بیوگرافی ساکت الهامی مربی فوتبال و همسرش و فرزندان +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی ساکت الهامی مربی فوتبال و همسرش و فرزندان +اینستاگرام و عکس

ساکت الهامی مربی فوتبال متولد سال ۱۳۵۰ در اردبیل می باشد او پس از دوران بازیکنی به عنوان دستیار فوتبال آغاز به کار کرده و هدایت تیم های همچون نساجی مازندران، پدیده مشهد، ماشین سازی و تراکتور را در کارنامه دارد ساکت الهامی در دوران بازیکنی خود برای تیم‌های همچون پاس، بهمن، استقلال اهواز ،کشاورز، پلی اکریل و تراکتورسازی بازی کرده است

بیوگرافی ساکت الهامی مربی فوتبال و همسرش و فرزندان +اینستاگرام و عکس و سوابق و زندگی شخصیز و حواشی و جنجالهای او را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی ساکت الهامی مربی فوتبال و همسرش و فرزندان +اینستاگرام و عکس

 

بیوگرافی ساکت الهامی

ساکت الهامی یکی از مربیان توانمند و با سابقه فوتبال کشورمان بوده که در کارنامه‌اش دو قهرمانی در جام حذفی را دارد

او متولد ۳ خرداد ۱۳۵۰ در اردبیل بوده و از بازیکنان با سابقه فوتبال ایران می باشد.

 

شروع فوتبال

ساکت الهامی فوتبالش را با تیم پاس تهران آغاز کرد سپس به تیم بهمن و استقلال اهواز آمد و بعد از بازی در تیم‌های کشاورز و پلی اکریل و تراکتور از دنیای بازگیری فوتبال خداحافظی کرد و به مربیگری روی آورد .

بیوگرافی ساکت الهامی مربی فوتبال و همسرش و فرزندان +اینستاگرام و عکس

سوابق مربی گری ساکت الهامی

او بیش زا 10 سال به عنوان دستیار مربی در تیم های مختلفی کار کرد.

 

در سال ۱۳۸۶ به عنوان دستیار مربی در استقلال تهران فعالیت خود را استارت زد سپس به عنوان دستیار مربی مس کرمان به فعالیت پرداخت.

تیم هایی که حضور داشته سال ها به عنوان دستیار فعالیت کرده است تیم‌های صبای قم و پیکان و نساجی و شهرخودرو و ماشین سازی از جمله تیم هایی بود که به عنوان دستیار فعالیت کرده است در نهایت در سال ۱۳۹۸ هدایت تیم تراکتور را به عنوان سرمربی برعهده گرفت.

بیوگرافی ساکت الهامی مربی فوتبال و همسرش و فرزندان +اینستاگرام و عکس

 

قهرمانی با تراکتور در جام حذفی

بعد از جدایی مصطفی دنیزلی از تراکتور ، ساکت الهامی به این تیم آمد و سرمربی این تیم را تقبل کرد نتایج نسبتا خوبی را به دست آورد و در سمت خود باشد با اینکه او به عنوان مربی موقت برای تیم تراکتورسازی انتخاب شده بود اما موفق شد که در جام حذفی تراکتور تبریز را قهرمان کند.

بیوگرافی ساکت الهامی مربی فوتبال و همسرش و فرزندان +اینستاگرام و عکس

 

قهرمانی نساجی در جام حذفی

در سال ۱۳۹۹ ساکت الهامی به نساجی مازندران آمد و سرمربی این تیم شد در حالیکه نساجی در اواخر جدول قرار داشت عملکرد ساکت الهامی باعث شد این از خطر سقوط دور شود تیم نساجی با هدایت الهامی در سیزده بازی موفق شد ۲۳ امتیاز به دست آورد در حالی که نساجی قبل از او در ۱۴ بازی فقط 3 امتیاز را کسب کرده بود و به همین دلیل مسئولان این تیم تصمیم گرفتند که با ساکت الهامی قرارداد را تمدید کنند.

بیوگرافی ساکت الهامی مربی فوتبال و همسرش و فرزندان +اینستاگرام و عکس

در سال ۱۴۰۱ تیم نساجی با جذب بازیکنان سرشناسی همچون مسعود شجاعی و علیرضا حقیقی یک تیم قدرتمند شد و در جام حذفی موفق شد با حذف تیم های پرسپولیس و استقلال قهرمان جام حذفی شود.

 

اخراج ساکت الهامی از نساجی

حواشی به وجود آمده در رختکن نساجی باعث شد تا این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با ساکت الهامی بگیرد.

به گزارش ایسنا، بعد از شکست ۲ بر صفر نساجی مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اتفاقاتی در رختکن نساجی افتاد که در نهایت با تصمیم هیات مدیره باشگاه، ساکت الهامی از کنار برکنار شد.

بیوگرافی ساکت الهامی مربی فوتبال و همسرش و فرزندان +اینستاگرام و عکس

برخی حواشی مبنی بر حرکت زشت ساکت الهامی به صابر حردانی در رختکن باشگاه نساجی منتشر شد که باشگاه نساجی این خبر را رد کرد.

پیگیری خبرنگار ایسنا پس از گفت‌وگو با اعضای تیم نساجی نشان می دهد که ساکت الهامی در رختکن به شدت با ایزد سیف‌الله‌پور، مدیرعامل باشگاه تنها وارد درگیری لفظی و بگو مگو شده است. بحث و جدال الهامی و مدیرعامل باشگاه از فحاشی هواداران آلومینیوم به الهامی در اراک کلید خورد.

 

به هر حال پس از جلسه هیات مدیره باشگاه، الهامی از هدایت نساجی کنار گذاشته شد و گزینه‌های مختلفی برای جانشینی او مطرح شده است. باید دید طی روزهای آینده چه کسی به عنوان سرمربی جدید روی نیمکت نساجی خواهد نشست.

 

ساکت الهامی نامی آشنا در فوتبال ایران است. فردی که بیش از 15 سال در سطح اول فوتبال کشور دستیاران مربیان بزرگی بوده و در کنار مربیانی چون زنده‌یاد حجازی، فیروز کریمی، اصغر شرفی، یحیی گل‌محمدی و … کار کرده است.

بیوگرافی ساکت الهامی مربی فوتبال و همسرش و فرزندان +اینستاگرام و عکس

الهامی در یکی از سخت‌ترین سالهای حضور استقلال در لیگ فوتبال ایران ابتدا با حجازی و سپس فیروز کریمی کار کرد هر چند بعد‌ها قرار بود در کادر فنی استقلالِ صمد مرفاوی هم حضور داشته باشد اما به دلیل حضور تئودی یونگ هلندی قید کار در استقلال را زد.او که به نوعی مرد مورد اطمینان حجازی و فیروز کریمی در یک مقطع خاص و در لیگ سیزدهم بود درخواست قلعه‌نویی را برای ماندن در این تیم رد کرد.

این مربی چندین سال است در سطح اول فوتبال ایران حضور دارد و توانست با تراکتور در جام حذفی قهرمان شده و سپس نساجی در حال سقوط را نجات دهد. الهامی در سال‌های حضورش در فوتبال خاطرات فراوانی از اتفاقات مهم استقلالِ پرحاشیه این تیم در فصل سیزدهم دارد که اتفاقا آبی پوشان در همان سال در جایگاه سیزدهم قرار گرفتند اما این فصل پرحادثه آغاز کار مربی بود که تراکتور را بعد از سالها قهرمان جام حذفی کرد.

بیوگرافی ساکت الهامی مربی فوتبال و همسرش و فرزندان +اینستاگرام و عکس

سالکت الهامی از کجا شروع کرد

سال 81 به عنوان یکی از کمک‌های آقا فیروز در ابومسلم آغاز به کار کردم. هیچوقت از کار کردن و یاد گرفتن نترسیدم چون دوست داشتم کار یاد بگیرم. بعد از آن در استقلال اهواز و راه‌آهن با آقا فیروز به لیگ برتر صعود کردیم. در سال 85 و در برهه‌ای شد که مالک باشگاه استقلال اهواز به آقای کریمی اعلام کرد دوست نداریم ساکت الهامی دستیار شما باشد. آقا فیروز به من گفت چه کار کنم؟ من به او گفتم اگر شما سر کار باشید ما باز هم کار می‌کنیم ولی اگر شما به خاطر من به استقلال اهواز نروید همه با هم بیکار می‌شویم.

همچنین ببینید:

فیلم جمله بی شرمانه ساکت الهامی در برنامه زند

حرف‌هایی که می‌زنم همه برایم افتخار است و صادقانه آنها را می‌زنم. در یک دوره‌ای بیکار بودم و صادقانه اوضاع مالی اصلا خوبی نداشتیم. در یک اتاق 8 متری با یک پسر یک ساله و همسرم زندگی می‌کردم. شاید فکر کنید غلو می‌کنم ولی در آن برهه پول پوشک بچه‌‌ام را هم نداشتم.اگر آن روز به من می‌گفتند چه می‌خواهی به این قشنگی که خدا تقدیر را برایم نوشت نمی‌توانستم بنویسم. برخی مواقع خدا تو را در مسیری قرار می‌دهد که نمی‌فهمید چه داستان قشنگی برایت نوشته است.یک شب خانه بودم که به من زنگ زدند و گفتند آقای مرفاوی دنبال یک دستیار می گردد و ما تو را پیشنهاد کردیم.یادی از کامران منزوی می‌کنم که به او در زندگی دین دارم و الان هم از او مشورت می‌گیرم. با آقا صمد یکی دو جلسه صحبت کردم، استقلال چند روز بعد با ملوان بازی داشت و با تک گل زنده یاد انصاریان از روی نقطه پنالتی آن مسابقه را برد. وقتی تیم به تهران بازگشت مرفاوی گفت می خواهم کنار ما باشی.

بیوگرافی ساکت الهامی مربی فوتبال و همسرش و فرزندان +اینستاگرام و عکس

خودم فکر نمی‌کردم استقلال اینقدر شرایط سختی داشته باشد و مربیگری در استقلال اینقدر کار سختی باشد.در آن سال شرایطی ایجاد شد که اصلا نمی‌توانستم فشار را تحمل کنم و دوست داشتم دیگر در تمرینات شرکت نکنم. همه بچه‌ها می‌گفتند تحمل کن. سختی زندگی‌ام یک طرف و از طرف دیگر سختی کار در استقلال باعث فشار زیادی روی من شد. آخر فصل قلعه‌نویی به عنوان رئیس سازمان فوتبال استقلال انتخاب شد. بعد از آن یونگ به تهران آمد و در اولین تمرین قلعه‌نویی گفت او مسئولیت تمرین دادن تیم و … را بر عهده دارد، اگر کسی صحبتی دارد انجام دهد. من هم تنها کسی بودم که در آن جمع حرف زدم و گفتم اگر اجازه بدهید می‌روم.

بعد از این صحبت آقای قلعه‌نویی گفت تو بمان و کار یاد بگیر، جوان هستی و فرصت زیاد داری چرا نمی‌خواهی استفاده کنی اما گفتم می روم و ان شاالله در یک فرصت مناسب‌تری به استقلال کمک می‌کنم.سال بعد ناصر حجازی سرمربی استقلال شده بود. چون با آقای قلعه‌نویی کار کرده بودم او تصور داشت که من با آنها هستم.2-3 نفر که یکی از آنها آقای مرفاوی بود با وجود اینکه خودش دستیار محسوب می‌شد به ناصرخان گفته بودند ساکت می‌تواند به استقلال کمک کند.من به باشگاه رفتم و 2-3 مربی خوب که الان از نظر تئوری در سطح بالا و مدرس عالی فیفا هستند در آنجا حضور داشتند. آقای حجازی همانجا که نشسته بودیم گفت یک آنالیز از شیرین فراز به ما بده.من هم روی کاغذ یک سری مسائل را نوشتم و دادم. خدا بیامرز وقتی به خانه رفت کاغذ را روی میز تلویزیون گذشت و سعید رمضانی که در استقلال اهواز شاگرد آقا فیروز بود کاغذ را دید و بعدها این داستان را برای من تعریف کرد.

مصاحبه با ساکت الهامی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *