دانلود کامل برنامه مهمونی قسمت هشتم بابک کریمی رایگان ویدائو

دانلود کامل برنامه مهمونی قسمت هشتم بابک کریمی رایگان ویدائو

دانلود کامل رایگان برنامه مهمونی قسمت هشتم بابک کریمی رایگان ویدائو قسمت 8 برنامه مهمونی همراه با لینک مستقیم و کیفیت های عالی را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل برنامه مهمونی قسمت هشتم بابک کریمی رایگان ویدائو

دانلود کامل رایگان برنامه مهمونی قسمت هشتم

برنامه مهمونی از جدیدترین کارهای آقای ایرج طهماسب بوده که با سری جدید عروسک ها توانسته گام مهمی را در شبکه نمایش خانگی بردارد.

این برنامه که با موضوع گفت و گو محور می باشد در هر قسمت مهمانان ویژه دعوت می‌شوند و با آنها به گپ و گفت می پردازند هر کدام از این عروسک ها با مهمانان برنامه شوخی هایی انجام می دهند که می تواند در نوع خود بسیار جالب باشد

صداپیشگان این عروسک ها هوتن شکیبا و کاظم سیاحی و بهادر مالکی و سهیل مستجابیان و علی امامی و امیر ادیب و نازنین شبانی هستند.

دانلود قسمت هشتم برنامه مهمونی

بازیگران آن علی زرمهری و سهیل رهبر زارع و سارا صدری و احمد فیاض می‌باشند نویسندگی و مجری این برنامه را آقای ایرج طهماسبی برعهده داشته و محصول سال ۱۴۰۰ است که برای سال ۱۴۰۱ از نوروز عرضه شده است.

تهیه کنندگی آن را آقای حسن خدادادی بر عهده دارد و به موضوع مشکلات جامعه و اجتماع می پردازد این برنامه اولین بار است آقای ایرج طهماسبی با آقای جبلی همکاری نکرده و کلاه قرمزی و عروسک های مربوط به آن که صداپیشگی آن را آقای جبلی برعهده دارد حضور ندارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *