بازیگر نقش سوسن در سریال زمین گرم +عکس جنجالی

بازیگر نقش سوسن در سریال زمین گرم +عکس جنجالی

بازیگر نقش سوسن در سریال زمین گرم +عکس جنجالی ندا عقیقی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

در سریال زمین گریم نقش سوسن از نقش های مهمی بوده که خانم ندا عقیقی آن را بازی کرده است و در این صفحه تصمیم داریم که به بیوگرافی این هنرمند بپردازیم تا شما با این بازیگر بیشتر اشنا وشید

بازیگر نقش سوسن در سریال زمین گرم

ندا عقیقی متولد 14 خرداد ماه 1370 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

بازیگر نقش سوسن در سریال زمین گرم +عکس جنجالی

فعالیت خودرا با بازی در تئاتر آغاز کرده و جدید ترین نقشش را در سریال تاریخی عقیق ایفا کرده اسـت.وی علاوه بر بازیگری در تئاتر و سینما ودر مجموعه هاي تلویزیونی، بعنوان دستیار کارگردان نیز فعالیت می کند و دانش آموخته این رشته می‌باشد.

همچنین ببینید:

ندا عقیقی بازیگر | بیوگرافی ندا عقيقي و همسرش + عکس و اینستاگرامبیوگرافی کامل ندا عقیقی

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه هنر می باشد ، وی علاوه بر بازیگری در تئاتر و سینما و در مجموعه های تلویزیونی ، به عنوان دستیار کارگردان نیز فعالیت می کند.

ندا عقیقی دستیار کارگردان نمایش معروف و پرفروش لامبورگینی بود.

بازیگر نقش سوسن در سریال زمین گرم +عکس جنجالی
ندا عقیقی بازیگر نقش سوسن در سریال زمین گرم

فعالیت های هنری

ندا عقیقی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1396 در سریال عقیق به کارگردانی بهرنگ توفیقی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم دارکوب، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ندا عقیقی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون شبنم مقدمی، علیرضا آرا، هدایت هاشمی و نسیم ادبی را تجربه کرد.

بازیگر نقش سوسن در سریال زمین گرم +عکس جنجالی

وی همچنین در فیلم سینمایی دارکوب با مهناز افشار هم بازی بودو نقش خواهر او را بـه عهده داشت.دستیاری کارگردان نمایش مشهور لامبورگینی کـه بسیار پر بیننده و با استقبال زیادی از مردم و اهالی هنر روبه‌رو شد، انجام داده اسـت.ایشان را باید بیشتر بازیگر تئاتر بدانیم، زیرا بدلیل علاقه و دوستی با نمایش زنده وی بطور جدی این هنر را دنبال می کند.

گفتنی است که تئاتر قصه ظهر جمعه تئاتری به کارگردانی نسیم ادبی و نویسندگی سید محمد مساوات می باشد .

ندا عقیقی بازیگر نقش سوسن در سریال زمین گرم +عکس جنجالی

در خلاصه این تئاتر آمده است که :

“در شب عروسی دختر یک خانو‌اده جنوب شهری اتفاقاتی می افتد که…”

گروه بازیگری این تئاتر را پوریا اصلان، مریم برزگر، پردیس پورعابدینی، امیرحسین شعبانی، نجمه صفائی،

پویا صفدرپور، رسول محمدی، شیلا نوروزی، فاطمه نیشابوری، عاطفه غضنفری تشکیل می دهند .

آیدی اینستاگرام nedaghighi

ندا عقیقی بازیگر نقش سوسن در سریال زمین گرم +عکس جنجالی ندا عقیقی

او میگوید زمانی که وارد هنرهای زیبا شدم تصمیم گرفتم بصورت آکادمیک بازیگری را یاد بگیریم به همین علت در کلاس های بازیگری و کارگردانی شرکت کردم.

تا اینکه با گروه های تئاتری و سپس رضا ثروتی و همایون غنی زاده آشنا شدم ، من از سال 1389 در تئاتر هستم و افتخار می کنم با آدم های خوبی کار کردم.

در سال 1395 توسط ویشکا آسایش بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون برای فیلم دارکوب معرفی شد و اولین بار با این فیلم بهروز شعیبی جلوی دوربین رفت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *