بوی نامطبوع در تهران علت بوی تعفن در پایتخت چیست

بوی نامطبوع در تهران علت بوی تعفن در پایتخت چیست؟ + تشکیل کمیته بحران

بوی نامطبوع در تهران علت بوی تعفن در پایتخت چیست؟ + تشکیل کمیته بحران برای حل مشکل و پیدا کرده منشا بوی تعفن و نامطبوع را در مجله شبونه بخوانید.

بوی نامطبوع در تهران

از ساعات سه بعد از بویی متعفن و نامطبوع در سطح شهر تهران منتشر شده که باعث شده تا شهروندان تهرانی واکنش و به مراکز آتش نشانی و مرکز فوریت های شهری با شماره ۱۳۷ اطلاع داده و خبر انتشار این بو گزارش دهند.

بوی نامطبوع در تهران علت بوی تعفن در پایتخت چیست

علت بوی تعفن در پایتخت چیست

این بو در بیشتر مناطق تهران از انقلاب تا هفت تیر و بیشتر مناطق بالا و پایین پایتخت منتشر شده است‌.اخبار داغ
در پی این بوی تعفن در پایتخت یک کارشناس مرکز فوریت‌ های شهری گفته که این بوی نامطبوع در سراسر تهران منتشر شده و منشأ آن مشخص نیست.سلطان کاغذ

ابتدا اعلام شد که منشا این بو متفعن و نامطبوع ترکیدگی شبکه فاضلاب در میدان انقلاب است ، اما این خبر بعدا تکذیب شد.

بوی نامطبوع در تهران علت بوی تعفن در پایتخت چیست

منشا بوی نامطبوع در تهران کجاست

مدير كل محيط زيست تهران گفت کمیته بحران تشکیل شده و آتش نشانی و فوریت های پزشکی به حال آماده باش درآمدند و تاکنون نیز کسی از بوی نامطبوع و زجر آور آسیبی ندیده و به بیمارستان و مراکز پرشکی مراجعه نکرده است‌

بوی نامطبوع در تهران علت بوی تعفن در پایتخت چیست

علت بوی بد پایتخت چیست

در خبری نیز نشت پالایشگاه منشا این بو اعلام شد که این احتنال نیز تکذیب شده و اکنون نیز ستاد مدیریت بحران به حالت هشیار باش درآمده و به دستگاههایی همچون شرکت گاز، آبفا، سازمان پدافند غیرعامل و دیگر نهادهای متولی اعلام آماده باش داده است.پدیده کولد اسپل

در پی این حادثه در پایتخت مدیرکل حفاظت محیط زیست گفاته است که شاخص آلودگی هوا با انتشار این بو چهل درصد افزایش پیدا کرده و نیز یک مسئول دیگر گفته که این بو آسیب رسان نیست و منشا زمینی دارد و شبیه به بوی گاز است که علت زمینی دارد.

نامزدی دختران با شهدا

بوی نامطبوع در تهران 11 آذر 98

به گزارش فارس ، بیش از یک سال قبل در شامگاه 12 دی بویی نامطبوع در مناطق مرکزی شهر تهران به مشام شهروندان رسید.

این بو حدود 3 الی 4 ساعت در مناطق مرکزی و شمالی شهر تهران استمشام شد و حتی برخی شهروندان در حوالی میدان شهدا این بو را استشمام کردند و به یک باره بو از بین رفت.

بلافاصله پس از آن محیط زیست استان تهران، محیط زیست شهرداری تهران، استانداری و برخی دستگاه‌های دیگر نسبت به انتشار این بوی نامطبوع واکنش نشان داده و بررسی‌هایی آغاز کردند تا اینکه سرانجام به طور دقیق منشا بو مشخص نشد.

هر چند برخی انتشار بو را به ماده مرکاپتان ربط دادند اما این نظریه هم خیلی دقیق و قطعی نبود.

حالا بعد از گذشت بیش از یک سال بار دیگر از ساعتی قبل بویی نامطبوع و کمی شبیه به بوی سال قبل در مناطق مرکزی شهر تهران به مشام می‌رسد.

عموما انتشار بو مقطعی و گذرا است

اصغر عطایی مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس در خصوص انتشار بوی نامطبوع در مناطق مرکزی شهر تهران گفت: هنوز در خصوص انتشار بوی گزارشی به دست ما نرسیده است.

وی افزود در زمان انتشار بو و احیانا انتشار گازهای خطرناک، سازمان آتش نشانی شهر تهران دستگاه‌هایی دارد که می تواند نسبت به تشخیص بو اقدام کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *