرم» از ۱۱ شهریور ماه هرشب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سوم سیما روی آنتن رفته بود و پس از ۲۷ قسمت، سه شنبه شب ۱۵ مهرماه به پخش خود در شبکه سه سیما پایان داد.

علیرضا خمسه، مرجان شیرمحمدی، اصغرهمت، نادر فلاح، علیرضا آرا، کامران تفتی، شیوا ابراهیمی، دنیا مدنی، صادق برقعی، ندا عقیقی، مرتضی درویش زاده، مسعود شریف، وحید فعال و با حضور پریوش نظریه، مارال فرجاد، مجید واشقانی، مجید نوروزی… ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می‌دادند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *