بیوگرافی مسعود سهیم پور در آبادان و همسر و دخترش کیست عکس و پیج اینستاگرام

مسعود سهیم پور در آبادان کیست بیوگرافی و شغل و سوابق +پیج اینستاگرام

بیوگرافی مسعود سهیم پور آبادان و همسر و دخترش کیست بیوگرافی مسعود سهیم پور کارگردان و فیلمساز و سرپرست اداره ارشاد آبادان و شغل و سوابق با پیج اینستاگرام مسعود سهیم پور مدیر شرکت مسکن فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان را در ادامه یخوانید.

بیوگرافی مسعود سهیم پور

به گزارش خبرگزاری شبستان مسعود سهیم پور از فیلمسازان و کارگردانان معروف خوزستانی بوده که در آبادان به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کند.

آقای سهیم پور در رشته گردشگری تحصیل کرده است و مدرک لیسانس خود را در این رشته اخذ نموده است.

سوابق

مسعود سهیم پور سابقه تولید فیلم های کوتاه را در کارنامه خود دارد فیلم هایی همچون کوچه باد می آید که در سال ۱۳۸۲ تولید شد و فیلم هم سنگر تولید سال ۱۳۹۶ و فیلم گودال های عمیق تولید سال ۱۳۹۸ از مهمترین کارهای او به شمار می آیند

آقای سهیم پور در جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه سینما جوان که در کشور کرمانشاه برگزار می شد موفق شد در سال ۱۳۷۴ با فیلم سینما جایزه به دست آورد .

او همچنین در جشنواره های مختلف فیلم کوتاه توانسته که جوایز زیادی را اخذ کند که آخرین آنها جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه خوزستان در سال ۱۳۸۳ بوده است.

آقای مسعود سهیم پور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان است.

شایعه سازی برای خانواده مسهود سهیم پور

در آذر 1401 رسانه‌های بیگانه نام مسعود سهیم پور را سوژه خود قرار داده اند و مدعی بودند دخترش به صورت بی حجاب در ورزشگاه قطر حضور پیدا کرده است .

عکسی که با نام سیما سهیم پور توسط رسانه های ضدانقلاب پخش شده است

پیج اینستاگرام سیما سهیم پور دختر جنجالی در ورزشگاه قطر

شبکه من و تو و ایران اینترنشنال با اعتراضاتی که در کشورمان رخ داد به صورت ۲۴ ساعتی فعالیت خود را دنبال کردند و به صورت گسترده به اعتراضات داخلی کشور پرداختند در چند روز اخیر تب و تاب اغتشاشات فروکش کرده و حالا این شبکه ها دنبال سوژه های دیگری برای عصبانی نگه داشتن معترضان رفته اند.

رسانه های بیگانه اکنون تصاویری از برخی از خانم های جوان که حجاب مناسبی ندارند پخش می کنند و آنها را به خانواده برخی از مسئولین منتسب می کنند.

لازم به ذکر است که آقای مسعود سهیم پور در سال 198 با حضور مدیران فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان ،جلسه تودیع و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان برگزار شد و مسعود سهیم پور بعنوان سرپرست جدید اداره معرفی گردید .

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *