بیوگرافی احمد صمدی خبرنگار (سابق) صدا و سیما + سوابق

بیوگرافی احمد صمدی خبرنگار صدا و سیما + سوابق

بیوگرافی احمد صمدی خبرنگار (سابق) صدا و سیما + سوابق او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی احمد صمدی

او یکی از خبرنگاران صدا و سیما بوده که سال گذشته به انگلستان اعزام شد اما بعد از پایان ماموریتش دیگر به ایران بازنگشت و در همانجا اقامت یافت و به این کشور درخواست پناهندگی کرد تا جنجال زیادی در صدا و سیما رخ بدهد و بسیاری از رسانه های کشورمان از صدا و سیما انتقادات فراوانی کنند که چرا در استخدام اینقد بی دقت عمل کرده که افراد بدون اعتقاد را جذب میکنند.

بیوگرافی احمد صمدی خبرنگار صدا و سیما به شبکه ایران اینترنشنال

احمد صمدی سال گذشته از طرف صدا و سیما راهی انگستان شد اما دیگر برنگشت و حالا خبر رسیده که به شبکه ضدانقلاب ایران اینترنشنال پیوسته است خبری که میتواند برای صدا وسیما بسیار بد باشد.

ماجرای مهاجرت به انگلیس

تا چند سال پیش گزارش‌های ارسالی از خبرگزاری صداو سیما را در برلین خبرنگاری با موها و چشم‌های روشن به نام احمد صمدی تهیه می‌کرد که برغم تجارب نه چندان قوی‌اش در تهران به ماموریتی سه ساله به برلین آلمان اعزام می‌شود اما به ناگاه بعد از پایان سه ساله ماموریت و جایگزینی امیرشجاعی دیگر خبرنگار شناخته شده صداوسیما، دیگر خبری از احمد صمدی روی آنتن و در خبرگزاری صداوسیما نیست.

بیوگرافی احمد صمدی خبرنگار (سابق) صدا و سیما + سوابق

در نهایت مشخص می‌شود که او یکسال ماموریت بدون حقوق گرفته و بعد از اینکه در این یکسال کارهای اقامتی‌اش را انجام داد و شغل جدیدش را پیدا کرد، مقیم برلین شده است.

او در این مدت شرکتی تجاری را در آلمان و ایران ثبت کرد و فقط به ایران رفت و آمد می‌کند و خود و خانواده اش در برلین زندگی می‌کنند. البته جالبی ماجرا اینجاست که این فرد عطای بازگشت به ایران و سازمانی که او را به ماموریت خارجی فرستاده بود را به لقایش بخشید و منتظر شد تا حکم اخراجش از سازمان صدا وسیما صادر شود. آن هم در حالی که سی هزار یورو به سازمان بدهی داشت و هرگز هم آن را نپرداخت.

مرتضی غرقی در توئیتر خود نوشت: دو خبرنگار ایرانی احمد صمدی و نیلوفر پورابراهیم را در تلویزیون اینترنشنال دیدم، فلاح و دو خبرنگار قبلی صدا و سیما هم به لندن مهاجرت کرده‌اند، تاسف خوردم که چرا نیروهایی که از جیب ملت تربیت شده‌اند اکنون در خدمت دشمنان ملت هستند، چرا؟؟

نیلوفر پورابراهیم و احمد صمدی خبرنگار شبکه ایران اینترنشنال

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

11 نظر

  1. خاک تو سراش،

  2. کسانی معرف این شخص بودند که بابداخلاقی درخانواده هیچ جایگاهی درخانواده نداشتند وبامعرفی این شخص به عنوان خبرنگارانتخابی خودشان سعی دراثبات قدرت خوددرخانواده داشتند…….وبابرخ کشیدن این شخص واین انتخاب سعی درتحقیر اطرافیان داشتند واین تحقیر رابرخ میکشدند…….تااینکه باپناهندگی این خائن خدا تودهنی محکمی بهش زد.

  3. لطفا پاسخ اون چرای آخر را بدهید
    چه کردید که از صدا و سیما فرار کردند

  4. طمع پول زیاد و وطن فروشی علت مهاجرت این افراد بدرد نخور و درجه چندمه

  5. داراوغلو

    نوش جانشان…. رفتند خوب کاری کردند…

  6. صداوسیما از یک خبرنگار سی هزار یورو طلبکار بوده !!!!خیلی جالبه.اگه با پوله ما ملت گرامی رفته ما راضییم.حداقل دیگه داره خبر درست تهیه می‌کنه وتازه پول هم نمیگیره وبا حساب خائنین برامون خبر میزنم.شما هم آبو بگیر اونجا که میسوزه

  7. من راضی نیستم. از طرف خودت حرف بزن نه تمام مردم.
    خبراشم به درد آدمای مزخرفی مثل تو می خوره

  8. بیایید منطقی به موضوع نگاه کنیم. اگه اینجا براش خوب بود که نمی رفت اونجا
    موضوع 30 هزار یورو هم اگه درست باشه بیشتر بر می گرده به هرج و مرج در سازمان های داخلی
    ریخت و پاش بدون حساب کتاب، وقتی یه خبرنگار 30 هزار یورو تو دستش هست بی حساب و کتاب، شما ببین دست آدم هایی که جایگاه خیلی بالاتری دارن چقدر پول بی حساب کتاب هست.

  9. محمد عبداللهی

    واقعا برای این صدا و سیما متاسفم اصلا دقتی در ابتدای استخدام و طول زمان خدمت ندارد.

  10. آره با پول خودشون برن نوش جونشون کسی ام کاری نداره اما یارو تا قبل از استخدام چند استان اونورتر نرفته الان بره کشور دیگه و با پول و بودجه کشور راه و چاهو یاد بگیره و بعدش پشت کنه اون میسوزونه
    البته نهاد های دولتی جایی باخت دادن که افراد ضد ارزشی و ضد انقلاب رو استخدام کردن پارتی جای ارزش سالاری رو گرفت.
    با پول خودش بره ملالی نیست. دهن کجی کردنشون بی لیاقتیشونو میرسونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *