بازیگر نقش پونه در سریال خانواده دکتر ماهان "کیمیا حسینی"

بازیگر نقش پونه در سریال خانواده دکتر ماهان کیست؟ “کیمیا حسینی”

بازیگر نقش پونه در سریال خانواده دکتر ماهان “کیمیا حسینی” به همراه بیوگرافی کامل و تصاویر خانوادگی او را در ادامه مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش پونه در سریال خانواده دکتر ماهان "کیمیا حسینی"

مجموعه ای جذاب از شبکه دوم سیما پخش میشود که بازیگران شناخته شده ای در آن حضور دارند

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را آقای راما قویدل بر عهده داشته و بعد آقای بهروز خوش رزم تهیه کنندگی آن را انجام داده است

داستان خانوادگی که بیشتر در حوزه گروه نوجوان می باشد که درباره خانواده به نام دکتر ماهان بوده که مشکلاتی برایشان به وجود می‌آید

کیمیا حسینی بازیگر نقش پونه در سریال خانواده دکتر ماهان

یکی از بازیگران این مجموعه خانم کیمیا حسینی بوده که در نقش پونه بازی می کند و نقش دختر دکتر ماهان را برعهده دارد که در ادامه این بخش بیوگرافی او را مشاهده خواهید کرد.

کیمیا حسینی بازیگر نوظهور و جوان ایرانی  در هفتیمن روز از مرداد ماه سال 1382 در شهر تهران متولد شد.

حسینی در حال حاضر مشغول به تحصیل در  مدرسه است و در کنار درس به حرفه بازیگری نیز مشغول است .

وی در خصوص سختی کارش و لطمه زدن به درس خواندنش اظهار داشته است که در مجموعه ساکن خانه چوبی به دلیل بعد مسافت و چون فیلم برداری خارج از شهر تهران بود برای اینکه از درس هایم عقب نمانم معلم خصوص گرفتم .

بازیگر نقش پونه در سریال خانواده دکتر ماهان "کیمیا حسینی"

بازیگر نقش پونه در سریال خانواده دکتر ماهان کیست؟

کیمیا حسینی تک فرزند است و اصالتا اهوازی است و علاقه خاصی به به ورزش خصوصا شنا دارد و اوقات فراغت خود را به فعالیت های مورد علاقه اش به جز بازیگری می پردازد.

آغاز شروع حرفه ای بازیگری

حسینی حدودا از سال1389 وقتی فقط هفت سال داشت وارد حرفه باریگذی شده  و اولین اثر خودرا بابازی در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین که برنده دریافت جایز اسکار شد هنرمایی کرده است.

وی به سبب بازی در فیلم جدایی نادر از سیمن به علت دریافت جایز توانست اعتماد به نفس بیشتری پیداکند و به محبوبیت دسترسی پیدا کند.

آدرس پیج اینستاگرام

عکس جذاب بازیگر نقش پونه در سریال خانواده دکتر ماهان "کیمیا حسینی" بازیگر نقش پونه در سریال خانواده دکتر ماهان "کیمیا حسینی" بازیگر نقش پونه در سریال خانواده دکتر ماهان "کیمیا حسینی"

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *