بیوگرافی تارا گرامی مجری برنامه پرشین گات تلنت و همسرش + اینستاگرام

بیوگرافی تارا گرامی مجری و بازیگر کانادایی

بیوگرافی تارا گرامی مجری و بازیگر کانادایی را به همراه سوابق هنری اش در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی تارا گرامی

تارا گرامی بازیگران و مجریان ایرانی کانادایی بوده که در سال ۱۹۸۸ در شهر تهران به دنیا آمده است و بعد از گذشت چند سال در سنین نوجوانی به کانادا مهاجرت کرده و بعد از چند سال برای ادامه تحصیل به آلمان و سپس به آمریکا مهاجرت نمود.

بیوگرافی تارا گرامی مجری پرشین گات تلنت و همسرش + اینستاگرام

تارا گرامی در سن ۶ سالگی از ایران مهاجرت کرد و به همراه خانواده‌اش راهی کانادا شد برای ادامه تحصیل به آلمان و برای پشت سر گذاشتن مراحل فارغ التحصیلی به آمریکا رفت.

به دلیل علاقه او به بازیگری، در کانادا به بازیگری روی آورد و موفق شد چندین کار نمایشی را در دانشگاه انجام بدهد هرچند که در فیلم و سریال های مهمی بازی نکرده اما تا به حال نمایش‌های متعددی را بازی کرده و از همین رو مورد توجه قرار گرفته و همچنین کار نویسندگی و تهیه‌کنندگی تئاتر را هم انجام می دهد.

تارا گرامی تاکنون در فیلم های Far Cry 4  ، Jimmy Vestvood: Amerikan Hero (2016) و فیلم A Simple Wedding (هم بازی شهره آغداشلو) بازی کرده است.

زندگی چند ملیتی او الهام بخش این شد تا نمایشنامه ای تک-بازیگر به نام محمود Mahmoud را که خودش هم بازیگر، هم نویسنده و هم کارگردانش بوده است را بنویسد، این نمایشنامه علاوه بر پخش در شهرهای مهم آمریکا چند جایزه دریافت کرده است.

بیوگرافی تارا گرامی مجری برنامه پرشین گات تلنت و همسرش + اینستاگرام

ازدواج و همسرش

تارا گرامی در سال ۲۰۱۸ با آقای بهنام نوشاد آزاد ازدواج کرد در حال حاضر در آمریکا زندگی می کند تارا گرامی زمانی مورد توجه قرار گرفت که برای برنامه پرشین گات تلنت به عنوان مجری دعوت شد و در کنار فرزان اطهری کار را بر عهده دارد

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *