بیماری فرزاد فرزین چیست فیلم عیادت دوستان فرزاد فرزین در خانه اش

بیماری فرزاد فرزین چیست فیلم عیادت دوستان فرزاد فرین در خانه اش

بیماری فرزاد فرزین چیست فیلم عیادت دوستان فرزاد فرزین در خانه اش و ماجرای بیماری و مریضی فرزاد فرزین را در این صفحه ببینید.

بیماری فرزاد فرزین چیست فیلم عیادت دوستان فرزاد فرزین در خانه اش

بیماری فرزاد فرزین چیست

فرزاد فرزین که به دلیل بیماری در بستر بیماری است در ویدیویی نشان میدهد که دوستانش به صورت گروهی به عیادت او امده اند درباره این که آیا واقعا بیمار شده و یا صرفا برای شوخی و طنز این ویدیو را در فضای مجازی منتشر کرده است مشخص نیست این خواننده محبوب چند سالیست در عرصه خوانندگی فعالیت داشته و طرفداران زیادی را به دست آورده است.

خواننده پاپ کشورمان که در عرصع بازیگری نیز حضور فعال دارد در یکی سالهای گذشته بسیار پرکار بوده است و از خوانندگی تا بازیگری و مدلینگ فعالیت میکند او فیلم های پسران آجری در سینما گام برداشت و سریال عاشقانه منوچهر هادی به شهرت دست یافت او در بازیگری نیز استعداد زیادی دارد

فرزاد فرزین متولد ۳ تیر ۱۳۶۰ خواننده و بازیگر ایرانی است. او به‌ جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی و تنظیم‌کنندگی هم کرده‌ است. او کار موسیقی را به‌صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و شش آلبوم رسمی دارد.

فرزاد فرزین با ترانه سرایانی چون یاحا کاشانی، روزبه بمانی، پویان بوترابی و زهرا عاملی همکاری کرده است. فرزاد فرزین علاوه بر خوانندگی بازیگری کرده است . وی در فیلم سگ های پوشالی اولین بار در سینما حضور یافت و بعد از آن نیز هم اکنون در سریال عاشقانه به عنوان یکی از نقشهای اصلی حضور دارد.

بعد از شراره فرزاد کار بر آلبوم دوم خود، «تعقیب» را با تنظیم دوباره آهنگ‌های غیررسمی خود شروع کرد که متاسفانه توسط شخص یا اشخاصی که هویت آنها ناشناس ماند، به طور غیر رسمی منتشر شد. بعد از این مسئله،فرزاد به دنبال تیم جدیدی از آهنگساز و تنظیم کننده‌ها رفت تا روی آلبوم دیگری که «شوک» نام گرفت کار کند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *