بیوگرافی حسین عبدالباقی سازنده برج متروپل کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی حسین عبدالباقی سازنده برج متروپل آبادان کیست +عکس و اینستاگرام

حسین عبدالباقی کیست بیوگرافی حسین عبدالباقی سازنده برج متروپل آبادان و عکس و اینستاگرام و سوابق و زندگی شخصی و ماجرای ساخت ساختمان متروپل آبادان را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی حسین عبدالباقی سازنده برج متروپل کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی حسین عبدالباقی

ساعتی بعد از رفرو ریختن ساختمان 10 طبقه آبادان، دادستان این شهر دستور دستگیری مالک و پیمانکار برج را صادر کرد. مالک این برج آقای حسین عبدالباقی میباشد که یکی از برج سازان سرشناس کشورمان میباشد

برج متروپل آبادان توسط شرکت ساخت و ساز عبدالباقی ساخته شده است. با رجوع به سایت شرکت هلدینگ عبدالباقی در زمان معرفی این شرکت اطلاعاتی درباره این شرکت نوشته شده که این هلدینگ از سال 1336 د به صورت یک گروه ساختمانی مسکونی در شهر عبادات آغاز به کار نموده است

بیوگرافی حسین عبدالباقی سازنده برج متروپل کیست +عکس و اینستاگرام

درباره شرکت حسین عبدالباقی

این شرکت دارای پروژه های مختلفی در عرصه ساخت و ساز ساختمان های مسکونی بوده و همچنین مراکز رفاهی اداری و تجاری، انبوه سازی، مراکز درمانی و شهرسازی را انجام میدهد این شرکت از سال 1371 توسط حسین عبدالباقی توسعه یافت و وارد عرصه مدیریت کارگاه ها و مغازه های تولید و توزیع آجیل و خشکبار شد و رستوران های زنجیره ای تأسیس کرد و هلدینگ عبدالباقی تشکیل شد.

بیوگرافی حسین عبدالباقی سازنده برج متروپل کیست +عکس و اینستاگرام

در سایت این شرکت نوشته شده: این هلدینگ با توجه به اصل رضایت خریدار ضمن احترام به نیروی انسانی و بکارگیری استانداردهای معتبر، مهمترین سیاست خود را ارتقای کیفیت و فضای خلاقانه زندگی و کسب و کار شهروندان آبادانی در نظر گرفته است.

✅ همچنین ببینید فیلم کامل لحظه ریزش ساختمان برج ۱۰ طبقه متروپل

بیوگرافی حسین عبدالباقی سازنده برج متروپل کیست +عکس و اینستاگرام

شرکت عبدالباقی با بیش از سیصد کارمند ثابت و 100 ها پیمانکار مجرب گروهی  پویا و در حال پیشرفت است که خدمات آن از قسمت گرفتن مجوزهای قانونی و طراحی تا زمان اجرایی کردن و پایان کارهای ساختمانی به شکل تخصصی و در زمان اندک انجام می شود.

بیوگرافی حسین عبدالباقی سازنده برج متروپل کیست +عکس و اینستاگرام

ما در این مجموعه با تکیه بر مهندسین مجرب و حرفه ای و اعتماد به جوانان بومی از تمامی امکانات و ابزار لازم استفاده کرده ایم تا بتوانیم رضایت هر چه بیشتر مشتریان و کاربران را فراهم کنیم. ساخت و تحویل به موقع و گاه زودتر از موعد مقرر صدها واحد تجاری، اداری، مسکونی و نیز قدردانی از اعتماد خریداران به این مجموعه از افتخارات هلدینگ عبدالباقی است.

ماجرای فوت و زیر اوار ماندن حسین عبدالباقی

مالک و پیمانکار اصلی ساختمان متروپل که از متهمان بوده و دستور بازداشت وی نیز صادر شده بود و در جریان ریزش ساختمان در محل حضور داشت در جریان این حادثه جان خود را از دست داد.

اما بعد از این اخبار عجیب و مشکوک مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه در توییتی به این ماجرا و پیگیری آن پرداخته که در عکس میبینید!

✅ همچنین ببینید ماجرای کامل مرگ و فوت حسین عبدالباقی

در همین راستا نیز دادستان کل کشور طی دستوری خطاب به دادستان اهواز بر رسیدگی سریع و برخورد قاطع با متخلفین، تاکید کرد.

فیلم گریه و زاری برادر حسین عبدالباقی

اما روز گذشته یکی از خبرگزاری‌های کشور خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه مالک و پیمانکار ساختمان متروپل آبادان با دستور دادستان آبادان دستگیر شده است، این در حالی است که دادستانی دستور دستگیری این فرد را صادر کرده بود و اظهار نظری درخصوص دستگیری مالک ساختمان نداشته است و در همان خبر ان خبرگزاری نیز صرفا در تیتر اشتباه صورت گرفته است و مراجعه به متن و محتوای همان خبر روشن میکند که در ان زمان دستور بازداشت مالک و پیمانکار صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب خوزستان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار میزان اعلام کرد: تاکنون ۱۰ نفر از متخلفان پروژه و مسببان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان(شهردار فعلی آبادان و دو شهردار سابق و نیز تعدادی از کارکنان شهرداری و ناظران) با دستور قضایی بازداشت شده‌اند و دستور بازداشت تعداد دیگری نیز صادر شده است.

ماجرای مرگ حسین عبدالباقی این روزها بسیار داغ دنبال می شود و حتی صحبت هایی درباره اینکه او از بستگان افراد عالی نظام اسلامی مطرح شده است یک اکانت مجازی مرتبط با رسانه خارجی گفته است عبدالباقی یکی از بستگان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت کشور می باشد خبرگزاری تسنیم این موضوع را پیگیری کرده و مشخص شد هیچ نسبت فامیلی با همخوانی ندارد و این ادعا کاملاً کذب است

✅ همچنین ببینید فیلم کامل جسد حسین عبدالباقی سازنده برج متروپل

مالک این ساختمان فردی به نام حسین عبدالباقی است که اهمال او در تاسیس این ساختمان با واکنشهای بسیار منفی روبرو شده است. ماجرایی که تاکنون به درگذشت بیش از ۱۶ نفر انجامیده است. به واسطه فضایی از خشم که نسبت به عبدالباقی شکل گرفته، موضوعات بسیاری نیز درباره او مطرح می‌شود. اخیراً اکانت مجازی یکی از افراد مرتبط با رسانه‌های خارجی مدعی شد که عبدالباقی از بستگان دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی است. خبرنگار تسنیم در این باره از منابع مطلع پیگیری کرد که آنها اعلام کردند حسین عبدالباقی مالک ساختمان متروپل که در حادثه ریزش این ساختمان کشته شده هیچ رابطه سببی و نسبی با شمخانی ندارد و این مدعا کذب است حسین عبدالباقی، مالک ساختمان متروپل که بر اثر ریزش این ساختمان کشته شد، هیچ رابطه سببی و نسبی با شمخانی ندارد و این ادعا کذب است.

ماجرای تلخ ریزش ساختمان کلانشهر آبادان به یکی از بحث برانگیزترین سوژه های فضای مجازی تبدیل شده است و طی یکی دو روز گذشته حجم زیادی اخبار درست و کذب و شایعات زیادی در این باره منتشر شده است.

مالک این بنا شخصی به نام حسین عبدالباقی است که بی توجهی وی در راه اندازی این بنا با واکنش های بسیار منفی مواجه شده است. این حادثه تاکنون بیش از 16 کشته برجای گذاشته است.

با توجه به فضای عصبانیتی که نسبت به عبدالباقی ایجاد شده است، مسائل زیادی در مورد وی مطرح می شود. چندی پیش در حساب مجازی یکی از افراد مرتبط با رسانه های خارجی مدعی شد که عبدالباقی از بستگان دریادار شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده است.

منابع آگاه اعلام کردند که حسین عبدالباقی مالک ساختمان کلانشهر که در ریزش این ساختمان کشته شده است هیچ رابطه سببی و نسبی با شمخانی ندارد و این ادعا کذب است.

تشییع حسین عبدالباقی

بعد از فروریختن ساختمان متروپل آبادان ابتدا خبر بازداشت وی منتشر شد اما بعداً جنازه غیرقابل تشخیصی با اسناد هویتی به او نسبت داه شد. در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ویدیوئی از دفتر وی منتشر شد که نشان می‌دهد دفتر او صحیح و سالم است. پیش‌تر رسانه‌ها اعلام کرده بودند که او هنگام فروریختن ساختمان در دفترش بوده.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *