برنده فینال جوکر فصل ششم لو رفت شهرام قائدی و یوسف تیموری

برنده فینال جوکر فصل ششم فینال مشخص شد محمدرضا علیمردانی

برنده فینال جوکر فصل ششم محمدرضا علیمردانی برنده های فینال و فصل ششم جوکر میباشند

برنده فینال جوکر فصل ششم محمدرضا علیمردانی

فصل ششم و فینال جوکر در حال پخش بوده که برنده های این فصل نیز لو رفته است و محمدرضا علیمردانی هست  که هر چقدر تلاش کردند نتوانستند او را بخندانند.

برنده فینال جوکر فصل ششم لو رفت شهرام قائدی و یوسف تیموری

از همین اول و پیش از فهمیدن معمول فضای مجازی این را بدانید که کپی نمودن برنامه های شناخته شده بین‌المللی به هیچ عنوان کار بدی نمی باشد.

در کل برنامه های مفرح که در مقیاس جهانی تولید می‌شوند و توانسته اند که موفق باشند مبدل به یک الگوی جدی برای برنامه سازی خواهند شد که میتواند در همه‌ی ملیت ها و فرهنگ ها تاثیر بسزایی را داشته باشند.
با این تعریف‌ها جوکر نیز یک برنامه می باشد که از روی نمونه‌های موفق خارجی برگشته شده و با معیارها و فرهنگ ایرانی مطابقت داده شده و اکنون روی فیلیمو روی آنتن می باشد.

✅ دانلود این قسمت کامل با لینک مستقیم

مسابقه جوکر یکی از برنامه‌هایی می‌باشد، که از یک ایفای مشهور جهانی بر گرفته شده.

در این بازی باید دیگران را به خنده واداشت وخود هم نخندید.
نخستین بار یکی از شناخته ترین هنرپیشه های ژاپن این بازی را اختراع نمود و با اسمDocumental آن را تولید نمود.

بعد از موفق بودن این برنامه شرکت آمازون پرایم فیلم امتیاز آن را خریداری نمود و با نام LOL شروع به تولید نسخه های اختصاصی آن در کشورهای گوناگون را نموده است.

لازم به ذکر می باشد که این را بدانید تا به حال به غیر از ژاپن که در پنج سال ٩ فصل از این برنامه را روی آنتن برده است، کشورهای: استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند و مکزیک هم شروع به ساخت آن نموده اند و کشورهای دیگر هم مثل کانادا خبر از تولید این برنامه را داده است.
پس تا اینجا می‌توان گفت یه کار مشخصی می باشد که با یک برنامه در کلاس جهانی مواجه می باشیم، که قرار می باشد بینندگان را غافلگیر کند.

در نمایش جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و مجری گری سیامک انصاری، 8 هنرمند مشهور (معمولاً 7 بازیگر ریز و درشت سینما و تلویزیون و یک تئاتر یا چهره شناخته شده در فضای مجازی) به مدت 6 ساعت در محیطی هستند و باید بدون اینکه خود را بخندانند، تا سایر شرکت کنندگان را بخندانند. هر کس بخندد بار اول کارت زرد می گیرد و بار دوم بازی را ترک می کند. در پایان آخرین نفری که نخندید برنده جایزه نقدی این برنامه می شود.

در قسمت اول این سریال نامی از احسان علیخانی برده نشد و به نظر می رسد او با اطمینان از بازخوردهای مثبت، منتظر معرفی مخاطبانش به عنوان کارگردان این اثر بوده است. این مجری مطرح تلویزیون در مصاحبه ای اعلام کرد که به او گفته شده در این برنامه جلوی دوربین نرود. چنین اظهارنظری (که تلویحاً مسئولین صدا و سیما را مقصر می داند) با توجه به اینکه کارگردانی یک برنامه و بازی در آن تفاوت چندانی با هم ندارند، بهانه ای نادرست و بی اساس به نظر می رسد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. این ها نبودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *