بیوگرافی ایوانا نول مدل کرواسی کیست +پیج اینستاگرام و عکس

بیوگرافی ایوانا نول مدل کرواسی کیست +پیج اینستاگرام و عکس ایوانا نول که در قطر به دلیل نامناسب بودن لباسش جریمه شد.

این سه شنبه اولین نیمه نهایی قطر 2022 بین آرژانتین و کرواسی بود و مانند هر بازی تیم اروپایی، ایوانا نول یکی از پر حاشیه ترین ترین افراد بود که برخی هواداران با عکس یادگاری میگرفتند. اما در پایان بازی او مانند موارد دیگر لبخند نمی زد، زیرا تیم ملی کشورش حذف شد. در خروجی از ورزشگاه لوسیل که کرواسی با نتیجه 3-0 شکست خورد، این مدل و اینفلوئنسر ناراحتی خود را پنهان نکرد و اعتراف کرد که از این شکست ناراحت است و علاوه بر این اطمینان داد که آرژانتین تیم خوبی نیست. که کروات ها روز بدی داشتند.

بیوگرافی ایوانا نول مدل کرواسی کیست +پیج اینستاگرام و عکس

بیوگرافی ایوانا نول مدل کرواسی

ایوانا نول مدل 30 ساله اهل کرواسی بوده که در روزهای اخیر مورد توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

این زن 30 ساله با لباسی مناسب برای بازی تیمش در برابر مراکش حاضر شد و عکس هایی از خودش با لباس چسبان و نیمه باز منتشر کرد او این عکس ها را در حالی که در کنار آسمان خراش خمیده در لوسیل ژست گرفته بود، به اشتراک گذاشت.

بیوگرافی ایوانا نول مدل کرواسی کیست +پیج اینستاگرام و عکس

عکاسان ایوانا نول را در حال قدم زدن در دوحه با پوشیدن یک شلوارک سفید و نواری و لباس باز شکار کرده بودند.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حواشی بسیار زیادی را به همراه داشته است قوانین قطر اجازه حضور زنان بدون پوشش کامل را نمی دهد آنها را جریمه می‌کند یکی از اتفاقاتی که در این مسابقات رخ داده یکی از هواداران تیم ملی کرواسی بوده که با لباس خاص در ورزشگاه حضور یافت و مورد توجه رسانه ها قرار گرفت که در نهایت کشور قطر تذکر جدی به این هوادار کرواسی داده و از او خواسته است که دیگر با چنین لباسی تردد نکند.

همچنین ببینید:

جریمه سنگین قطر برای ایوانا نول

این دختر جوان که نامش ایوانا نول میباشد از مدلینگ های کرواسی بوده که در اینستاگرام دارای فالوور های زیادی است و برای تشویق تیم ملی کشورش به قطار آمده است قطر از جمله کشورهایی بوده که به دلیل قوانین اسلامی اجازه حضور زنان بدون پوشش کامل را نمی دهد.

بیوگرافی ایوانا نول مدل کرواسی کیست +پیج اینستاگرام و عکس

اگرچه زنان غیرقطری نیازی به پوشیدن عبای بلند و حجاب ندارند اما تاپ آنها باید قسمت میانی و شانه های آنها را بپوشاند و دامن ها، لباس ها و شلوارها باید روی زانوها را بپوشاند.

زنانی که به کشورهای عربی سفر می کنند از پوشیدن هر گونه لباس تنگ و باز منع می شوند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *