بیوگرافی سعید برجی انرژی اتمی و هسته ای ایران کیست؟ +عکس

بیوگرافی سعید برجی انرژی اتمی و هسته ای ایران کیست؟ +عکس

دکتر سعید برجی از فعالان پروژه ساخت تسلیحات هسته ای میباشد که این روزها نامش در رسانه های معاند مطرح شده است او به همراه شهید فخری زاده  تلاش زیادی برای سازمان انرژی هسته انجام داده است ایشان چندسال پیش توسط آمریکا تحریم شد.

بیوگرافی سعید برجی

بیوگرافی سعید برجی انرژی اتمی و هسته ای ایران کیست؟ +عکس

جالب است بدانید دکتر فرجی هیچ علاقه ای برای حضور در شبکه های اجتماعی ندارد و تا به حال نیز در شبکه های اجتماعی هیچ نامی از او وجود ندارد و برخلاف سایر مسئولان کشورمان هیچ فعالیتی در فضای مجازی ندارد که شاید به دلیل مسائل امنیتی باشد.

متاسفانه رژیم صهیونسیتی تلاش زیادی برای شناسایی افراد دخیل و موثر در دستیابی ایران به انرژی هسته انجام داده و سپس اقدام به ترور دانشمندان هسته ای میکند کاری غیرانسانی و ناجوانمردانه که در سالهای دور تا کنون با این روش در مسیر دستیابی ایران به انرژی هسته سنگ اندازی کرده است.

دکتر برجی از چهره های مورد اعتماد مجموعه سپند بوده و دستاورد های علمی زیادی را در سوابق خود دارد اما دوست دارد گمنام بماند.

بارها رژیم صهیونیستی نام او را در پروژه ساخت تسلیحات هسته ای ایران (آماد) موثر دانسته است و اشان باید خیلی بیشتر مراقب خود باشد تا در دام این رژیم غاصب گرفتار نشود.

بیوگرافی سعید برجی انرژی اتمی و هسته ای ایران کیست؟ +عکس

سعید برجی یک عضو معمولی در پروژه آماد نبوده بلکه طبق اسناد منتشر شده در انستیتوی علوم و امنیت بین المللی او جزو افراد درگیر در آزمایشات شبیه سازی انفجارات اتمی در مرکز پارچین بوده است. در همین راستا حتی سازمان مجاهدین خلق مدعی شدند که سعید برجی مدیر پروژه طراحی و ساخت دو محفظه انفجاری برای آزمایشات انفجار داخلی در پارچین بوده است . همچنین برجی در آماد ارتباط نزدیکی با “ویاچسلاو دانیلنکو ” و ” ولادیمیر پادالکو” دو کارشناس اوکراینی در زمینه سلاح های هسته ای داشته است.

در کنار اسناد بالا، اطلاعات دیگری نیز موجود است که ارتباط سعید برجی با سپند را نشان می دهد. برپایه اسناد خزانه داری آمریکا که در تاریخ 29 مارچ 2019 منتشر شد سعید برجی کارشناس مواد و مواد انفجاری و در گروه شهید کریمی ( که وابسته به سپند و بر روی پروژه های موشکی و مربوط به انفجار کار میکند) مشغول به کار است. او در این گروه مسئوول خرید تجهیزات محفظه های انفجاری می باشد. نام سعید در شرکت فنی مهندسی آذر افروز سعید، عملا برگرفته از نام کوچک سعید برجی است که همین موضوع اهمیت او را در این شرکت نشان میدهد. اما در کنار او دیگرکارکنانی وجود دارند که باید به آنها هم پرداخته شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *