بیوگرافی بازیگران سریال روزگار جوانی با نقش +اسامی و خلاصه داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال روزگار جوانی ۱ و ۲ و ۳ با نقش + داستان و عکس

اسامی بازیگران سریال روزگار جوانی 1 و 2 و 3 عبارتند از: کیهان ملکی ، امین حیایی ، نصرالله رادش ، بهزاد خداویسی ، مهدی صبایی ، زهره فکورصبور ، سحر صباغ‌سرشت و تعدادی از بازیگران مهمان حضور دارند.

درباره سریال روزگار جوانی

سریال روزگار جوانی یکی از سریالهای ماندگار تلویزیون بوده که توسط شاپور قریب ساخته شده است  اصغر توسلی او را نیز در کارگردانی یاری داده است این سریال در سال 1377 در دو فصل تولید شده است

سریال روگار جوانی در سال ۱۳۷۷ توسط اصغر توسلی تهیه کنندگی شد و کارگردانی آن را شاپور قریب و اصغر توسلی بر عهده داشت که در 13 قسمت ساخته شد فصل دوم آن در سال ۱۳۷۸ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی برای شبکه تهران ساخته شد.

بیوگرافی بازیگران سریال روزگار جوانی با نقش +اسامی و خلاصه داستان و عکس

 خلاصه داستان

داستان سریال درباره 5 دانشجو بوده که 4 تن از آنها اهل شهرستان هستند و به صورت مشترک یک خانه را اجاره میکنند هر ک کدام از انها شخصیت های متمایز از هم دارند که در قسمت اتفاقاتی برای آنها رخ میدهد که داستان سریال شکل میدهد در قسمت آنها تلاش میکنند که مشکلات را حل کنند و به گونه برای حل مشکلات یکدیگر به هم کمک کنند در مجموع، داستان سریال حول مسائل اجتماعی، روابط شخصیت‌ها و اشاراتی به زندگی هر یک از آنهاست.

بازیگران مهمان

  • بیوک میرزایی
  • حمیرا ریاضی در نقش زن احد
  • محسن زهتاب
  • نعمت الله گرجی
  • حمید مهرآرا
  • سروش خلیلی
  • حسن جوهرچی
  • امین زندگانی
  • پریدخت اقبال پور
  • رضا بنفشه خواه
  • منصور والامقام
  • کیومرث ملک مطیعی
  • داریوش اسدزاده
  • محسن قاضی مرادی
  • زهره صفوی
  • حسین شهاب
  • حسین خانی بیک
  • رامین پرچمی
  • فرهاد خانمحمدی
  • حسن مهمانی
  • فریده سپاه منصور
  • توران قادری
  • مهوش وقاری
  • حمید دلشکیب
  • سیامک اشعریون
  • سیامک انصاری
  • علی ابوالحسنی
  • اسفندیار یگانه
  • محمدتقی شریفی
  • افسانه خلیلی
  • پرستو کرمی
  • مریم محمدی

بیوگرافی بازیگران سریال روزگار جوانی ۱ و ۲

بیوگرافی بازیگران سریال روزگار جوانی با نقش +اسامی و خلاصه داستان و عکس

بیوگرافی کیهان ملکی

کیهان ملکی متولد ۱۳۴۷ در تهران است , وی فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد , فعالیت خود را در سینما از سال ۱۳۷۲ با نقشی کوتاهی در فیلم آرزوی بزرگ به کارگردانی خسرو شجاعی آغاز کرده‌. با « جنگ ۳۹ » (داریوش کاردان – ۱۳۷۳) شناخته شد. اما با مجموعه تلویزیونی روزگار جوانی بود که محبوب شد و با مجموعه همسایه ها توانایی هایش را به رخ همگان کشید. او در سینما هم موفق بود. در معجزه خنده بازی زیبایی ارائه داد و بازی اش در فیلم مرد بارانی نظرات متفاوتی را برانگیخت.

بیوگرافی بازیگران سریال روزگار جوانی با نقش +اسامی و خلاصه داستان و عکس

بیوگرافی مهدی صبایی

مهدی صبایی باید گفت که این بازیگر در روز ۲۲ مرداد سال ۱۳۴۵ در شهر کرمانشاه به دنیا آمد .اولین فیلم خود را با فیلم سلطان به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۵ آغاز نمود . اما نقشی که باعث بیشتر شناخته شود. مهدی صبایی شد نقش رامین رحمتی در سریال بدون شرح بود .

فیلم های سینمایی که مهدی صبایی در آنها ایفای نقش کرده است : ماهورا سال ۱۳۹۵ ، دخترعمو و پسرعمو سال ۱۳۹۵ ، رنج و سرمستی سال ۱۳۹۲ ، قلاده های طلا ۱۳۹۰ ، روز سوم ۱۳۸۵ ، مرسدس ۱۳۷۶ ، سلطان ۱۳۷۵ و شیرهای جوان ۱۳۷۸ میباشد . از آثار مهدی صبایی میتوان به : بازی در سریال های تلویزیونی نیز اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال روزگار جوانی با نقش +اسامی و خلاصه داستان و عکس

بیوگرافی زهره فکور صبور

زهره فکور صبور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان شب گذشته در ۴۳ سالگی درگذشت.

نخستین کار بازیگری وی ایفای نقش گل در تئاتر کودکی بود که زیردست یکی از دوستانش بود اما حرفه کاری‌اش از سال ۱۳۷۷ شروع شد که به وی پیشنهاد بازی در سریال روزگار جوانی داده شد و شهرتش از آن جا به دست آمد. بعد هم نقش‌های تقریباً کوتاهی در سریال‌های معمولی و مخصوصاً اپیزودیکی زیادی بازی کرد و درکل در اواخر دههٔ ۱۳۷۰ بسیار پرکار بود. این قضیه تا اواخر سال‌های دههٔ ۱۳۸۰ ادامه داشت و بازی در نقش‌های بلندی مانند سریال‌های کارآگاهان و مخصوصاً دلنوازان بسیار موجب شهرتش شدند و بعد در چند فیلم سینمایی نقش‌های اول و اصلی را بازی کرد و بعد از آن با بازی در دردسرهای عظیم یک و دو دوباره به تلویزیون بازگشت.

بیوگرافی بازیگران سریال روزگار جوانی با نقش +اسامی و خلاصه داستان و عکس

بیوگرافی بهزاد خداویسی

بهزاد خداویسی متولد ۱۳۴۴ در تهران، بازیگر و نویسنده است فارغ التحصیل بازیگری در مقطع لیسانس و کارگردانی در مقطع فوق لیسانس از دانشکده هنری های زیبای تهران است، مدتی نیز بعنوان چهره پردار فعالیت کرد و در حال حاضر کارگردانی نیز میکند

او با فیلم «تحفه ها» به سینمای ایران وارد شد و سپس با بازی در فیلم «ضیافت» به کارگردانی مسعود کیمیایی و در کنار بازیگران بسیار مشهور آن زمان همچون فریبرز عرب‌نیا و پارسا پیروزفر توجه بسیاری را به خود جلب کرد. او بعدها به تلویزیون راه یافت و با بازی در سریال‌هایی همچون «سرنخ» و «روزگار جوانی» به بازیگری محبوب در تلویزیون بدل شد به طوری که منتقدان اورا عموماً را بازیگری می‌دانند که در تلویزیون موفق تر بوده است. آخرین اثر او تا به امروز سریال نوروزی «دوباره زندگی» بوده است.

بیوگرافی بازیگران سریال روزگار جوانی با نقش +اسامی و خلاصه داستان و عکس

بیوگرافی نصرالله رادش

نصرالله رادش متولد ۱۲ آذر ۱۳۴۵ در آبادان هنرپیشه اهل ایران است. شهرت او به خاطر بازی در فیلم‌ها و مجموعه‌های طنز سینما و تلویزیون است.اولین بار نصرالله رادش در مجموعه «پرواز ۵۷» به کارگردانی «مهران مدیری» در تلویزیون بازی کرد و در مجوعه ساعت خوش به شهرت رسید.

بیوگرافی بازیگران سریال حکم رشد

نصرالله رادش در مورد طلاق از همسر اول خود طی مصاحبه ای گفته بود: من با یک آدمی ازدواج کردم که از هم جدا شدیم این آدم یکسری ضعف ها و خیلی خصوصیتهای مثبت و انسانی خیلی خوبی داشته این آدم یکهو تصمیم گرفت با من نباشه و زندگی نکنه آن دوره خیلی بهش وابسته بودم واقعا داغون شدم نمیتونستم دوریش تحمل کنم . این حق طبیعیش بود که با من زندگی نکنه هرکسی میتونه برای زندگیش تصمیم بگیره ولی من نمیتونستم بپذیرم که همسرم میتونه از من جدا بشه فکر میکردم اگه نخواد با من زندگی کنه داره به من ظلم میکنه و …. نصرالله رادش از ازدواج قبلی خود یک پسر به نام پرهام دارد.

عوامل تولید

کارگردان هنری : شاپور قریب ، اصغر توسلی
کارگردان تلویزیونی : حسین احمدی
فیلمنامه : اصغر فرهادی ، علی اکبر محلوجیان ، فرهاد نقدعلی ، فریبرز کامکاری
تصویرداران : هوشنگ بنایی ، سیدحسین ستوده ، علی محمدزاده ، علی شاهوردی
تدوین : علی سبک رو ، محمد آل بیگی
صدابردار : احمد پولی بابایی
موسیقی : ساسان جمالیان
خواننده تیتراژ پایانی : محمدرضا عیوضی
شعر تیتراژ پایانی : ابوالفضل عزیزی
طراح صحنه و لباس : ماریا حاجیها
چهره پردازان : ماریا حاجیها ، جهانجو جعفری ، علی محسنی نسب
منشی صحنه : طیبه محمد ، سمیرا غلامزاده
دستیاران کارگردان : سحر صباغ سرشت ، حمید فرخ نژاد
مدیر تدارکات : محمد هاشم زاده
مدیر تولید : بهرام سلطان پور ، قاسم جم
دستیار تهیه : رضا صدیق
تهیه کننده : اصغر توسلی

زمان پخش از آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال روزگار جوانی 2 از شنبه 18 آذر ماه هر روز ساعت 17:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 01:00 و 09:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال روزگار جوانی ۲ از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

بیوگرافی بازیگران سریال روزگار جوانی ۱ و ۲ و ۳ با نقش + داستان و عکس

بیوگرافی امین زندگانی

امین زندگانی در سال 1351 در تهران متولد شد. از سال 1370 با ورود به دانشگاه هنر و تحصیل در رشته تئاتر وارد عرصه ی هنر شدامین زندگانی در سال 1371 وارد دانشگاه هنر شد و در رشته تئاتر به تحصیل پرداخت، وی پس از آن پا به عرصه بازیگری گذاشت و در نمایش هایی مثل همسرایی مختار ، خروسک پریشان ، بازی تابلوی آخر ، به من دروغ بگو ، دو مرد بر یک نیمکت ، سرخ سوزان ، مرغ دریایی به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی بازیگران سریال روزگار جوانی ۱ و ۲ و ۳ با نقش + داستان و عکس

بیوگرافی پریدخت اقبال پور

پریدخت اقبالپور بازیگر سینما و تلویزیون بوده است. او از سال 1350 کار در تئاتر و تلویزیون را آغاز کرد و در سال 1353 با فیلم سر طلایی وارد سینما شد. وی در سال 1386 به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت.

بیوگرافی بازیگران سریال روزگار جوانی ۱ و ۲ و ۳ با نقش + داستان و عکس

بیوگرافی رضا بنفشه خواه

.غلامرضا بنفشه خواه متولد ۱۴ بهمن ۱۳۲۲ در دروازه شمران تهران در یک خانواده هنرمند به دنیا آمده است. قد او 178 سانتی متر است.غلامرضا بنفشه خواه پس از دریافت دیپلم در سال ۱۳۴۲ به «هنرکده آناهیتا» رفت و نخستین بازی تئاتر خود را در همان سال بازی کرد. نخستین بازی تلویزیونی وی در فیلم مخمصه در سال ۱۳۶۲ بود و نخستین کار سینمایی وی بازی در فیلم شب مکافات در سال ۱۳۶۳ بود. وی پس از گذراندن دوره های بازیگری، مدتی آموزگار بازیگری و فن بیان و گویندگی نیز بود.

علت ناموفق بودن فصل سوم سریال روزگار جوانی 3

اصغر توسلی کارگردان سریال در گفت‌وگویی به بازخوردهای منفی به «روزگار جوانی ۳» و «مقایسه» این سریال با فصل‌های قبلی این مجموعه واکنش نشان داده است. او درباره بازیگران سریال گفته است که زمانی که در دهه ۷۰ «روزگار جوانی» ساخته شد، بازیگران تازه کارشان را شروع کرده بودند و به مرور شناخته شدند. او در ادامه با اشاره به توانایی بازیگران جدید سریال گفته است که آنان نیز جایگاه خودشان را پیدا می‌کنند. هرچند که به قول توسلی بازیگران اولیه سریال در زمان ساخت این مجموعه در ابتدای دوران حرفه‌ای خود بودند، اما چهره‌های ناشناخته‌ای نبودند و مخاطبان سینما یا تلویزیون با آنان آشنا بودند. اصغر توسلی در پایان نیز گفته است: «اجازه بدهید ۱۰ قسمت پخش شود و بعد با نمونه ‌های قدیم مقایسه کنید. دو قسمت سری جدید را نمی‌توانیم با ۵۲ قسمت قبل مقایسه کنیم، چرا که ما در قسمت‌ های اول تنها شخصیت‌ها را معرفی کردیم و هنوز قصه را نگفته‌ایم.» وقتی سریال نام «روزگار جوانی» را یدک می‌کشد، طبیعتا این مقایسه وجود دارد و تماشاگر نیز توقع دارد شروع سریال کشش و انگیزه‌ای برای دنبال کردن قصه ایجاد کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *