بیوگرافی بازیگر نقش تینوش در سریال بچه مهندس 3 +اینستاگرام

بیوگرافی بازیگر نقش تینوش در سریال بچه مهندس 3 (کاوه سماک باشی)

بیوگرافی بازیگر نقش تینوش وصال در سریال بچه مهندس 3 +اینستاگرام کاوه سماک باشی بازیگر تینوش وصال برادر تینا را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی بازیگر نقش تینوش در سریال بچه مهندس 3

سریال بچه مهندس در ماه مبارک رمضان بر روی آنتن تلویزیون رفته و همانند سالهای قبل مخاطبان زیادی را به دست آورده است

بیوگرافی بازیگر نقش تینوش در سریال بچه مهندس 3 (کاوه سماک باشی)

فصل اول این مجموعه در سال ۱۳۹۷ از شبکه دو پخش شد و داستان کودکی جواد جوادی را به تصویر می کشید فصل دوم این مجموعه در سال ۱۳۹۸ پخش شد و فصل سوم آن در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ بر روی آنتن شبکه دوم رفته است که بازیگران جدیدی به آن اضافه شده اند.

یکی از این بازیگران آقای کاوه سماک باشی بوده که نقش کاراکتر تینوش را بر عهده دارد.

تینوش برادر تینا به سال بوده که به صورت مشترک مدیرعامل یک کارخانه هستند که جواد جوادی به همراه دوستانشان در این کارخانه مشغول به کار می شوند سعی می کند که در پیشرفت جوادجوادی و همکلاسی هایش اختلال ایجاد کند و برای همین منظور نقشه هایی برای آن می کشد.

بیوگرافی بازیگر نقش تینوش در سریال بچه مهندس 3 (کاوه سماک باشی)

بیوگرافی کاوه سماک باشی

کاوه سماک‌باشی (زاده ۲۷ فروردین ۱۳۵۹ – تهران)بازیگر اهل ایران است. او فارغ التحصیل مهندسی مکانیک است.

همچنین ببینید:

او میگوید وقتي بچه بودم خيلي شيطون و بازيگوش بودم، تو مدرسه هم هميشه جزو شيطون‌ترين بچه‌ها بودم چند باري هم به خاطر همين شيطنتم از كلاس اخراج شدم، اما چون بچه درسخواني بودم هر بار بخشيده مي‌شدم. در كل آدم جدي هستم و برعكس نقش‌هايي كه تا به حال ايفا كردم اصلا احساساتي و خيلي اهل شوخي كردن نيستم اما خدا نكند، روي دنده شوخي كردن بيفتم آن وقت… اصلا اهل غيبت كردن نيستم و تا به حال هم بد كسي رو نخواستم برعكس چهره‌ام، آدم متكبر و مغروري هم نيستم!

بیوگرافی بازیگر نقش تینوش در سریال بچه مهندس 3 (کاوه سماک باشی) بیوگرافی بازیگر نقش تینوش در سریال بچه مهندس 3 (کاوه سماک باشی)

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *