فیلم / قتل برومند نجفی محیط بان جلوی دادگاه توسط پدر مقتول

فیلم / قتل برومند نجفی محیط بان جلوی دادگاه توسط پدر مقتول

قتل و تیرباران برومند نجفی محیط بان جلوی دادگاه توسط پدر مقتول فلاحی و گزارش شاهدان عینی از این اتفاق را در این صفحه ببینید.

فیلم / قتل برومند نجفی محیط بان جلوی دادگاه توسط پدر مقتول

برومند نجفی محیط بان کرمانشاهی که سال گذشته اقدام به شلیک گلوله به یکی از شکارچیان کرده بود و باعث مرگ این شکارچی شد به اعدام محکوم گردید وکیل او و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور اعتراض خود را به حکم اعدام او اعلام کردند در نهایت حکم اعدام شکسته شد و قرار بود که امروز مدارک لازم برای بی گناهی وی به دادگاه ارسال شود که متاسفانه در مقابل دادگاه توسط پدر مقتول مورد اصابت ۱۵ گلوله قرار گرفت و جانش را از دست داد .

ماجرای قتل و تیرباران برومند نجفی محیط بان

سربازی که همراه برومند نجفی او را همراهی می کرد نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور می گوید که تلاش های زیادی کردیم که در سال های گذشته حکم اعدام محیط بان شکسته شود و خیلی امیدوار بودیم که این رای امروز شکسته شود و به بی گناهی او دادگاه حکم صادر کند اما پدر فرد مقتول در مقابل دادگاه اقدام به شلیک ۱۵ گلوله به برومند نجفی کرده و او را به قتل رساند.

سربازی که همراه او بود نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در حال حاضر در بیمارستان بستری می باشد و وضعیت او وخیم گزارش شده است.

فیلم / قتل برومند نجفی محیط بان جلوی دادگاه توسط پدر مقتول

شاهدان عینی می‌گویند کهدر  پایان جریان دادگاه پدر مقتول بلافاصله از مجتمع قضایی خارج شده و به سمت خودروی خود رفته از و یک اسلحه کلاشینکوف را از خودرو بیرون آورده و سپس برومند نجفی را به رگبار می بندد و بلافاصله متواری می شود.

پیشنهاد میکنیم ببینید

بیوگرافی برومند نجفی محیط بان و همسرش و فرزندان
ماجرای قصاص برومند نجفی محیط بان کرمانشاهی
علی افضلی کیست؟ | اعدام علی افضلی محیط بان

گفتنی است، محیط‌بان برومند نجفی مرداد سال ۹۹ در جریان یک درگیری با شکارچیان ناچار به شلیک به خودروی چند شکارچی می‌شود که در این میان یکی از تیرها به یک شکارچی به نام فلاحی اصابت می‌کند و او جان خود را از دست می‌دهد. آبان ماه ۱۴۰۰ برای محیط‌بان نجفی حکم اعدام صادر شده بود.

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه دستگیری قاتل برومند نجفی با فوریت در دستور کار قرار دارد، گفت: اقدامات موثری انجام و به سرعت سلاح و اتومبیل وی کشف و فرد همراه دستگیر شد.

مسعود ستایشی در نشست خبری امروز با بیان این مطلب افزود: ضارب و دو فرد دیگر که به او کمک کرده‌اند متواری هستند. دستگیری قاتل با فوریت در دستور کار قرار دارد و حکم شرعی و قانونی هم در رابطه با این اقدام انجام خواهد شد.

سخنگوی قوه قضاییه اظهار کرد: در ۱۴ مرداد سال ۹۹ فردی به نام یوسف فلاحی داروندی توسط یکی از محیط بانان به نام برومند نجفی به قتل رسید. برای این پرونده پس از فرایند رسیدگی به اتهام قتل عمد حکم قصاص صادر شد و این رأی در دیوان عالی کشور هم تایید شد.

وی افزود: اهتمام ویژه‌ای در جهت تحقق صلح و سازش در پرونده محیط بان برومند نجفی انجام شد و برخی به جای اینکه در تحقق صلح و سازش و تقویت آن قدم بردارند مسائلی را مطرح کردند که قصاص دارد ساقط می‌شود و این فرد از مجازات رهایی پیدا می‌کند؛ در صورتی که تمام این‌ها نصوص قانونی بوده است و در بحث اصلاح ذات البین هم در شرف رسیدن به نتیجه بوده است.  پدر مقتول در زمان انتقال محکوم از دادگاه به زندان استفاده کرد و با سلاح جنگی این فرد را با شلیک سه گلوله مورد هدف قرار داد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

7 نظر

  1. دروغ محظ قتل فجیع یوسف فلاحی هیچ توضیحی ندارد اخه کدام انسان عاقل با پراید میره شکار اونم تو بیابان خجالت بکشید از قاتل شهید نسازید اون منطقه شپش هم نداره چه رسد به شکار قصاص حق خانواده فلاحی بوده جوان مردم کشتن الان افتادن سناریو نویسی خجالت بکشید لب اتوبان اصلی شلیک کرده به افراد غیر مسلح و بی گناه حتی فرار کردن محیط بانان آگاهی کشف میکنه نجفی قاتل هست مردم رو خر فرض نکنید

    • خب الانم قصاص حق خانواده نجفیه. انشالله که رضایت نمیدن. پیرمرد وحشی تو خیابون خون و خون ربزی به پا کرده به خاطر پسر شکارچیش!!!! باید بخاطر همچین پسری از خجالت آب میشد میرفت تو زمین. اقا تقی شما مردم را خر فرض کردید. اون پیرمرد به چه حقی اسلحه داشته؟؟؟ به چه حقی سرباز بدبخت را کتک زدن؟؟؟ واقعا خانوادگی من هم بودن

    • ببین آدم عقل داره میفهمه خودش شما نمیخواد سنگ یه قاتل رو به سینه بزنی
      چه اونجا یه حیوون برای شکار پیدا می شده چه نمی شده از لحاظ قانونی اون منطقه ممنوعه بوده و ایشون قانون رو زیر پا گذاشته
      بعدم محیط بان اول اخطار داده و تیر هوایی شلیک کرده بعدش میخواسته تیر بزنه به لاستیک ماشین که خدا رو شکر خورده به کله ی اون مرتیکه…
      حالا خب در هر صورت عمدی در کار نبوده ولی خیلی خوشحال شدم که اون شکارچیه مرده
      لیاقت یه همچین آدمای رذلی همینه کاش می‌خورد به باک ماشینشون و آتیش می گرفتن همشون آدمای کثیف

  2. فعلا که قاتل پدر بی عقل اون شکارچیه گور به گور شده است.

  3. هیچ وقت با یه کرمانشاهی درگیر نشو.آخرش یا می‌میری یا می‌کشی که بعد اونم میکشنت.

  4. وحشی اسلحه کلاش از کجاش ..این نشون میده این خانواده وحشی بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *