بیوگرافی زیبا بروفه بازیگر کیست و اهل کجاست از فوت همسر تا الان +عکس

بیوگرافی زیبا بروفه بازیگر کیست و اهل کجاست از فوت همسر تا الان +عکس

زیبا بروفه بازیگر کیست و اهل کجاست

زیبا بروفه متولد ۲۹ شهریور ۱۳۵۴ در تهران بوده و در رشته حقوق تحصیل کرده است او در حال حاضر 48 سال سن دارد و با فیلم شب روباه در سال 1376 وارد عرصه بازیگری شد اما شهرت او برای بازی در فیلم سنیمایی پر پرواز میباشد او با سریال دلبندم که بسیاری با مجید جان آن را می شناسند در بین مردم معروف شد.

قد زیبا بروفه 164 سانتی متر است.

زیبا بروفه همسر مرحوم پیام صابری بازیگر و چهره پرداز بود که در سال ۱۳۹۷ به علت ایست قلبی درگذشت حاصل ازدواج آنها فرزندی به نام اهورا میباشد.

سکانسی از بازی زیبا بروفه و شادمهر عقیلی در فیلم پر پرواز را مشاهده میکنید

بیوگرافی زیبا بروفه و پیام صابری همسرش

یکی از بازیگران زن ایرانی است که در ۲۹ شهریور ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمده و فارغ‌ التحصیل رشته حقوق قضایی می باشد.

بیوگرافی زیبا بروفه بازیگر کیست و اهل کجاست از فوت همسر تا الان +عکس

سوابق و شروع فعالیت

در بیوگرافی زیبا بروفه میخوانیم که اولین تچربه بازیگری خود را در فیلم سینمایی شب روباه انجام داده و از دهه هفتاد بطور حرفه ای وارد عرصه سینما و هنر شده است.

بیوگرافی زیبا بروفه و پیام صابری همسرش + عکس پسر و درگذشت همسر

عکس های زیبا بروفه بازیگر ایرانی

او سپس با درخشش در فیلم همایون اسعدیان برای بازی در فیلم ها و در سریال خانه شلوغ و سپس مجید دلبندم در سال ۱۳۷۷ بازی میکند.
اوج شهرت او بازی در مجید دلبندم و همچنین پر پرواز همبازی با شادمهر عقیلی بود که او را به شهرت رساند و معروف شد.پریسا امیریان
از دیگر آثار او که ایفای نقش کرده می توان به آخرین مجرد و موج و صخره و پول کثیف و طلسم شدگان و ..‌‌..می باشد.

بیوگرافی زیبا بروفه و پیام صابری همسرش + عکس پسر و درگذشت همسر

ازدواج با پیام صابری

این بازیگر در سال ۱۳۸۰ با پیام صابری بازیگر و طراح گریم و کارگردان ازدواج کرد و بعد از سال ها دارای یک پسر شده است.

بیوگرافی زیبا بروفه و پیام صابری همسرش + عکس پسر و درگذشت همسر

عکس پسر و درگذشت همسر

همسرش در ۱۸ آذر ۹۷ به علت سکته قلبی درگذشت، در حالی که به تازگی طعم پدر شدن را چشیده بود.
پیام صابری همسرش متولد ۱۳۵۲ بود و به تازگی بیشتر در عرصه کارگردانی فعالیت داشت.

ممنوع الکاری به خاطر انتشار فیلم عروسی

بیوگرافی زیبا بروفه ،این بازیگر به علت انتشار فیلم عروسی خود توسط فردی دچار دردسر شده و چهار سال ممنوع الکار شد و برای همین روزهای سختی را در اوایل زندگی مشترک خود گذراند و هنوز هم بعد از گذشت چند سال بابت این حادثه تلخ می گوید که من فردی که عامل انتشار عکسها و فیلم خصوصی من بوده هرگز نمیبخشم.

بیوگرافی زیبا بروفه و پیام صابری همسرش + عکس پسر و درگذشت همسر

آثار شاخص فیلم و سریال ها

پرتقال خونی
آخرین مجرد
احضارشدگان
پر پرواز
موج و صخره
ریحانه
پول کثیف
طلسم‌ شدگان
فرستاده
مزه خوب کودکی
همسفر
مجید دلبندم
شب روباه
زیر گنبد کبود
جادوی مهتاب
آسپرین

درگذشت همسر زیبا بروفه

ایشان در 18 آذر ماه 1397 به علت سکته و ایست قلبی فوت کرد و پروژه سریال کوله پشتی ناتمام ماند.بیوگرافی زیبا بروفه

بیوگرافی زیبا بروفه و پیام صابری همسرش + عکس پسر و درگذشت همسر

زیبا بروفه یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان می باشد.
او کار هنری اش را در زمینه هنرپیشگی با اثر شب روباه ساخته همایون اسعدیان شروع نموده است وبا مجموعه مجید دلبندم مشهور شد.

تحصیلات زیبا بروفه

ایشان در رشته حقوق قضایی تحصیل نموده است.

وی سالهاست که کم فعالیت شده و به خاطر همین با ایشان مصاحبه‌ ای نموده ایم.

زیبا بروفه از قبیل چهره هایی می باشد، که مدتی می باشد نسبت به گذشته کم فعالیت تر شده است و بسیار اندک در محفل هنری حضور پیدا می نماید و علت آن چه می باشد؟
برای چه ایشان را در محفل عمومی مشاهده نمی‌کنیم؟
ایشان بیان می‌کند در واقع بود و نبود من در این طور محافل بسیار مهم نمی‌باشد.

هنرپیشه نفسش به چشم می‌آید ولی اگر قرار بر این باشد با حاضر شدن در فرش قرمز یا بخش خصوصی مشاهده بشوم اینطور مشاهده را به هیچ عنوان دوست ندارم و قبول ندارم.

شما هنگامی که سوپراستار سینما وعلل خصوص تلویزیون بوده اید، ولی اکنون صورت فعالیت نمودن شما طوری می باشد که مثل اینکه فعالیت‌های دیگر خودرا به این حرفه ترجیح می دهید؟

خیر اگر در این دوران من کم فعالیت می باشم در واقع شرایط کاری فراهم نشده است.

پس شما نیز صحبت صدف طاهریان را تایید می نماید؟

کدام صحبت!؟

وی افزوده است سینمای ایران کثیف می‌باشد؟

خیر به هیچ عنوان من اینطور چیزی را نمی پذیرم، شما در هر محیطی با یک سری دغدغه ها و معضلات روبرو می باشید، اما این نحوه برخورد شما می باشد که به دیگران این اجازه را می دهید با شما این طور برخورد نمایند و به چه اندازه پا به فضای شخصی زندگی شما بگذارد.

بیوگرافی زیبا بروفه و پیام صابری همسرش + عکس پسر و درگذشت همسر

شما برای چه پس از ازدواج کم فعالیت شدید؟

من هنگامی که پا به سینماو تلویزیون نهادم، درست پس از پایان یافتن نخستین فعالیتم بود که ازدواج نمودم و این کم فعالیتی چند وقت گذشته علت‌های گوناگونی دارد که می‌توان نبود درخواست خوب و فیلمنامه خوب را بیان نمود.
هر چند در چند فیلم به طور دوستی حاضر شده‌ام و به این صورت نیز کم فعالیت نبوده‌ام.

بیوگرافی زیبا بروفه و پیام صابری همسرش + عکس پسر و درگذشت همسر

منتشر شدن ویدیویی ازدواج شما در شبکه های اجتماعی چه تاثیری در زندگی هنری شما داشته است؟

منتشر نمودن ویدیو خصوصی زندگی من لطمه بزرگی از نظر روانی و فعالیتی به من وارد شد، من برای آغاز مجدد فعالیتم بایستی از یک کاراکتر کوچک آغاز می نمودم و این امر برایم که در نخستین فعالیتم کاراکتر شاخصی داشتم در واقع آزاردهنده بود.

ویدیو عروسی شما به چه صورت انتشار شد؟

این ویدیو را در واقع آتلیه برای نمونه فعالیت به یک شخص دیگر داده بود که آن شخص نیز بر خلاف اخلاق حرفه‌ای ویدیو را انتشار نمود ولی این امر با پیگیری‌های قانونی و قضایی به اتمام رسید اما متاسفانه کار از کار گذشته بود.

بیوگرافی زیبا بروفه و پیام صابری همسرش + عکس پسر و درگذشت همسر

شما با اثر پر پرواز با ایفا در کنار شادمهر عقیلی خاطره سازی نموده اید، برطبق شایعه ها به چه اندازه احتمال می دهید این هنرمند به ایران بازگردد؟

در واقع این مسئله چه مشکلی دارد یک خواننده به زادگاه خود بازگردد.
آقای عقیلی روحیه حساس و بسیار لطیفی داشت و بسیار به خانواده خود وابستگی داشت اگر شرایط فراهم بشود و بدون دغدغه بتواند به کشور برگردد در واقع این کار را خواهد نمود.

بروفه درباره فعالیت‌های خود گفت: این روزها همچنان درگیر روزهای پایانی ضبط سریال” آسپرین” هستم. یکی دو کار دو یا سه سال پیش انجام دادم ولی خبری از پخش آن‌ها نیست.

وی دلایل کم‌کاری خود را ناخواسته دانسته و افزود: زمانی بسته به نوع کارهایی که پیشنهاد می‌شد، خودم دلم نمی‌خواست بازی کنم، ولی الان دیگر کاملاً این دوری ناخواسته است و کاری که قابل تأمل باشد و بخواهم روی آن فکر کنم وجود نداشته است. متأسفانه این روزها قصه خوبی که بخواهم قبول کنم به دستم نرسیده است.

بازیگر فیلم سینمایی “پر پرواز” درباره حضور در سریال” آسپرین” اظهار کرد: حضور در این کار پس از یک سال بیکاری اتفاق افتاد، ضمن اینکه نسبت به نقش‌هایی که تا امروز بازی کردم، خاص‌تر است و قابلیت دیده شدن دارد. به طور کلی نقشی است که دوستش دارم و مجموعه آدم‌هایی که در این کار دور هم جمع شدند، خیلی باهم هماهنگ هستند و اتفاقات خوبی رقم خورده است.

بیوگرافی زیبا بروفه و پیام صابری همسرش + عکس پسر و درگذشت همسر

وی ادامه داد: از سوی دیگر ژانر کار بسیار خاص است و نسبت به آنچه تا به حال در شبکه نمایش خانگی یا تلویزیون پخش شده متفاوت است. یک سبک معمایی‌گونه که تاکنون مانند آن را نداشته‌ایم. ما در طی این سال‌ها بیشتر آثار نمایشی که از رسانه‌های مختلف پخش شده است طنز یا درام عاشقانه بوده‌اند و حالا اینکه مردم می‌خواهند ذائقه‌شان عوض شود و چیزی را که تا به حال ندیده‌اند ببینند، برای سازنده یک ریسک است. خوشحالیم که پس از پخش تنها دو قسمت از این سریال استقبال خوبی از کار شده است و آنچه به گوشمان می‌رسد، امیدوارکننده بود، اما کمی صبوری می‌خواهد و تازه از قسمت سوم، چهارم به بعد قصه جان می‌گیرد. قصه “آسپرین” پرپیچش و پر از رمز و راز است و امیدوارم که دیده شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *