بازیگر نقش شیرین در سریال آقا و خانم سنگی کیست +بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش سحر در سریال آقا و خانم سنگی کیست +بیوگرافی و عکس

یاسمینا باهر بازیگر نقش سحر سریال آقا و خانم سنگی میباشد او همسر امیریل ارجمند و عروس داریوش ارجمند میباشد در ادامه به بیوگرافی یاسمینا ارجمند خواهیم پرداخت.

بازیگر نقش شیرین در سریال آقا و خانم سنگی کیست +بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش شیرین در سریال آقا و خانم سنگی کیست

یاسمینا متولد 16 اسفندماه 1368 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه غیرانتفاعی سوره است؛ او عروس داریوش ارجمند می باشد، می گوید دست پختم انصافا عالی است.

بازیگر نقش شیرین در سریال آقا و خانم سنگی کیست +بیوگرافی و عکس

همسر و خانواده

یاسمینا متاهل است و در سال 84 با امیر یل ارجمند ازدواج کرده است. همسر یاسمینا باهر پسر داریوش ارجمند است. یاسمینا باهر درباره چگونگی آشنایی و ازدواجش با امیر یل ارجمند در مصاحبه ای چنین تصریح کرد: «داریوش ارجمند، پدر امیریل در دانشگاه سوره استاد بازیگری من بود بعد از مدتی رابطه ما از شكل استاد و دانشجویی خارج شد و روابط خانوادگی به خود گرفت و پدرم و استاد ارجمند رابطه نزدیكی با یكدیگر پیدا كردند.

همچنین ببینید:

طی این رفت و آمدهای خانوادگی من و امیر یل هم با یكدیگر آشنا شدیم و بعد از شناخت کافی که 4 سال طول کشید با یکدیگر ازدواج کردیم»

بازیگر نقش شیرین در سریال آقا و خانم سنگی کیست +بیوگرافی و عکس

یاسمینا باهر با انتشار این تصویر نوشت : عکسی از دوران کودکی که امروز پیداش کردم، من سمت راستی هستم و سمت چپ هم دوستی که از دوران مهدکودکم تا امروز با من بوده و بسیارررر زیاد دوستش دارم و خوشحالم که اینهمه سال دوستیمون ادامه پیدا کرده،البته که تو این سالها قهر و آشتی و دعوا و…زیاد داشتیم ولی همچنان باهمیم ، دوستهای قدیمی خیلی باارزشن اگر دارین قدرشون رو بدونین. لباس و قیافم هم خیلی خنده داره خودم میدونم.

بازیگر نقش شیرین در سریال آقا و خانم سنگی کیست +بیوگرافی و عکس

ماجرای آشنایی با همسرش

داریوش ارجمند ، پدر امیریل در دانشگاه سوره استاد بازیگری من بود ، بعد از مدتی رابطه ما از شکل استاد و دانشجویی خارج شد و روابط خانوادگی به خود گرفت و پدرم و استاد ارجمند رابطه نزدیکی با یکدیگر پیدا کردند. طی این رفت و آمدهای خانوادگی من و امیر یل هم با یکدیگر آشنا شدیم و بعد از شناخت کافی که 4 سال طول کشید با یکدیگر ازدواج کردیم.

بازیگر نقش شیرین در سریال آقا و خانم سنگی کیست +بیوگرافی و عکس بازیگر نقش شیرین در سریال آقا و خانم سنگی کیست +بیوگرافی و عکس بازیگر نقش شیرین در سریال آقا و خانم سنگی کیست +بیوگرافی و عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *