بیوگرافی حمیرا ریاضی و همسر و فرزندان

بیوگرافی حمیرا ریاضی بازیگر و همسرش علی اوسیوند و فرزندان +عکس خانواده

بیوگرافی حمیرا ریاضی و همسرش علی اوسیوند و فرزندان +عکس خانواده به همراه عکس های شخصی و متفاوت و سوابق بازیگری را مشاهده فرمایید.

بیوگرافی حمیرا ریاضی و همسر و فرزندان

بیوگرافی حمیرا ریاضی

  • نام اصلی : حمیرا حسنی ریاضی
  • زمینه فعالیت : بازیگر
  • تولد : ۲۸ خرداد ۱۳۴۶ تهران
  • محل زندگی : تهران
  • پیشه : بازیگر
  • همسر : علی اوسیوند
  • فرزندان : یاسمین

بیوگرافی حمیرا ریاضی و همسر و فرزندان

زندگینامه حمیرا ریاضی

وی یکی از چهره های سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایرانی می باشد.

حمیرا ریاضی را تاریخ ۲۸ خرداد ماه سال ۱۳۴۶ در شهر تهران دیده به جهان گشوده است.

حمیرا ریاضی و دخترش یاسمن اوسیوند

بیوگرافی حمیرا ریاضی و همسر و فرزندان

تحصیلات

وی در رشته هنر تحصیل نموده است و مدرک دانشگاهی خود را از دانشکده سینما دریافت نموده است.

علاوه بر این در رشته کارگردانی تئاتر درس خوانده پس از آن مدرک خود را از دانشکده هنرهای زیبا در سال ۷۴ به پایان رسانیده است.

نمایش تئاتری در زمان جوانی

حمیرا ریاضی میگوید تنها فعالیت رسمی من در صحنه نمایش تئاتری در دوران جوانی ام بود و فعالیت در این عرصه را بسیار دوست می داشتم که کاراکتر های بسیاری را ایفا نمودم.قد خانم حمیرا ریاضی 163سانتی متر می باشد.

پدر ایشان سید داوود ریاض ، سرهنگ بازنشسته بود، که متاسفانه در تاریخ ۳۰ تیرماه سال ۹۹ دار فانی را وداع گفت.

خانم ریاضی در صفحه شخصی خود در روز ۳۰ تیرماه سال ۹۹ خبر فوت پدر خود را داد و اینطور بیان نمود :«پدر مهربانم …. بزرگ….. سرهنگ سید داوود ریاضی…. خدانگهدار.»

 

وضعیت ازدواج و همسر خانم ریاضی

حمیرا ریاضی در سال ۷۸ زمانی که ۳۲ سال سن داشت با علی اوسیوند یکی دیگر از چهره‌های سینما و تلویزیون ازدواج نموده است.

آقای علی اوسیوند متولد ۱۳۳۶ مسجدسلیمان است او نیز مدرک خود را در مقطع لیسانس و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی در دانشکده تربیت مدرس در رشته تئاتر دریافت نموده است.نتیجه این زندگی یک دختر به اسم یاسمین است.

آشنا شدن حمیرا ریاضی با همسر خودوی می‌گوید: ما در دانشگاه با با یکدیگر آشنا شدیم در آن دوران در چند نمایش تئاتری با هم همکاری نمودیم، که در پایان به ازدواج ختم شد.

بیوگرافی حمیرا ریاضی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر و عکس جنجالی

داستان ۱۰ سال خواستگاری از حمیرا ریاضی

حمیرا ریاضی میگوید من و علی بسیار به یکدیگر علاقمند بودیم و به مدت ١٠ سال به طول انجامید تا پدر رضایت به ازدواج ما داد، به خاطر اینکه همسرم هنرپیشه بود و پدر نمی پذیرفت.

آقای اوسیوند در مجموعه پهلوانان نمی میرند نیز کاراکتر خواستگارم را ایفا می‌نمود و در این سریال مادرم نمی پذیرفت و در واقعیت پدرم مخالفت می نمود.

بیوگرافی حمیرا ریاضی بازیگر و همسرش علی اوسیوند و فرزندان +عکس خانواده

علاقمندی ها و حقیقت هایی در مورد حمیرا ریاضی

او بیان میکند: هنرپیشگی برای من بسیار با اهمیت می باشد و بسیار به آن علاقه دارم، ولی هنوز دل برایش نباخته ام تا برایش قربانی دهم پس مشکلم باید با نگاهی معقول تر همراه باشد.

من دوست دارم در این زمینه که بسیار با آن عجین شده ام پیشرفت نمایم و در این مسیر ابزار پیشرفت خود را در کتابخانه شخصی، فیلمنامه ها و سی دی های خود را پیگیری می نمایم.

بیوگرافی حمیرا ریاضی بازیگر و همسرش علی اوسیوند و فرزندان +عکس خانواده

هیچ یک از فعالیتهای خود را دوست ندارم، من خیلی کمال‌گرا می باشمو این ویژگی از عیب های کنترل نشده‌ی من می‌باشد.در هر حال هیچ یک از فعالیت هایم را قبول ندارم.به نظر من تحصیلات آکادمیک موضوعی بسیار مهم می باشد، ولی هیچ وقت نمی تواند کافی باشد.به این معنا کسی که مهارت درونی خود در حرفه هنرپیشگی از مهارت های دیگر خود کمتر می‌باشد با برترین کلاس ها و دانشگاه ها در پایان می تواند یک تئوریسین ماهری در عرصه پژوهش هنرپیشگی بشود،نه یک هنرپیشه خوب….

حمیرا ریاضی بیان می کند ازنظر من برای هر هنرپیشه دیده شدن در هر اثری یک ماجرایی رخ می‌دهد، ولی مهم این می باشد که کجا وچطور دیده شوید.من با دیده شدن به هر قیمتی مخالف هستم، این مسائل را نباید از یاد برد که در شرایط ایده آل ذهنی با آنچه در واقع رخ می دهد بعضی اوقات فاصله بسیار دارد.بیان می‌شود آزاده ریاضی خواهر ایشان می باشد، اما این امر به واسطه هیچ یک از آنان تایید و یا رد نشده.

بیوگرافی حمیرا ریاضی و همسر و فرزندان

خانم ریاضی در شبکه جم!

حاضر شدن خانم ریاضی در این شبکه دروغی بیش نیست و یکی از شایعاتی می باشد که به دلیل شبیه بودن به یکی از مجری های این شبکه پخش شد.سینما در انحصار بعضی ها می‌باشد که یا من در آن جایی ندارم ویا فردی را در آن راه نمی‌دهند.
پس در بین این نقص ها، کمبود و افراد اندکی می باشند منصوب در این شرایط دشوار شده و سبب کم فعالیتی می شود.ایشان و علی اوسیوند همسر وی تحصیلات آکادمیک هنرپیشگی دارند و سال ها کم فعالیت و بیکار شدند.ایشان بیان می کند هنرمندانی می‌باشند که سالی چند اثر ایفا می‌نمایند و معتقد می‌باشد که آنان به خاطر رابطه با برخی از تهیه کننده ها پرفعالیت می باشند.

همچنین ببینید بیوگرافی علی اوسیوند بازیگر و همسرش

کمالگرایی خانم حمیرا ریاضی

ایشان در این مورد افزوده : من کمال‌گرا می‌باشم و هیچ یک از فعالیت هایم را قبول ندارم و این خصوصیتی از عیب های کنترل ناپذیر من می باشد در هر حال هیچ یک از فعالیت‌هایم را نمی‌پسندم.

آغاز کار هنری حمیرا ریاضی

ایشان فعالیت هنری خود را با نمایش تئاتری پس از وارد شدن به دانشگاه تهران در سال ۶۹ در عرصه نمایش تئاتری آغاز نمود.در نمایشنامه تراژدی اسفندیار و بعد از نمایش مهرگیاه و لیرشاه و ایلیات،چند وچون به چاه رفتن چوپان، بهرام چوبینه وهانچو حاضر بوده است و در ادامه به فعالیت های تلویزیونی و سینمایی فراخوانده شد.

آغاز کار سینمایی وی در سال ۷۳ در زمانی که ۲۷ سال سن داشت با فیلم ساز و ستاره ساخته محرم زینال زاده در سینما استارت خورد و پس از یک سال در تلویزیون در مجموعه بازی با مرگ ایفای نقش نمود.

وی با همکاری همسر خود علی اوسیوند در فیلم سینمایی شرفناز حاضر بوده اند.از دیگر کارهای حمیرا ریاضی می توان: سریال تلویزیونی کاشانه، روزگار جوانی، آژانس دوستی، هفت‌سنگ، گل من گلی، عید آن سالها، کاشانه، نوعروس، باران عشق، طلسم شدگان، بچه های هور، حلقه سبز، کلانتر، بوی باران و جلال را نام برد.

معروف شدن حمیرا ریاضی با مجموعه پهلوانان نمی میرند

خانم ریاضی در پروژه فعالیت‌ی پهلوانان نمی میرند ساخته حسن فتحی در سال ۷۶ رقم خورد و از شبکه دو پخش می شد.
در این سریال کاراکتر لیلا را عهده دار بود.

یکی دگر از کارهای به یاد ماندنی وی مجموعه روزگار جوانی در سال ۷۷ می‌باشد، که با اینکه در چند قسمت به عنوان هنرپیشه مهمان حاضر بود در یاد خیلی از مخاطبین ماندتی شده است.

میتوان دیگر از فعالیت این چهره مجموعه دختران ساخته اصغر توسلی در سال ۷۹ را نام برد که از شبکه ۵ روی آنتن میرفت.

 

خانم ریاضی یکی از ماندنی ترین کاراکتر های خود را در این مجموعه بازی نمود و با چهره هایی از جمله :
آتنه فقیه نصیری، سحر ولدبیگی افسانه افشار، فرهاد مادیان، علی آذرنوش، زهرا امیر حسینی و…. در این مجموعه حضور داشت.

در سریال وضعیت سفید ساخته حمید نعمت الله هم ایفای نقش نموده است و در کنار چهره هایی از قبیل :
مونا احمدی، عباس غزالی، افسانه بایگان، ابوالفضل پورعرب، امیرحسین رستمی، سیما خضرآبادی و جواد هاشمی فعالیت بسیار زیبایی را از خود به نمایش گذاشت.

بیوگرافی حمیرا ریاضی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر و عکس جنجالی

در این مجموعه در کاراکتر مهناز همسر بهراد ویکی از عروسان خاندان حضور پیدا نمود و ایفا در برابر علی سلیمانی بسیار درخشید.مجموعه وضعیت سفید درباره قصه یک خانواده پرجمعیت می باشد که در دوران آغاز موشک باران تهران از زمستان سال ۶۶ برای دور شدن از یورش دشمن، به باغ مادری خودشان در یک روستا در حومه تهران می‌روند.

آنان که حدوداً تمامی با یکدیگر قهر می باشند و با همدیگر اختلاف دارند و همین شروع داستان های جذاب می شود.

خانم ریاضی در یکی از تازه ترین تجارب های تلویزیونی خود در مجموعه بوی باران در برابر قاب دوربین حضور یافت و کاراکتر سارا زارع وکیل دادگستری را برعهده داشت.

دلیل کم فعالیتی حمیرا ریاضی

وی بیان می کند: همیشه مشکل داشتم ایفا در کاراکتری را قبول نمایم که بتوانم در درجه نخست خود آن را باور نمایم و پس از آن درگیر آن کاراکتر بشوم.

بازی نقش های ساده دیگر روح من را راضی نمی نمود به خاطر همین تصمیم گرفتم تا زمان یک درخواست خوب صبور باشم.

بیوگرافی حمیرا ریاضی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر و عکس جنجالی

گفتگوی جذاب با حمیرا ریاضی:

چه چیزی شما را وسوسه نمود که از بین این همه رشته هنری، هنرپیشگی را انتخاب نمایید؟

من نمیدونم ابتدا کدام بود، عشق یا تصمیم، وسوسه یا تشویق، در هر حال یک چیز بسیار عجیب، ولی شیرین از بچگی من را مجبور می نمود تا به تمامی نگاه کنم و به مسئله های دور و برم توجه داشته باشم.از شیوه و تکنیک های خود برای رسیدن به یک کاراکتر وعرضه آن برای ما توضیح می دهید؟

پروردگار به آدم یک زبان داده و دو گوش که دو برابر آن چیزی که بیان می کنی بشنوید.این عبارت برای من مانند یک ایده رمزگشای مطرح نشده‌ی یکی کاراکتر می باشد.از نظر من، هنرمندان ساز و ابزار موسیقی هایی می باشند، که به واسطه نت که همان نقش باشد مانند زخمه های بر ساز می نوازند تا نوایی مقبول و معقول تر را به گوش بیننده برسانند.

من نمی‌دانم چه وقت برای سوال های بسیار و نامحدود خودم جوابی بیابم، ولی در عرصه دستیابی به وضوح کاراکتر، تلاش می نمایم همواره کاراکتر و ابعاد وجودی آن را از زبان کاراکتر های دیگر متن پیدا نمایم.

بیوگرافی حمیرا ریاضی بازیگر و دخترش یاسمن +عکس خانواده

یفا در صحنه تئاتر برای شما دشوار تر می باشد یا در برابر قاب دوربین؟

رشته تحصیلی ام تئاتر می‌باشد و هنرپیشگی را باحاضر شدن در نمایش تئاتری آغاز نمودم.
ولی جواب به این سوال شما مانند این می باشد، که از خود سوال کنید، زمان غذا خوردن بیشتر لذت میبرد یا خوابیدن؟
به خاطر اینکه هر دوی آنها جزو نیازهای طبیعی در زندگی ما می باشند و مقایسه آنها سخت می‌باشد.
درهر حال هر دو می توانند انسان را سیر و دلزده نمایند و یا از نیاز و کمبود وی را به خرابی بکشاند.
در واقع خوردن را به خوابیدن ترجیح می‌دهم!

بیوگرافی حمیرا ریاضی بازیگر و همسرش علی اوسیوند و فرزندان +عکس خانواده

در این زمینه چه چیزی برای شما بسیار با ارزش می باشد؟

با ارزش ترین و قشنگ ترین فرض برای من این می باشد، که هر فردی در این عرصه، به اندازه مهارت، توانایی و لیاقت آن به جایگاهی که متعلق به آن را دارد برسد.

شما سابقه آموزش هنرپیشگی هم دارید، درمورد این طور کلاس هایی که تعداد آنها نیز اندکی نمی باشد چیست؟درواقع اینطور کلاس ها می‌توانند هنرمندان خوبی تحویل دهند؟

بیوگرافی حمیرا ریاضی بازیگر و همسرش علی اوسیوند و فرزندان +عکس خانواده

سابقه خیلی کوتاهی درعرصه آموزش دارم که به هیچ عنوان با تکیه بر آن نمی توانم پاسخ جامعی برای سوال شما پیدا نمایم.

همچنین ببینید بیوگرافی پیام احمدی نیا بازیگر و همسرش

از نظر من تحصیلات آکادمیک یک موضوع بسیار مهم می‌باشد، ولی هیچ وقت نمی تواند کافی باشد، به این معنا کسی که مهارت درونی خود در عرصه هنرپیشگی از مهارت های دیگر خود کمتر باشد با بهترین کلاس ها و دانشگاه ها در پایان می‌تواند یک تئوریسین ماهر در عرصه پژوهش هنرپیشگی بشود، ونه یک هنرپیشه خوب.می توان گفت هنرپیشه با استعداد که دوست ندارد مطالعه نماید، احتمال دارد به ویرانی کشیده شود.هنرپیشه موفق فردی می‌باشد که تلاش می کند و نقص های خود را با خواندن برطرف نماید.

بیوگرافی حمیرا ریاضی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر و عکس جنجالی

تئاتر های نمایشی حمیرا ریاضی:

اسفندیار
مهر گیاه
لیرشاه
ایلیات
چندوچون به چاه رفتن چوپان
بهرام چوبینه
هانچو.

سریال های تلویزیونی

جلال دو سال ۹۹
جلال سال ۹۸
بوی باران سال ۹۶
وضعیت سفید سال ۹۰
کلانتر ٣ سال ۸۸
حلقه سبز سال ۸۶
بچه های هور سال ۸۴
طلسم شدگان سال ۸۲
باران عشق سال ۸۱
نوعروس سال ٨١
دختران سال ٧٩
کاشانه سال ۷۸
عید آن سال ها سال ٧٧
روزگار جوانی سال ٧٧
گل من گلی سال ٧۶
هفت سنگ سال ٧۶
آژانس دوستی سال ٧۶
پهلوانان نمی میرند سال ٧۴
بازی با مرگ سال ٧۴
مزد ترس سال ٧١.

فیلم های سینمایی

شرفناز سال ٩٣
زیر پوست شهر سال ٨۶
نغمه سال ٨٠
رنگ شب سال ٧٩
زیر پوست شهر سال ٧٩
مثلث آبی سال ٧٨
هفت سنگ سال ٧۶
بازی با مرگ سال ٧۴
ساز ستاره سال ٧٣.

پیچ صفحه شخصی حمیرا ریاضی با نام لاتینش در دسترس عموم قرار دارد.بیوگرافی حمیرا ریاضی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر و عکس جنجالی

بیوگرافی یاسمین اوسیوند بازیگر (دختر علی اوسیوند و حمیرا ریاضی)

بیوگرافی حمیرا ریاضی بازیگر و همسرش علی اوسیوند و فرزندان +عکس خانواده

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *