سیما سهیم پور کیست؟ بیوگرافی و دختر کیست پیج اینستاگرام و عکس

بیوگرافی سیما سهیم پور کیست و دختر کیست پیج اینستاگرام و عکس

سیما سهیم پور کیست؟ بیوگرافی و دختر کیست پیج اینستاگرام و عکس

سیما سهیم پور کیست دختر کیست بیوگرافی پیج اینستاگرام و عکس وسوابق ماجرای حضور در ورزشگاه قطر و جزئیات را در ادامه ببینید.

سیما سهیپور نامیست که رسانه های معاند چند رویست بر زبان می اوردند و مدعی هستند او دختر مسعود سهیم پور است این دختر بدون حجاب با لباس های سبز رنگ مورد در ورزشگاه قطر از هواداران تیم ملی فوتبال ایران بود.

سیما سهیم پور کیست

تصاویری از یک خانم بی حجاب با لباس سبز توسط شبکه من و تو منتشر شده و مدعی است که او دختر مسعود سهیم پور مدیر شرکت مسکن فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان است که صحت و سقم این ادعا مشخص نیست و نمیتوان آن را تایید یا تکذیب کرد. این عکس و خبر در شبکه های اجتماعی واکنش های مختلفی را در پی داشته است.

سیما سهیم پور دختر کیست؟

تصویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده که خانم جوان و بدون حجابی در ورزشگاه را نشان می دهد که درباره آن نوشته شده او سیما سهیم پور دختر مسعود سهیم پور مدیر شرکت مسکن فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان است که بدون حجاب در ورزشگاه حضور پیدا کرده و به تشویق تیم ملی فوتبال ایران می پردازد.

درباره صحت و سقم این تصویری که توسط رسانه های معاند منتشر شده اطلاعاتی در دسترس نیست.

البته بارها تصاویری از دختران بی حجاب در فضای مجازی منتشر شد که آنها را منتسب به برخی از مراجع تقلید و یا فرماندهان سپاه کردند که در نهایت مشخص شده که صحت ندارد.

سیما سهیم پور کیست بیوگرافی و دختر کیست پیج اینستاگرام و عکس

اخبار فضای مجازی

اما جالب است بدانید که عجیب ترین تصویری که در فضای مجازی منتشر شده بود مربوط به دنیا جهانبخت بوده که مدعی بودند او دختر آیت الله رفسنجانی است و همین عکس باعث شد دنیا جهانبخت به شهرت برسد همچنین تصاویر دیگری از خانمهای بی حجاب منتشر شده و آن را به فرزندان و یا نوه های آیت الله مکارم شیرازی نسبت داده بودند.

یکی از کاربران در این باره برای شبکه ایران اینترنشنال نوشته ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﺷﺮﻑ ﻧﺪاﺭﻳﺪ. ﺧﻮﺏ ﻣﻴﺪﻭﻧﻴﺪ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﺩاﺭﻩ ﻳﺎ ﻧﻪ.

خانواده مسئولان ﺑﺮاﻱ اﻋﺘﺒﺎﺭ ﺧﻮﺩ ﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﺑﻲ ﮔﺪاﺭ ﺑﻪ ﺁﺏ ﻧﻤﻴﺰﻧﻦ. ﭼﻮﻥ ﻣﻴﺪﻭﻧﻦ اﻳﻨﻮ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﻋﻠﻢ ﺧﻮاﻫنﺪ ﻛﺮﺩ و ﻣﻠﺖ ﺑﺪﺑﺨﺖ اﺯ ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﺑﻴﺨﺒﺮ ﺭا ﻓﺮﻳﺐ ﺧﻮاهند ﺩاﺩ. اﺯ ﺯﻳﺮ ﺑﺘﻪ ﻛﻪ ﺩﺭﻧﻴﻮﻣﺪﻩ اﻳﻦ ﺷﺨﺺ ﺩﻭﺳﺖ و ﻓﺎﻣﻴﻞ و ﻫﻤﺴﺎﻳﻪ و ﺁﺷﻨﺎ ﺩاﺭﻩ. ﻓﻮﺭا ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻴﺶ ﻣﻴﻜﻨﻦ. ﺣﺘﻲ ﻧﺰﺩﻳﻜﺘﺮﻳﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﺁﺩﻡ ﻫﻢ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﺭﻭ ﻣﻴﮕﻪ و ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻴﺶ ﻣﻴﻜﻨﻪ.شما شبکه ایران اینترنشنال ﭼﻂﻮﺭﻱ ﺳﺮ ﺑﺮ ﺑﺎﻟﺶ ﻣﻴﺰاﺭﻳﺪ ﭼﻂﻮﺭﻱ ﺳﺮ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﻴﻜﻨﻴﺪ ﺩﺭ ﺟﻤﻌﻪ و ﺳﻴﻨﻪ ﺳﭙﺮ ﻣﻴﻜﻨﻴﺪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻣﺸﺘﻲ اﺳﻜﻨﺎﺱ ﭼﺸﻢ ﺑﻪ ﺣﻘﺎﻳﻖ ﺑﺴﺘﻴﺪ. ﺑﻪ ﻭاﻟﻠﻪ ﻋﻤﺮﺗﺎﻥ ﺳﺮ ﺁﻣﺪﻩ.ﺧﻮﺩﺗﻮﻧﻮ ﮔﻮﻝ ﻣﻴﺰﻧﻴﺪ.ﺩﻳﺮ و ﺯﻭﺩ ﺩاﺭﻩ ﻭﻟﻲ ﺳﻮﺧﺖ و ﺳﻮﺯ ﻧﺪاﺭﻩ. ﺧﻮﺭﺷﻴﺪ ﻛﻪ ﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﺗﺎ اﺑﺪ ﭘﺸﺖ ﻣﺎﻩ ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﻣﺎﻧﺪ. ﭼﻴﻜﺎﺭ ﺧﻮاﻫﻴﺪ ﻛﺮﺩ.

مسعود سهمیم پور کیست؟

مسعود سهیم پور از فیلمسازان و کارگردان های خوزستانی بوده که در حال حاضر سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان میباشد . او تحصیلات خود را در رشته گردشگری به پایان رساند و موفق شده لیسانس آن را اخذ نماید.

ایشان در سال ۱۳۹۸ به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان انتخاب شد و بعد از مدتی به عنوان کارشناس فرهنگی و هنری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان و خرمشهر به فعالیت خود ادامه داد.

جالب است بدانید که آقای مسعود سهیم بود تاکنون چند فیلم کوتاه را هم تولید کرده است فیلمهای کوچه باد می آید و همسنگر و گودال های عمیق از فیلم هایی بوده که در کارنامه او وجود دارد همچنین در جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه سینما جوان کرمانشاه موفق جوایزی به دست آورد.

«مسعود سهیم پور معرفی» درباره ساخت این فیلم اظهار کرد: فیلم کوتاه «گودال های عمیق» شبی در گورستان روستایی دور افتاده را روایت می کند که سرنوشت زن و مردی که هرگز یکدیگر را نمی شناسند به شکلی عجیبی بهم گره می خورد.   کارگردان فیلم کوتاه گودال های عمیق افزود: فیلمبرداری این اثر بر عهده رضا عبیات، تدوین بر عهده احسان شیبانی، صدابرداری بهشاد مطیعی، صداگذاری امین شریفی، موسیقی علی صمدپور، مدیر تولید عماد سلمانیان، مشاور کارگردان و بازیگردان رضا نوری و دستیار کارگردان و منشی صحنه فاطمه السادات سید عزیزی تهیه و تولید شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. یعنی این همه اطلاع از مسعود سهیم پور داری ولی نمیدونی اسم بچه هاش چیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *