بیوگرافی بازیگران فیلم زیرنظر

بیوگرافی بازیگران فیلم زیرنظر را به همراه اسامی بازیگران +خلاصه داستان و زمان پخش در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم زیرنظر

فیلم زیرنظر ساخته آقایان مجید صالحی ، محمد شایسته ، رامبد جوان است که در ژانر کمدی در سال 97 تهیه شده است و بعد از جشنوار فجر سال 98 اکران آغاز شد که با توجه به ویروس کرونا پخش آن متوقف شده است و قرار است به صورت آنلاین اکران شود.

بیوگرافی بازیگران فیلم زیرنظر

 

خلاصه داستان

در خلاصه این داستان کمدی آمده است که ماجرا به یک مبل سوراخ اشاره دارد ، که رضا عطاران در نقش محسن پس از خرید وقتی به خانه برمیگردد متوجه میشود که مبلی که امیر جعفری در نقش امید روش نشسته است سوراخ است  و اورا مقصر این کار میداند.

واین اتفاق زمانی رخ داده است که مهشید بابازی ریما رامین فر در سفر به سر میبرد و علاقه بسیاری به مبل دارد و محسن همسر او در حال  تلاش است تا او نرسیده مشکل را حل کند و در ادامه داستان رقم میخورد.

بازیگران فیلم زیرنظر

بازیگران فیلم زیرنظر

رضا عطاران در نقش محسن ، امیر جعفری در نقش امید ، ریما رامین فر در نقش مهشید همسر محسن ، آزاده صمدی  در نقش گیتی ، مهران احمدی در نقش آیدین  ، رضا پرستش ، سروش جمشیدی در نقش نظر  ، سیاوش مفیدی ، سامیه لک در نقش همسایه محسن  ،  علیرضا استادی ،   امیر نوری ،  سیاوش مفیدی ،  سیدعلی صالحی ،  مصطفی راد،   عباس جمشیدی فر  بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌ دهند.

بیشتر ببینید : بیوگرافی بازیگران سریال خاک عشق + زمان پخش

دیگر عوامل فیلم

کارگردان: مجید صالحی، تهیه کنندگان: محمد شایسته، رامبد جوان، نویسنده: ابوالفضل کاهانی، مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی، موسیقی: امیر توسلی، تدوین: سیامک مهماندوست، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: زهره رحمانی، طراح گریم: عظیم فراین، صدابردار: فرشید احمدی، عکاس: احمدرضا شجاعی.

اسامی بازیگران زیرنظر

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا