بازیگر نقش غزال در سریال مستوران کیست +بیوگرافی و عکس واقعی و اینستاگرام
الهه خادمی بازیگرسینما و تلویزیون متولد 1361 در تهران بوده و در سریالهای ۸۷ متر و مستوران بازی کرده است.

بازیگر نقش غزال در سریال مستوران کیست +بیوگرافی و عکس واقعی

غزال در سریال مستوران کیست کیست و اهل کجاست

الهه خادمی بازیگر نقش غزال در سریال مستوران میباشد او متولد ۱۳۶۱ در تهران بوده و لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن را دارد او در سال 1392 با سریال پروانه در نقش اشرف به شهرت رسید. الهه خادمی  در آثاری همچون فیلم سینمایی «جینگو»، سریال تلویزیونی «87 متر» فعالیت داشته است از مهم‌ترین آثار الهه خادمی می‌توان به بازیگری در سریال 87 متر، فیلم جینگو اشاره کرد.

  • تاریخ تولد : 1361
  • بازیگر : سریال مستوران
  • کاراکتر : غزال
  • پیج اینستاگرام : elahe_khademi

بازیگر نقش غزال در سریال مستوران کیست +بیوگرافی و عکس واقعی و اینستاگرام

بیوگرافی

الهه خادمی بازیگر توانمند تلویزیون بوده که سوابق زیادی در کارنامه خود دارد او متولد 1361 در تهران بوده و در سریالهای ۸۷ متر و مستوران بازی کرده است.

ایشان در جدیدترین فعالیت هنری خود در سریال مستوران به ایفای نقش پرداخته است سریالی که توسط مسعود آب پرور کارگردانی شده و تهیه کنندگی آن را عطا پناهی بر عهده دارد .

بازیگر نقش غزال در سریال مستوران کیست +بیوگرافی و عکس واقعی و اینستاگرام

داستان این سریال درباره یکی از قصه های قدیمی می باشد که آقای مسعود آب پرور تصمیم گرفت آن را به تصویر بکشد.

سوابق

دانش آموخته رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن است که با سارا بهرامی از بازیگران شناخته شده سینما در همین دوران دانشگاه آشنایی پیدا کرد و به واسطه او به جلیل سامان برای ایفای نقش اشرف در سریال «پروانه» معرفی شد که این سریال سال 1392 از تلویزیون پخش شد.

خادمی شروع کارش در سینما با دستیاری کارگردان در فیلم «شب» و «هر شب تنهایی» در سال 1386 آغاز شد و پس از آن در سریال «آشپزباشی» به کارگردانی محمدرضا هنرمند که سال 1388 از شبکه یک روی آنتن رفت، برای نخستین بار به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفت و در نقش خانم غفاری صاحب یک رستوران بازی کرد.

بازیگر نقش غزال در سریال مستوران کیست +بیوگرافی و عکس واقعی و اینستاگرام

الهه خادمی در سال ۱۳۹۶ در سریال ۸۷ متر به کارگردانی کیانوش عیاری به ایفای نقش پرداخت و به شهرت دست یافت او را برای بازی در سریال ۸۷ متر می شناسند اما درخشش او در سریال مستوران میباشد سریالی که بازیگران شناخته شده همچون بیژن بنفشه خواه و حمیدرضا آذرنگ و نازنین فراهانی در آن به ایفای نقش می‌پردازند خانم الهه خادمی نقش غزال را برعهده دارد و نیز سرسخت و جنگجو و خشن چه نسبت به سایر نقشهای متفاوت است.

بازیگر نقش غزال در سریال مستوران کیست +بیوگرافی و عکس واقعی و اینستاگرام

همه کاراکترها به واسطه این شخصیت به هم گره می‌خورند و نقطه عطف سریال مستوران شخصیت «لطفعلی» است. پسربچه‌ای زرنگ که میزان هوش او قابل توجه است و این ویژگی در بین بچه‌ها متداول نیست. او نقطه اتصال همه شخصیت‌های سریال «مستوران» به یکدیگر است و در بسیاری از بزنگاه‌های قصه حضور دارد.

فصل دوم مستوران

سری دوم «مستوران» به کارگردانی سیدعلی هاشمی، تهیه‌کنندگی عطا پناهی و نویسندگی محمد حنیف محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که بر اساس حکایت‌های کهن ایرانی ساخته شده است. داستان این سریال ۲۰ سال پس از اتفاقات فصل اول روایت می‌شود و ماجرا‌های مختلف لطفعلی و دیگران را به تصویر می‌کشد.

بازیگر نقش غزال در سریال مستوران کیست +بیوگرافی و عکس واقعی و اینستاگرام

«مستوران» که پخش آن مدتی است آغاز شده، تلاشی است برای احیای افسانه‌ها و حکایت‌های کهن ایرانی در قالب یک اثر نمایشی، سریالی که بعد از موفقیت فصل اول، فصل دومش تولید و روانه آنتن شده است. این سریال در قسمت‌های نخستین تا چه اندازه توانسته به اهدافش که یکی از آن‌ها پیوند مخاطب با قصه‌های کهن است، دست پیدا کند.

سری جدید «مستوران» که عاشقانه‌ای برگرفته از قصه‌ها و افسانه‌های کهن ایرانی است، به قلم محمد حنیف به نگارش درآمده است.

همچنین ببینید:

بازیگر نقش سیمین تاج در سریال مستوران کیست +بیوگرافی و عکس

بهنام تشکر، کاوه خداشناس، محیا دهقانی، ثریا قاسمی، فرهاد آئیش، فاطمه گودرزی، رؤیا میرعلمی، رابعه اسکویی، سولماز غنی، قاسم زارع، محمدصادق ملک، الهه خادمی، شاهو رستمی، شکوفه هاشمیان، نسرین نکیسا، میلاد میرزایی، آزاده مویدی‌فرد، لادن قناد، علی باقری، خسرو احمدی، دانیال جوهرزاده، ناصر علی پاشا، پریسا مقتدی، آتش تقی‌پور، علی رجایی، یدالله شادمانی، فرشید زارعی‌فرد، آتش تقی‌پور، محمد شیری، قربان نجفی، سحر غمخوار، سانای امیرآبادی، فرهاد روشن و قاسم یوردخانی بازیگران فصل دوم این سریال هستند.

«مستوران» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در استودیو بادبان تهیه و تولید شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. حجاب حکم خدای یگانه هست.
    حرمت خدا و جامعه اسلامی رو رعایت کنید.
    این همه بانوان محترم دارن رعایت میکنن چرا عده ای به خودشون این اجازه رو میدن رعایت نکننن؟؟؟
    بقیه کسایی که حجاب رو رعایت میکنن ، اینکه خودشون رو نمایان کنن بلد نیستن؟پس چرا نمیکنن؟
    چون فرهنگ غلط بدحجابی درست نیست ، چون دارن به خدا و جامعه احترام میزارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *