بیوگرافی آیدا فقیه زاده بازیگر نقش بهار در سریال زمانه + تصاویر

بیوگرافی آیدا فقیه زاده بازیگر نقش بهار در سریال زمانه کیست + تصاویر

بیوگرافی آیدا فقیه زاده بازیگر نقش بهار در سریال زمانه کیست + تصاویر شخصی و سوابق آیدا فقیه زاده سال ۶۳ در تهران به دنیا آمده است او لیسانس مهندسی نرم افزار کامپیوتر دارد. در سال ۱۳۸۷ در کلاس های امین تارخ شرکت میکند، یکسال بعد در یک سریال کاری از عبدالحسین برزیده نقش اول را بازی میکند در سال ۱۳۹۱ توسط امین تارخ به حسن فتحی برای بازی در سریال زمانه معرفی می شود ، او در این سریال با حمید گودرزی و پریناز ایزدیار همبازی بوده است . ادامه بیوگرافی آیدا فقیه زاده بازیگر نقش بهار در سریال زمانه این بخش از  سایت شبونه مشاهده نمایید.

آیدا فقیه زاده سال 63 در تهران به دنیا آمده است ، آیدا خانواده چهار نفره داشته و یک خواهر دارد او لیسانس مهندسی نرم افزار کامپیوتر دارد . آیدا برای آموزش بازیگری در سال 1387 در کلاس های امین تارخ شرکت میکند ، یکسال بعد در یک سریال کاری از عبدالحسین برزیده نقش اول را بازی میکند ، آیدا در سال 1391 توسط امین تارخ به حسن فتحی برای بازی در سریال زمانه معرفی می شود ، او در این سریال با حمید گودرزی و پریناز ایزدیار همبازی بوده است .

بیوگرافی آیدا فقیه زاده بازیگر نقش بهار در سریال زمانه + تصاویر شخصی  وسوابق او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی آیدا فقیه زاده

آیدا فقیه زاده یکی از بازیگران شناخته شده کشورمان بوده که سوابق هنری زیادی در کارنامه خود دارد او در سال 1363 در شهر تهران به دنیا امده و در رشته مهندسی کامپیوتر تحصیل کرده است.

بیوگرافی آیدا فقیه زاده بازیگر نقش بهار در سریال زمانه + تصاویر

این خانم هنرمند در یک خانواده کم معیت 4 نفره متولد شده است و دارای یک خواهر است

ایشان دختر بزرگ خانواده است و به دلیل تشویق خانواده اش مبنی بر اینکه در یک رشته فنی تحصیل کند به رشته کامپیوتر رفته است و در حال حاضر مهندس کامپیوتر محسوب میشود.

همچنین ببینید: بیوگرافی گلزار محمدی عروسک گردان

سالهای فعالیت

آیدا فقیه زاده بازیگر را در سال 1387 شروع کرده است و با حضورش در کلاس های هنرپیشگی امین تارخ اولین گام خود را در این عرصه برداشته است.

مجموعه راه شیری ساخته آقای عبدالحسین برزیده اولین تجربه حرفه ای او در مقابل دوربین بوده که با استاد خود یعنی امین تارخ همبازی شده است که یک تجربه بسیار گرانبها برای او به شما می آید که در اولین مرحله بازیگری اش با امین تارخ همبازی شده است.

شهرت بازیگر نقش بهار در سریال زمانه

آیدا فقیه زاده در سریال زمانه به شهرت فراوانی دست یافت و در این مجموعه نقش بهار را بازی کرد .

این مجموعه در سال 1391 کارگردانی شد و با بازیگران معروف زیادی همبازی گردید.

بیوگرافی آیدا فقیه زاده بازیگر نقش بهار در سریال زمانه + تصاویر

زمانه مجموعه‌ای به کارگردانی حسن فتحی است که از آذر ماه سال ۱۳۹۱ در ۴۹ قسمت ازشبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. هر قسمت از این مجموعه ۴۰ دقیقه است.

او در سال ۱۳۹۲ در سریال “بچه‌های نسبتاً بد” به کارگردانی سیروس مقدم، در نقش “مرجان” بازی کرد. چنان‌که عنوان شده‌است، سیروس مقدم قصد داشت در سریال بچه‌های نسبتاً بد، “سحر قریشی” را به بازی بگیرد اما چند روز پیش از شروع تصویربرداری، اعلام شد قریشی ممنوع‌التصویر است و بنابراین تصمیم گرفت آیدا فقیه زاده را برای این نقش انتخاب کند. او اخیر بشدت کم فعالیت شده است.

بیوگرافی آیدا فقیه زاده بازیگر نقش بهار در سریال زمانه + تصاویر

وضعیت تاهل

فقیه زاده مجرد است و تاکنون در رابطه با وضعیت تاهلش گفتگویی انجام نداده است.

علاقه به خلوت و دوری از شهرت

آیدا فقیه زاده در یکی از گفتگو های خود، اعلام کرد محبوبیت را بیشتر از شهرت دوست دارد: ” من خلوت خودم را خیلی دوست دارم. قطعا هیچ کس بدش نمی آید که دوستش داشته باشند ولی شهرت می تواند خلوت آدم را به هم بریزد و من اینقدر به خلوتم وابستگی دارم که می خواهم از همین نقطه شروع اصلا به این مسائل فکر نکنم و به طرفشان نرم. من فقط زمانی دوست دارم اذز خلوتم بیرون بیایم که سر کار باشم و بحث کار در میان باشد.

سر همین کار، شلوغی پشت صحنه را دوست داشتم و دیدن تلاش و انرژی تک تک بچه های گروه کلی به من انرژی می داد. کارگاه بازیگری مان را هم خیلی دوست داشتم و با بچه ها رابطه صمیمانه و خوبی داشتیم. بیشتر دوستان سینمایی من هم دوستان همکلاسی ام در کارگاه بازیگری هستند. متین ستوده، شهرام قائدی و عطا عمرانی از همدوره ای های من بودند.”

مجموعه های تلویزیونی

  • راه شیری (۱۳۸۸)
  • زمانه (۱۳۹۱)
  • بچه های نسبتا بد (۱۳۹۲)

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

3 نظر

  1. این داستان زندگی ایشان هم کامل نیست . ما در حد خود اگر واجد شرایط باشیم میتوانیم بدانیم بخواست خدای متعال.

  2. بنظر منکه ایشون هم بازیگر خوبی هستن هم چهره فوق‌العاده زیبایی دارن ایشالا که شاهد بازی فیلمای جدیدی از ایشون باشیم

  3. دوستانی که به دنیای حیوانات و حیاط وحش علاقه دارند از پیج ما در اینستاگرام دیدن بفرمائید
    @clip_heivanat

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *