برادران بهروز وثوقی

برادران بهروز وثوقی کیست + دعوای بهروز وثوقی با برادرانش و عکس خانوادگی

برادران بهروز وثوقی + بیوگرافی و عکس های شهراد و چنگیز و فیروز وثوقی و محل زندگی و شغل و عکس های همسر و فرزندان برادران بهروز وثوقی و همه حواشی تصاحب اموال و ماجرای دعوا بر سر اموال را در مجله شبونه بخوانید.

بهروز وثوقی، ستاره فیلم‌هایی مانند قیصر، کندو، سوته‌دلان و ده‌ها اثر دیگر سینمای پیش از انقلاب، در چهار دهه گذشته از فعالیت در داخل ایران محروم بوده است.
او متولد ۲۰ اسفند ۱۳۱۶ است. این هنرپیشه پرسابقه و سرشناس سینما و تئاتر برادر چنگیز وثوقی و شهراد وثوقی است که هر دو در ایران به کار هنرپیشگی مشغول‌اند.
پست اینستاگرامی اخیر بهروز وثوقی مورد توجه رسانه‌ها و مردم در فضای مجازی قرار گرفت.

برادران بهروز وثوقی

بیوگرافی برادران بهروز وثوقی

بهروز وثوقی بازیگر قدیمی سینمای گذشته و قبل از انقلاب با انتشار پستی از خیانت برادرانش به وی پرده برداشت و دست به افشاگری زد.

برادران بهروز وثوقی
وی با گله و ناراحتی از خیانت برادرانش به اموال و دارایی در اینستاگرامش این گونه نوشت : برادرانم همگی از پشت به من خنجر زدند.
بهروز وثوقی درباره برادرانش در ایران با انتقادات تندی گفت: همگی از پشت به من خنجر زدند.
از آنجایی که عده اى به عنوان برادران من خود را معرفى مى کنند، باید بگویم که فیروز، چنگیز، شهراد، از برادران ناتنى هم بدتر بوده اند و همه آن‌ها با جعل سندها، اموال مرا صاحب شدند و حالا ادعاى برادرى میکنند.

برادران بهروز وثوقی

بیوگرافی و عکس های شهراد و چنگیز و فیروز وثوقی

متاسفم که از اسم من به عنوان برادر سو استفاده می‌کنند من برادرانى واقعى با این اسامى ندارم.
برادران بهروز وثوقی به نام های چنگیز و شهراد از بازیگران کنونی و امروزه سینمای ایران هستند که هم اکنون نیز فعالیت دارند و در حال بازی در فیلم و سریال هستند و در این حضور دارند.

برادران بهروز وثوقی

بیوگرافی چنگیز وثوقی

چنگیز بازیگر ایرانی در ۱۰ اسفند سال ۱۳۲۶ در شهر تبریز است که سابق بر این با سارا خوئینی‌ها بازیگر زن ایرانی ازدواج کرد ، اما بعد از مدتی از هم جدا شدند.

برادران بهروز وثوقی

عکس چنگیز وثوقی

وی از سال ۵۱ با ایفای نقش کوتاهی در بلوچ، ساختهٔ مسعود کیمیایی وارد بازیگری شد.
زمانی که وی به دنیا آمد پدرش در زندان بود و نامش را پدرش در زندان انتخاب کرد.

برادران بهروز وثوقی

بیوگرافی شهراد وثوقی

شهراد بازیگر ایرانی برادر دیگر بهروز متولد سال ۱۳۳۵ است.
دارای لیسانس سینما را از مدرسه بین‌المللی فیلم لندن بوده و از سال ۱۳۶۹ وارد بازیگری شده و اولین نقشش را در ناصرالدین‌ شاه اکتور سینما ایفا کرد. برادران بهروز وثوقی

برادران بهروز وثوقی

عکس شهراد وثوقی

همچنین در فیلم های چون شیرین قناری بود و کارناوال مرگ و مدیوم و معبد جان و … بازی کرده است. برادران بهروز وثوقی

برادران بهروز وثوقی

دعوای بهروز وثوقی با برادرانش

مشاجره و دعوای بازیگر قدیمی ایرانی که اکنون در خارج ازط شکور بسر می برد به اوج رسیده و گفته است که من برداری به نامه این افراد ندارم و از پشت به من خنجر زدند.

اما هنوز هیچ کدام از داداش های او واکنشی نشان ندادند و پاسخی مبنی بر رد این ادعا و یا تایید ادعای بالا کشیدن اموالش را ندادند و باید دید که این دعوای خانودگی به کجا خواهد رسید

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *