بیوگرافی حسن آقامیری و خلع لباس شدن آقامیری

بیوگرافی حسن آقامیری و همسر و فرزندانش + عکس خانواده و حواشی

سید حسن آقامیری روحانی معروف  متولد 17 اسفند 1358 در تهران متولد شد .  فارغ التحصیل دروس حوزه تا پایان دوره لمعتین می‌باشد، او با سخنرانی هاي‌ متفاوت و انتقادی به شهرت رسید.  حسن آقامیری  بخاطر برخی دیدگاه هاي‌ متفاوت خلع لباس شد او میگوید من از حوزه نه شهریه دریافت می‌کنم و نه بیمه هستم، خودم رفتم حذف کردم مال الانم نیست، کاسبی و درآمد خودرا دارم ودر یک شرکت مشاور هستم و وابستگی به درآمد روحانیت ندارم.  او دارای دو فرزند به نام های هانی و حلما  میباشد

بیوگرافی حسن آقامیری و خلع لباس شدن آقامیری + عکس خانواده و حواشی و جنجال های روحانی معروف اینستاگرام و سن و سال تولد و همسر  و تعداد فرزندان و آدرس اینستاگرام را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی حسن آقامیری و خلع لباس شدن آقامیری

بیوگرافی حسن آقامیری

سیدحسن آقامیری روحانی و طلبه و فقیه در اواخر دهه پنجاه در تهران به دنیا آمده و تحصیلات حوزوی دارد.

وی تحصیلاتش را در قم به پایان رسانده و از دهه هفتاد تاکنون به عنوان واعظ و سخنران و مداح در هیات های مذهبی فعالیت می کند.

بیوگرافی حسن آقامیری و خلع لباس شدن آقامیری

عکس حسن آقامیری

سخنان جنجالی و پر بحث او در شبکه های اجتماعی جنحال ساز و دردسر ساز شده و در نهایت به خلع لباس این روحانی معروف ختم شد.
وی یک دفتر در شمال تهران دارد و شغل دولتی و پست و مقام نیز ندارد.

بیوگرافی حسن آقامیری و خلع لباس شدن آقامیری

خلع لباس سیدحسن آقامیری روحانی

روحانی معروف در پیج شخصی خود خبر از خلع لباس شدنش داده و گفته است که به علت شکایت دادستان ویژه تهران و به حکم قاضی شعبه دوم کیفری دادگاه ویژه روحانیت به ۲ سال حبس تعلیقی و خلع لباس دائم محکوم شده است‌

بیوگرافی حسن آقامیری و خلع لباس شدن آقامیری

اینستاگرام و پیج شخصی

سید حسن آقامیری در اینستاگرام بسیار محبوب است و فالورهای زیادی به خاطر سخنان جنجالی دارد و بیش از یک میلبون و دویست نفر فالوئر سخنان و کلیپ های او را مشاهده می کنند.

همچنین ببینید :بیوگرافی و زندگینامه افراد معروف و محمدرضا زائری و حاج آقا دانشمند

وی در دی ماه ۹۷ برای همیشه خلع لباس شده و به دو حبس تعزیزی نیز محکوم شده است.

بیوگرافی حسن آقامیری و خلع لباس شدن آقامیری

ازدواج و همسر

در بیوگرافی حسن آقامیری می خوانیم که متاهل است و چند سالیست که ازدواج کرده و دارای یک دختر و دو پسر می باشد.

بیوگرافی حسن آقامیری و خلع لباس شدن آقامیری

عکس فرزندان حسن آقامیری

وی در برخی سخنانش درباره هیات ها گفته که هیات ها کلیسا شده اند و هر کس می خواهد به هیات برود جای اشنا و برای دیدار دوستانش می رود ، چون بعد از آن به کافی شاپ و قهوه خانه می روند.

بیوگرافی حسن آقامیری و خلع لباس شدن آقامیری

بیوگرافی سیدحسن آقامیری

بیوگرافی حسن آقامیری ،وی همچنین گفته : روحانی‌ ها باید لباس مردم را به تن کنند و بین مردم باشند تا از مسائل جامعه آگاهی یابند و درد مردم را بدانند.
وقتی فقط بالای منبر بنشینیم و صحبت کنیم حرف‌ های ما را درک نخواهند کرد؛ چون سخنان ما از جنس سخن مردم نیست؛ چون خیلی‌ ها مانند مردم زندگی نمی‌کنیم.
پیغمبر (ص) چهل سال به صورت امی و ظاهرا بی‌سواد میان مردم بود و هیچ کس از پیامبر (ص) حیا نمی‌گرفت و همه در مقابل او راحت بودند. پیامبر (ص) چهل سال جامعه را ویزیت کرد تا از درد جامعه آگاه شود.

همچنین گفته:آخوندها را در بالاترین قسمت مجلس می‌ نشانند در حالی که پیامبر (ص) هر جا خالی بود آنجا می‌نشست.
کسی هم از حاج آقا سوال نمی‌کند چون منبر یک طرفه است.
مونولوگ صورت می‌گیرد در حالی که باید دیالوگ باشد؛ وقتی پیغمبر (ص) سخنرانی می‌کرد؛ سلمان، امیرالمؤمنین (ع) و … سؤال می‌پرسیدند. گاهی منبرها آنقدر طولانی می‌شوند که شنونده قید سؤال پرسیدن را می‌زند و بی‌خیال می‌شود.

لاویو حسن آقامیری با احلام خواننده زن

چشممان به لایو حسن آقامیری روحانی معروف و احلام روشن شد که با هم قطعه معروف جهان را اجرا کردند.

لایو حسن آقا میری و احلام

شاید درصد قابل توجهی از روحانیون در این سال‌ها فرصت ظهور و بسط هم داشته‌اند اما فراتر از عنوان و لباس، این موقعیت است که رفتار را می‌سازد، نسبت آدم‌ها با قدرت، سازنده منش آن‌هاست. یک روحانیِ طردشده حتی از خیلی مبانی اعتقادی هم رد می‌شود و با یک خواننده زن جوان هم‌کلام می‌شود. یک خواننده زن جوان که متعلق و مربوط به دنیای عرضه و مصرف است خیلی راحت همنشین یک روحانی می‌شود که شاید اساسا به او اعتقادی هم ندارد، چون هر دوی آن‌ها در دوری از قدرت اشتراک دارند. قدرت البته به مفهوم سیاسی.

همچنین ببینید: فیلم لایو حسن آقامیری و احلام خواننده

لازم به ذکر است که نگارنده نه مشتری تحلیل‌های آقامیری‌ست و نه شنونده موزیک‌های احلام، تفسیر این ماجرا صرفا بر اساس جایگاه این دو به عنوان یک «روحانی» و یک «خواننده» انجام شده.

از نمونه انتقاد های سید حسن آقامیری

برخی با برداشت هاي‌ غیر منطقی و غیر انسانی از اسلام همه ی رابه هم زدند ، اهل بیت آمدند آینه خدا باشند، امام حسین «ع» حر رو تو کسری از ثانیه بخشیده، بعد خدای حسین «ع» میاد هزاران سال تو جهنم آدم ها رو شکنجه بده … !؟

علت خلع لباس حسن آقامیری

سید حسن آقامیری در شبکه اجتماعی خود نوشت :

بعد از 10 تا 15 سال بردن و آورن و بازداشت کردن و ریختن تو محل کار و … با شکایت دادستان ویژه تهران به ریاست آقای منتظری بالاخره آقایون حکمشون رو صادر کردند، 2 سال زندان که البته لطف کردند 5 سال تعلیقش کردند و خلع لباس دام شدم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *