برنامه هشتگ عصر جدید +موضوع و زمان پخش هشتگ عصر جدید

برنامه هشتگ عصر جدید +موضوع و زمان پخش هشتگ عصر جدید

برنامه هشتگ عصر جدید +موضوع و زمان پخش هشتگ عصر جدید را به همراه جزئیات کامل در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

برنامه جانبی عصر جدید بوده که به حواشی این مسابقه استعدادیابی میپردازد اتفاقاتی که هنگام قبل و بعد از اجرای برنامه صورت گرفته را ضبط کرده و برای مردم پخش میکند سال گذشته هم چنین برنامه ای که مربوط به حواشی این مسابقه بود از شبکه سوم پخش میشد که مجری آن آقای ایمان قیاسی بود که حالا در فصل جدید به عنوان داور حضور دارد.

برنامه هشتگ عصر جدید +موضوع و زمان پخش هشتگ عصر جدید

زمان پخش برنامه هشتگ عصر جدید

لازم به ذکر است که اوین قسمت این برنامه جانبی قرار است که روز جمعه 16 اسفند 98 از شبکه سوم سیما بر روی آنت برود.

لازم به ذکر است به گفته تهیه کننده در این برنامه حواشی و اتفاقاتی پخش میشود که در مسابقه اصلی از تلویزیون پخش نشده و سعی شده که اضطراب و استرس و هیجان شرکت کننده ها را به تصویر بکشاند.

موضوع برنامه هشتگ عصر جدید

داوران مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران و کارگردان و مجری این برنامه، قبل از نشستن روی صندلی قضاوت و اجرا، روی صندلی دیگری نشستند تا مهیای حضور جلوی دوربین‌ها شوند؛ صندلی اتاق‌های گریم!

اولین قسمت از هشتگ عصرجدید جمعه از شبکه سه سیما پخش میشود و میتوانید تصاویر و لحظاتی را تماشا کند که در مسابقه عصر جدید دیده نشده است

دوربین‌های پشت صحنه برای شما روایت می‌کنند، پیش از ضبط تیزر رونمایی از داوران فصل دوم عصرجدید چه گذشته است

زمان پخش دقیق فصل دوم عصر جدید

احسان علیخانی درباره هشتگ و زمان دقیق پخش آن اینگونه نوشته است: عصرجدید دو از ۱۷ اسفند شنبه ها و یکشنبه ها از شبکه سه سیما پخش میشه و اکنون نیز مرحله راستی ازمایی و پذیرش عصر جدید در حال پخشه که سه شنبه قسمت آخر آن ساعت۲۲/۳۰ روی آنتن رفته و جمعه ساعت ۲۰ قسمت اول برنامه “هشتگ عصرجدید” پخش میشه و ما شنبه و یکشنبه ۲۲/۳۰ با قدرت و انرژی شما مسابقه فصل دوم شروع می‌کنیم .

شب و روز میلاد حضرت علی (ع) ، یک قسمت هم مفصل ۲۸ اسفند پخش می‌کنیم و تمام شبهای ایام نوروز و تعطیلات برنامه داریم چون به اندازه کافی در بهمن ضبط کردیم و شروع کردیم هشتگ عصر جدید با یک گروه جمع و جور ۳۰ نفره ضبط و مونتاژ کردن

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *