بهاره رهنما و همسر جدیدش جنجال شد همسر سوم بهاره رهنما کیست

بهاره رهنما بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون که همیشه با کارهایش سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی می شود مجدداً در فضای مجازی جنجال به پا کرده است و بسیاری از رسانه ها معتقد هستند که بعد از ازدواج دومش با امیرخسرو حالا ازدواج مجدد کرده است.

ماجرای عکس بهاره رهنما

بهاره رهنما و همسر جدیدش جنجال شد همسر سوم بهاره رهنما کیست

تصویری در فضای مجازی منتشر شده است که بهاره رهنما با لباس عروس در کنار یک مرد جوان نشسته است و این شائبه را به وجود آورده که بهاره رهنما ازدواج مجدد کرده است در حالی که این عکس بریده شده است و عکس مربوط به ازدواج بهاره رهنما با آقای امیرخسرو عباسی میباشد.

عکس اصلی

بهاره رهنما و همسر جدیدش جنجال شد همسر سوم بهاره رهنما کیست

خانم رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی کارگردان و نویسنده نامدار سینما و تلویزیون است.

حاصل ازدواج آنها یک فرزند دختر بوده که در خارج از کشور در زمینه موسیقی تحصیل می‌کند.

ازدواج های قبلی

بهاره رهنما بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی با یک تاجر ازدواج کرد ازدواجی که جنجال زیادی را در فضای مجازی به راه انداخت چرا که تصاویر عروسی باشکوه مورد انتقاد برخی از کاربران قرار گرفت.

بهاره رهنما در این ازدواج ناموفق بود و از همسرش جدا شد حالا خبرهایی مبنی بر ازدواج سوم بهاره رهنما به گوش می‌رسد که البته خانم رهنما هنوز واکنشی نشان نداده است ایشان در اینستاگرام فعالیت های زیادی داشت که با توجه به فیلتر شدن این شبکه اجتماعی فعالیت خود را متوقف کرده است.

همچنین ببینید

⚡️عکس بهاره رهنما با شلوار پیژامه در خیابان همه را شوکه کرد

⚡️فیلم / بدل و همزاد بهاره رهنما در شیراز پیدا شد

⚡️فیلم کامل / بهاره رهنما: از همسرم جدا شدم اعتراف در لایو اینستاگرام

جالب است بدانید خانم بهاره رهنما در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی دوره های بازیگری و فیلمنامه نویسی را گذراند و در سال 1370 با بازی در فیلم «افعی» به سینما راه یافت. او در همان سال با پیمان قاسم خانی آشنا شد و در سال 1375 با او ازدواج کرد. رهنما علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون به داستان نویسی نیز مشغول است.

بهاره رهنما در سال ۱۳۸۰ بازی در یک فیلم کمدی – نان و عشق و موتور هزار – را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت. اما شاید بازی در فیلم گاوخونی ساخته بهروز افخمی یکی از بهترین فرصتها برای نمایش توانایی هایش باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *