ماجرای قصاص برومند نجفی محیط بان +فیلم

ماجرای قصاص برومند نجفی محیط بان کرمانشاهی +فیلم

ماجرای قصاص برومند نجفی محیط بان +فیلم و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای قصاص برومند نجفی محیط بان +فیلم

ماجرای قصاص برومند نجفی

حکم قصاص برومند نجفی محیط جوان ۲۳ ساله کرمانشاهی در دیوان عالی کشور تایید شد و به زودی اجرا خواهد شد.

اجرای حکم قصاص برای این محیط بان به اینگونه بوده که برومند نجفی به همراه سایر محیط‌بانان کرمانشاهی در منطقه محافظت شده بیستون با چند شکارچی مواجه می‌شوند و بین آنها درگیری رخ میدهد.

برومند نجفی یکی از شکارچیان را مورد هدف گلوله قرار می‌دهد و به قتل می‌رسد خانواده شکارچی از این محیط بان شکایت کرده و در نهایت مراجع قضایی برای او حکم قصاص را صادر کردند و این حکم در دیوان عالی کشور تایید شد.

رئیس محیط زیست کشورمان در واکنش به این حکم اعلام کرد ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا رضایت اولیای دم را به دست آوریم متاسفانه اسنادی در این که این محیط بان در خارج از منطقه محافظت شده به شکارچی شلیک کرده است وجود ندارد و به همین دلیل مراجع قضایی برای حکم قصاص را صادر کردند و ما باید بتوانیم مدارکی را فراهم کنیم که نشان بدهد برومند نجفی شکارچی را در منطقه حفاظت شده مورد هدف قرار داده شاید بتوانیم رای او را برگردانیم.

گفتنی است ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، یکی از مخبران یگان حفاظت محیط زیست کرمانشاه با مشاهده چهار شکارچی غیرمجاز که با خودروی آفرود وارد منطقه حفاظت شده بیستون کرمانشاه شده بودند و به گفته این مخبر، اقدام به شکار کرده بودند، موضوع را به پاسگاه محیط‌بانی مستقر در منطقه اطلاع می‌دهد.

ماجرای قصاص برومند نجفی محیط بان +فیلم

بلافاصله بعد از اطلاع‌رسانی، ۵ نفر از نیروهای یگان حفاظت محیط زیست کرمانشاه برای بررسی مسئله خود را به خودروی شکارچیان می‌رسانند و در درگیری میان نیروهای محیط‌بانی و شکارچیان، ضمن اصابت تعدادی تیر به خودروی شکارچیان، یک نفر از آن‌ها با گلوله محیط‌بان نجفی زخمی می‌شود و در ادامه جان خود را از دست می‌دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. غلام فیروزی قره قانی

    فقط اعدام

  2. غلام فیروزی قره قانی

    فقط اعدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *