بیوگرافی برومند نجفی کیست محیط بان کرمانشاهی و علت تیراندازی و قصاص +عکس

بیوگرافی برومند نجفی محیط بان و همسرش و فرزندان و ماجرای قتل +عکس

بیوگرافی برومند نجفی محیط بان کرمانشاهی و علت تیراندازی و قصاص و ماجرای قتل برومند نجفی جلوی دادگاه توسط پدر مقتول را در اینم صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

برومند نجفی محیط بان کرمانشاهی بوده که به دلیل شلیک به یک شکارچی و قتل او محکوم به اعدام شده بود در جریان برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به این حکم توسط پدر مقتول در مورد شلیک پراید باری ۱۵ گلوله قرار گرفت و متاسفانه درد جان خود را از دست داد سربازی که همراه او بود نیز به دلیل اصابت گلوله به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر وضعیت جسمی رو به وخیم گزارش شده است

بیوگرافی برومند نجفی کیست محیط بان کرمانشاهی و علت تیراندازی و قصاص +عکس

برومند نجفی یکی از محیط بانان جوان در سازمان محیط زیست کرمانشاه بوده که در تاریخ ۱۴ سال ۱۳۹۹ شکارچی غیر مسلحی به نام یوسف فلاحی را به قتل رسانده است و حالا حکم قصاص او صادر و در دیوان عالی کشور تایید شده است .

قاضی پروند گفته که برومند نجفی موقع تیراندازی در منظقه محافظت شده نبوده است و شکارچی هم مسلح نبوده است

بیوگرافی برومند نجفی محیط بان کرمانشاهی و علت تیراندازی و قصاص

این روزها نام برومند نجفی در فضای مجازی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است حکم اعدام او در دیوان عالی کشور تایید شده و باید به زودی طناب دار را دور گردن خود ببینید چند ماه پیش بود که سریال افرا با داستان مشابه برومند نجفی از شبکه سوم سیما پخش شد و کمتر کسی باور میکند چنین اتفاقی واقعی باشد اما سرنوشت کاراکتر سریال افرا ختم به خیر شد و از مرگ نجات یافت اما در دنیای واقعی ماجرا خیلی بد پیش میرود و برومند نجفی که مرتکب قتل یک شکارچی شده است به زودی اعدام خواهد شد چرا که حکم اعدام او در دیوان عالی کشور نیز تایید شده است.

بسیاری از کارابران شبکه های اجتماعی به خصوص دوست داران محیط زیست به شدت نگران وضعیت پرونده آقای نجفی هستند و همچنان امید دارند که در دقایقی پایانی حکم دادگاه تغییر کند.

بیوگرافی برومند نجفی محیط بان کرمانشاهی کیست ماجرای اعدام برومند نجفی

بیوگرافی برومند نجفی محیط بان

برومند نجفی از محیطبانان کرمانشاهی بوده و متولد 1377 میباشد او در مرداد ماه 1399 در منطقه ای حفاظت شده با یک شکارچی غیرمجاز مواجه میشود و به سمت او شلیک میکند در این بین شکارچی کشته میشود و خانواده این شکارچی بلافاصله از این محیط بان شکایت میکنند .

بعد از شکایت و تحقیقات به عمل امده از مراجع قضایی در نهایت دادگاه حکم اعدام را بریا برومند نجفی صادر کرد و این حکم به دیوان عالی کشور رفته و در آن نیز تایید شده است.

رئیس محیط زیست کرمانشاه در این باره گفت که ما همه تلاشمان را میکنیم تا بتوانید رضایت اولیای دم مقتول را به دست آوریم تا مانع قصاص این محیط بان شویم.

بیوگرافی برومند نجفی محیط بان کیست ماجرای قتل و اعدام

تنها راه جلوگیری از قصاص

سرهنگ جمشید محبت خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور درباره رای صادرشده گفت: قاضی پرونده مستندها و مدارک ما ران نپذیرفته است و ما اگر بتوانیم ثابت کنیم که این درگیری در منطقه حفاظت شده صورت گرفته است احتمالا بتوانید از قصاص جلوگیری کنیم

منقطه حفاظت شده در بیستون قرار گرفته است

وی با بیان این که یگان حفاظت محیط زیست کشور تا 20 روز فرصت دارد به این رای اعتراض کند، توضیح داد: ما سه وکیل را در این پرونده به کار گرفته ایم که آنها در روزهای آتی به این رای اعتراض خواهند کرد و پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع خواهد شد و امیدواریم که رای صادرشده توسط قاضی پرونده با ارائه مستندات محکم از سوی وکلا در دیوان عالی کشور تغییر کند.

محبت خانی تاکید کرد: اگر ما بتوانیم در دیوان عالی کشور ثابت کنیم که درگیری بین محیط بان ها و شکارچیان در داخل منطقه حفاظت شده رخ داده است، احتمال تغییر رای به نفع محیط بان نجفی وجود دارد. ما هم براساس ادله، مستندات و نقشه ای که در اختیار داریم، با قاطعیت می گوییم که قطعا این درگیری در داخل منطقه حفاظت شده بیستون اتفاق افتاده است.

بیوگرافی برومند نجفی محیط بان کیست ماجرای قتل و اعدام

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور توضیح داد: در حادثه ای که مرداد سال گذشته در منطقه حفاظت شده بیستون رخ داد، هیچ کدام از سه شکارچی دیگر حاضر در صحنه مصدوم نمی شوند، بلکه فقط یک نفر از آنها با گلوله محیط بان نجفی کشته می شود.

بیوگرافی برومند نجفی محیط بان کرمانشاهی کیست ماجرای اعدام برومند نجفی

رئیس اداره حقوقی محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه اقدامات محیط زیست برای گرفتن رضایت از خانواده مقتول از مدتی قبل و حتی پیش از آنکه صحبت از تایید حکم باشد آغاز شده، عنوان کرد: مکاتباتی نیز با شورای حل اختلاف انجام دادیم و با افراد خیر سطح استان که در زمینه جلب رضایت از خانواده‌های مقتول فعالیت دارند مانند حاج آقای “عربی” رایزنی کردیم و امیدواریم به نتیجه برسد.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

فیلم / قتل برومند نجفی محیط بان جلوی دادگاه
قتل محیط‌ بان محمد حسن‌ نژاد توسط خواهرزاده شکارچی اش
علی افضلی کیست؟ و اعدام علی افضلی محیط بان

واکنش ها به حکم اعدام برومند نجفی

واکنش‌ها به تأیید حکم اعدام برومند نجفی، محیط‌‌بان کرمانشاهی ادامه دارد. در توییتر، کاربران زیادی از جمله ورزشکاران و هنرمندان با هشتگ‌های گوناگون چون “نه به اعدام برومند نجفی”، “برومند نجفی” یا “نه به اعدام”، با اجرای حکم اعدام این محیط‌بان مخالفت کرده‌اند.

بیوگرافی برومند نجفی کیست محیط بان کرمانشاهی و علت تیراندازی و قصاص +عکس

وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال هم امروز ۲۸ دی در توییتی نسبت به این حکم واکنش نشان داده است.

برخی از کاربران هم تاریخ ۲۹ دی (چهارشنبه) ساعت ۲۰ به وقت تهران را برای به راه انداختن توفان توییتری برای برومند نجفی پیشنهاد کرده‌اند.

هفته گذشته روز۲۱ دیماه، دیوان عالی کشور، حکم قصاص برومند نجفی را به اتهام “قتل عمد” تأیید کرد.

مرکز رسانه قوه قضائیه در واکنش به بازتاب تأیید حکم در رسانه‌ها و شبکه‌‌های اجتماعی نوشت، قتل در منطقه حفاظت شده رخ نداده و افرادی که به آن‌ها تیراندازی شده مسلح نبوده‌اند. مقامات قضائی همچنین استدلال کردند که برومند نجفی در منطقه مسکونی که هیچ خطری او و همکارانش را تهدید نمی‌کرده اقدام به تیراندازی کرده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: درخواست اعاده دادرسی محیط بان کرمانشاهی توسط دیوان عالی کشور پذیرفته شده است. سرهنگ جمشید محبت خانی گفت: درخواست اعاده دادرسی محیط بان کرمانشاهی برومند نجفی توسط دیوان عالی کشور پذیرفته شده و حکم اعدام برومند نجفی متوقف شده است. در سال ۱۳۹۹ در جریان درگیری نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست با شکارچی‌ها در منطقه بیستون کرمانشاه، یک شکارچی جان خود را از دست داد، و محیط بان برومند نجفی به اتهام قتل زندانی و در آبان ۱۴۰۰ به قصاص محکوم شد.

قتل برومند نجفی توسط پدر مقتول

سرهنگ جمشید محبت‌خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور ضمن تأیید این خبر اظهار کرد: متأسفانه با وجود تلاش‌های زیادی که در یک سال گذشته برای شکسته شدن رأی اعدام محیط‌بان برومند نجفی انجام داده بودیم و با وجود اینکه پرونده به مرحله اعاده دادرسی رسیده بود و بسیار امیدوار بودیم که این رأی شکسته شود، اما صبح امروز پدر فرد مقتول، محیط‌بان نجفی را به قتل رساند.

وی افزود: به گواه شاهدان عینی، فلاحی امروز در مقابل مجتمع قضائی کرمانشاه، بلافاصله بعد از پایان جریان دادگاه اعاده دادرسی، با وجود اینکه ابتدا خودش در دادگاه حضور داشت، از مجتمع قضائی خارج می‌شود و به سرعت با یک اسلحه کلاشینکف به مقابله مجتمع بازمی‌گردد و محیط‌بان نجفی را به رگبار می‌بندد. فلاحی ۱۲ تا ۱۵ گلوله به طرف محیط‌بان نجفی شلیک کرده و این محیط‌بان نیز در دم جان باخته است. متأسفانه قاتل محیط‌بان نجفی فعلاً متواری است.

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه دستگیری قاتل برومند نجفی با فوریت در دستور کار قرار دارد، گفت: اقدامات موثری انجام و به سرعت سلاح و اتومبیل وی کشف و فرد همراه دستگیر شد. مسعود ستایشی در نشست خبری امروز با بیان این مطلب افزود: ضارب و دو فرد دیگر که به او کمک کرده‌اند متواری هستند. دستگیری قاتل با فوریت در دستور کار قرار دارد و حکم شرعی و قانونی هم در رابطه با این اقدام انجام خواهد شد.

مراسم خاکسپاری محیط‌بان برومند نجفی

بیوگرافی برومند نجفی محیط بان و همسرش و  و مراسم خاکسپاری و تشییع جنازه برومند نجفی محیط‌بان برومند نجفی

بیوگرافی برومند نجفی محیط بان و مراسم خاکسپاری و تشییع جنازه برومند نجفی محیط‌بان برومند نجفی بیوگرافی برومند نجفی محیط بان و  و مراسم خاکسپاری و تشییع جنازه برومند نجفی محیط‌بان برومند نجفی بیوگرافی برومند نجفی محیط بان و همسرش و فرزندان و ماجرای قتل +عکس بیوگرافی برومند نجفی محیط بان و همسرش و فرزندان و ماجرای قتل +عکس بیوگرافی برومند نجفی محیط بان و همسرش و فرزندان و ماجرای قتل +عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

34 نظر

  1. مگه محیط بان مثل پلیس در صورت کشتن فردی در حین انجام مسیولیت قانونی اش ،مصون نیست؟ در این صورت که هیچ محیط بانی نباید هیچ کاری انجام ندهد چون قانون از وی حمایت نمیکند

    • ب نظرم خانواده مقتول خودشان باید رضایت بدن چون مقتول برای هدف اشتباه رفته تفریح و به حقوق هشتادوپنج میلیون ایرانی تعرض کرده ن تنها باید محیط بان آزاد شه بلکه باید پدر یا مادر مقتول شامل جریمه شن برای تربیت اشتباهی ک از پسرشان کردن درود بر محیطبان قانونمند

      • سلام دوست عزیز اولا تو منطقه محافظت شده اصلا نبوده و دوما اون بیچاره ها اصلا مسلح نبودن مشکل یه چیز دیگه بوده کلا

      • اگه شکار کار بدی بود پروانه ی شکار نمیدادن به مردم.. در اینکه محیط بانان زحمت میکشن شکی نیست.. ولی به هیچ عنوان در بیرون از منطقه ی حفاظتی حق تیر اندازی ندارن.. تازه اگه داخل محدوده باشه.. نباید به قصد کُشت شلیک کنن.

      • چی داری زر میزنی اگه خطا کرده جریمه اش رو پرداخت میکنه نه که جونشو بخواد بگیره تازه اون درگیری در منطقه مسکونی بوده نه منطقه حفاظت شده هر سه متخلف بدون سلاح بودن و با شلیک مستقیم زده اونو کشته حالا هم باید بکشنش تا عبرت بشه هر کسی که سلاح دستشه به خاطر یه حییون حق کشتن آدم و نداره

        • زر رو تو میزنی ماده بیخود بعد از فرمان ایست فرار کرده کسی که فرار میکنه رو باید به رگبار بست بعدشم کی میگه محیط بان واس حفظ جون حیوون حق آدم کشتن نداره ؟اگه اون آدم یکی مثل تو باشه البته حیف آدم باید واس به موش کثیف هم که شده تو و خونوادت رو به رگبار ببندن

        • قطعا تو هم در ترور امروز این محیط بان دست داشتی . اشرار مسلح مثل شما رو باید زودتر تعیین تکلیف کرد.

      • اگر شما جای خانواده مقتول بودین بازم همینطور فکر میکردید؟؟!!

      • حتی توی منطقه حفاظت شده هم زده بود حتی شکارچی مسلح هم بوده باشه
        دست پدر مقتول درد نکنه ، تا درسی باشه برای محیط بان های دیگه احساس رامبو بودن نکنن
        مجوز شکار میدن خارجی میاد با کل و بز ما عکس میگیره ، بعد محیط بان ما یه انسان و یه خانواده رو عزا دار میکنه زندگی چندین خانواده رو از هم میپاشه مبادا گرازی کشته نشه
        تازه این اصلا توی منطقه حفلظت شده نبوده
        باید اون وکیل ها و نمایندگان محیط زیست هم میکشت که داشتند صحنه قتل رو تغییر میدادن و میخواستند کشتن مقتول را کاری درست نشون بدن

  2. یعنی چی پس برای چی محیط بانه برای چی اسلحه داره مسخره کردین مردم رو اون شکارچی غلط کرده رفته شکار درست مثل دزد ، دزد بیاد خونه ات بزنیش باید دیه بدی قوانین دزد پرور ایران

  3. صمدحیدری

    قانون باید از این محیط بان حمایت کنه اگرقتل در منطقه حفاظت شده اتفاق افتاده باشد واثبات شود که شخص در حال شکار غیر قانونی میباشد نمیتوانند قصاص کنند اونوقت ازاین پس هیچیک از محیط بانان باشکارچیان غیر قانونی درگیر نمیشوند وبرای شکار بی اعتنا میشوند منطقه حفاظت شده مثل خانه چهار دیواری میمونه

  4. مرده محیط بانه بهش اسلحه دادین شیاف کنه؟ خب باید بزنه دیکه، اگه خودتون بودین نمیزدین؟

  5. آنچه که محیط زیست را در معرض خطر قرار می‌دهد خشکسالی، آلودگی هوا، برداشت بی رویه اب از منابع زیرزمینی، آلودگی رودخانه های کشور ، نابودی گونه های گیاهی در مقیاس وسیع، و… است که متاسفانه سازمان حفاظت محیط زیست رسالت عمده خود که مبارزه با این موارد هست را فراموش کرده و صرفا هدف خود را حفظ گونه های جانوری نشان می‌دهد آنهم با عده لی محیط بان ماجراجو و جوگیر که نتیجه آن مرگ شکارچی یا خود محشکاربن هست.

  6. حالا جون اون شکارچی متجاوز ارزشی هم داره مگه.

  7. برای اولین بار در ایران حق نا حق نشد..

  8. این دیگه چه قانونیه واقعا متاسفم بهتره دیگه با این احوالات اصلا میط بان هم نگذارند توی کوه ها قانون باید پشت این محیط بان باشه

  9. رشته ی من محیط زیست است.به نظر من کار درستی کرده کسی که به شکارچی هست انسان دیو صفتی میتونه باشه

  10. طبق اسناد و مدارک درگیری در منطقه حفاظت شده نبوده و سرنشینان پراید هم مسلح نبودند

  11. رویا ملکی

    کاملا درست میفرمائید

  12. بابا تو رو خدا اعدامش نکنید اون نیتش حفاظت از حیوانات زبون بسته بوده🥺

  13. اگر طرف اسلحه نداشته چرا این آقا شلیک کرده؟ الان تو شهر هر کی می ره دزدی پلیس با تیر بزن بکشه؟؟ باید دید مجبور بو به تیراندازی برای حفظ جان خودش یا نه . اگر آره که حق داشته وگرنه باید قصاص بشه

  14. دوست من
    قراره این سرزمین کاملا تهی شه
    همونجور که از عشق تهی ش کردن
    از انسانیت
    از اخلاق
    از درستی
    از میهن پرستی
    از مغزها
    از آب
    از هوای سالم
    و معلومه برای کسیکه از طبیعت این ملک دفاع میکنه هیچ حمایتی وجود نداره
    تنها یک کشوره که از فروپاشی ایران سپد میبره
    کشورری که در تمام طول تاریخ به ما آسیب زد

  15. الماس کوردکرمانشاهی

    اصلا هیچ ربطی به شکارومحیط بانی نداره باهم قرارداشتن اون بنده خداهم مسلح نبوده وجناب نجفی اتفاقا از جایگاهی که داشتن سواستفاده کرده ولی متاسفانه مازودقضاوت میکنیم اتفاقا جناب نجفی بایداعدام بشه که هیچ ماموری یاهرکسی که دراین دولت مقامی داره تفنگی دست نگیره راه به راه آدم کشی بکنه اتفاقا اگراین دولت کسی رواعدام نکنه دیکتاتورمیشه

  16. جزئیات ماجرا اصلا مشخص نیست!

    اگر تو تنگاتنگ تعقیب و گریز تو منطقه حفاظت‌شده زده یارو رو کشته اعدام این آدم یک جنایت هست حتی اگه تو ماجرا از منطقه حفاظت‌شده خارج شدن یا یارو شکارچیه اسلحه نداشته. حداکثرش قتل غیر عمد هست.

    از اون طرف اگه یک محیط‌بان تو منطقه حفاظت‌شده با تفنگش پشت کوه قایم بشه و هر کی رد میشه بزنه بکشه بگه داشتم از محیط دفاع می‌کردم دیگه باید دو بار اعدام بشه. یا یک شکارچی بگه خوب ببخشید دیگه نمیام محیط‌بان بازم بزنه بکشه که اونم قصاص داره.

    بازم اگه غروب بعد ازکار محیط‌بان از خونش راه افتاده با اسلحه رفته محل یارو شکارچی با تفنگ زده کشته پس هیچ ربطی به کارش نداره باید قصاص بشه. دژخیم هم که کارش آدم‌کشتنه اگه وقت غیرکاری آدم بکشه قصاص میشه.

    جزئیات پرونده رو اگه می‌گفتن آدم میتونست درست و درمون نظر بده. همه اینا که اینجا نظر قاطع دارن راجع به موضوع فکر نکردن.

  17. محیط بان هیچوقت دلش نمیاد آدم بزنه قطعا اون بنده خدا عمرش تمام بوده وقضا وقدری بوده برای بازماندگان صبر آرزومندیم انشااله که خانواده متوفی به این محیط بان رضایت بدهند چونکه انسان درانتقام گرفتن شاید یک لحظه خوشحال شودولی عفو و گذشت یک عمر خوشحال میشوی

  18. اگ ی محیط بان قرار نباشه از تفنگش استفاده کنه پس چجوری از محیط زیست محافظت کنه؟؟؟؟
    کارش درست بوده
    کاش یکم انصاف داشته باشن

  19. ایزدخواه

    از نظر من کسی که حس دوستی نسبت به حیوان و محیط داره ، پس انسانی با قلب رئوف و مهربانه و هیچ وقت نمیخواد حتی انسان خطاکار رو به قتل برسونه و اون اسلحه رو برای این گرفته تا ممانعت از شکار رو ایجاد کنه ، حالا اگه سهوا این اتفاق ناگوار پیش بیاد و انسانی ( هر چند که شکارچی باشه) کشته بشه ، مطمئن باشیم که بیشترین رنج و درد و عذاب وجدان رو اون محیط بان خواهد داشت .

  20. کسی که زر میزنه تویی. محیط بانان ما تو این مملکت حق هیچ کاری رو ندارن. بدون هیچ امکانات و رفاهیات و حقوق درست و حسابی دارن به کشور و اکوسیستم کل منطقه کمک میکنن. اونوقت تو داری از یه شکارچی حروم‌لقمه دفاع میکنی؟ اون شکارچی اون موقع بی سلاح بوده اما از ماهیت شکارچی بودن چیزی کم نمیکنه پس دهن کثیفتو ببند

    • زرخودت
      نزن اگه اونی که زده کشته برادر یا پدرت بود این حرف می‌زدی هر کاری هم بکنه حق کشتن نداره

  21. قاضی پرونده گفته که برومند نجفی موقع تیراندازی در منطقه محافظت شده نبوده و در منطقه مسکونی بوده و شکارچی هم مسلح نبوده است و از ماشینشون هم هیچ شکاری در نیومده از کجا میدونسته که چند جوون توی پراید اومدن تفریح یا شکار که جوون یکی رو گرفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *