بیوگرافی سروش لشکری هیچکس و همسرش از کارتن خوابی تا رپ +عکس

بیوگرافی سروش لشکری هیچکس و همسرش از کارتن خوابی تا رپ +عکس

بیوگرافی سروش لشکری (هیچکس)

سروش لشکری معروف به هیچکس رپر و خواننده رپ متولد 17 اردیبهشت 1364 در تهران است و در حال حاضر در خارج از کشور و شهر سوئد زندگی میکند همسرش آزاده اکبری نام دارد پ

نخستین آلبوم رسمی وی با نام جنگل آسفالت در سال ۱۳۸۵ منتشر شده است این خواننده در حال حاضر به علت جبهه گیری های سیاسی به یک از عنصر های ضدانقلاب تبدیل شده است.

بیوگرافی سروش لشکری هیچکس عکس قدیمی و کودکی

زندگی شخصی

سروش لشکری در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده است.

وی در یک خانواده کم جمعیت پنج نفره رشد نموده است. پدر ایشان اصلیتش از ضیاءآباد استان قزوین می باشد و با حسین شکری «خلبان معروف نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی کشور که سالیان سال در عراق اسیر بود» نسبت فامیلی دارد.
هیچکس در یک محله در تهران به نام ونک سکونت می کند.

بیوگرافی سروش لشکری هیچکس و همسرش رپر خواننده رپ

تحصیلات

وی در رشته مترجمی تحصیل کرده است، ولی تحصیلات خود را نیمه تمام گذاشته است. البته در حال حاضر خود بیان نموده : در توییتر تحصیلات خود را در رشته روانشناسی و جامعه شناسی ادامه می‌دهد واینکه در حال حاضر در لندن ساکن می باشد.

صامت و لیبل ۰۲۱ از نخستین گروه های رپ فارسی به حساب می آیند که ایشان با همکاری رضا پیشرو آنان را ساخته است.

ازدواج و همسر سروش لشکری

او با آزاده اکبری فعال حقوق بشر و حقوق زنان ازدواج کرده اسـت. این زوج سالهاست کـه درکنار هم زندگی می کنند اما تا کنون صاحب فرزندی نشده اند.

بیوگرافی سروش لشکری هیچکس و همسرش رپر خواننده رپ

خانم آزاده اکبری چندی پیش از رفتارهای تتلو در اینستاگرام شکایت کرد و باعث بسته شدن اینستاگرام امیر تتلو شد. این موضوع واکنش هاي زیادی رابه دنبال داشت.

گروه ملتفت هیچکس

گروه ملتفت هم گروهی می باشد که ایشان برپا نموده است و خودش سرپرستی آن را برعهده دارد. علی قاف، داریوش سرباز، فدایی و مهدیار آقاجانی از افراد این گروه به حساب می آیند.

کارهای هنری هیچکس

سالیان شروع هیچکس از سال ۷۸ تا ۸۲ هیچکس در اول فعالیت خود را با باز خوانی آهنگ های انگلیسی استارت زد، ولی به آن صورت از آن استقبال نشد. او با همکاری سالومه ام سی ترانه چشما رو من از 2pac در سال ۸۲ بازخوانی نمودند واین آهنگ یک آغاز جدید در موسیقی زیرزمینی شد و در پی این فعالیت خواننده های بسیاری خود را به سوی رپ فارسی سوق دادند.

بیوگرافی سروش لشکری هیچکس عکس قدیمی

علت منصوب اسم هیچکس

هیچکس در گفتگویی با بی‌بی‌سی فارسی علت منصوب اسم هیچ کس را به این صورت افزود:
علت منصوب نام هیچکس این می باشد که دوست داشتم یک تضاد به وجود آوردم با تاثیر که می خواهم وجود داشته باشد و صحبت هایی که می کنیم.

هیچکس هیچ نمادی نمی باشد و من تنها به آن علاقه دارم.

موزیک چشما و من از هیچکس

سالومه ام سی، میکس 2pacاین آهنگ در سال ۱۳۸۲ به این معنا که نقطه شروع موسیقی زیرزمینی انتشار گردید با همکاری سالومه ام سی که آغازی تازه در رپ فارسی و موسیقی زیرزمینی کشور می باشد، که سروش هیچکس سبب شد رپ به سوی بازخوانی آهنگ های خوب و تاپ سوق داده شود.

بیوگرافی سروش لشکری هیچکس عکس

واینکه رسانه های هیپ هاپی خارجی از نخستین آرتیست های رپ فارسی هیچکس و سالومه ام سی را در رپ فارسی مطرح می‌نمایند .

این آهنگ یکی از نخستین ترک های رپ فارسی می باشد که یک نوع سبک تازه است. در دورانی که آهنگسازی وامکان هایی وجود نداشت که رپ های ایرانی برای ساخت موزیک های خودشان از آن بهره ببرند.

اولین رپر فارسی

سروش هیچکس دوتا از نخستین رپ کن های دختر را معرفی کرد اول سالومه ام سی و پس از آن پانی بود و آنان را به رپ فارسی آشنا نمود و هم اینکه در ساخت و نشر موزیک های هنرمندان زیرزمینی نقش شاخصی را بر عهده داشت و این که فعالیت ها سبب شد که نام هنری پدر خوانده به ایشان بدهند و در دنبال آن دیاکو و رضا پیشرو موزیکی به اسم پدر خوانده را انتشار نموده و به هیچکس هدیه دادند.

بیوگرافی سروش لشکری هیچکس و همسرش رپر خواننده رپ

در سال ۱۳۸۲، سروش هیچکس یکی از اولین گروه های رپ کشور ایران را به اسم «۰۲۱» و با شعر «تهران برای همیشه» به وجود آورد.

در شروع هیچکس در آهنگ هایش به کل کل های بسیار با سایر خوانندگان رپ را انجام می‌داد، ولی پس از آن اغلب موضوع های اجتماعی را دنبال نمود.

هیچکس آلبوم زیر زمین جنگل آسفالت را در سال ۱۳۸۵ با آهنگسازی مهدیار آقاجانی روی آی تیونز انتشار نمود.

چاپ این آلبوم که حال و هوای آن خیابانی بود و آهنگ های آن درباره مشکلات اجتماعی کشور بود، اسم هیچ کس بیشتر از قبل سر و صدا به راه انداخت و ایشان را به موفق ترین خواننده رپ ایران مبدل نمود.

افزودنی است که تک موزیک یک مشت سرباز نتیجه شهرت جهانی را برای هیچکس به دنبال داشت، در فیلم این موزیک پیشرو، علی قاف، بهرام، ریوی، مهدیار آقاجانی و…. به طور افتخاری حاضر می باشند.

نخستین موزیک ویدیویررپ فارسی

مهرک گلستان، یکی از خوانندگان مقیم لندن مشهور به ریویل از طریقه فضای مجازی و توسط خواننده رپ به اسم دیو، با هیچکس معرفی شد و در سفرش به تهران با ایشان ملاقات نمود.
ریویل در مورد آن بیان نموده است:

پس از آشنا شدن با هیچ کس به سبک فعالیت ایشان علاقمند شدم و در واقع نخستین مرتبه در میدان ونک با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتیم و به همدیگر قول دادیم که با هم یک آهنگ رپ اجرا نماییم، که در آن موسیقی سنتی نیز وجود داشته باشد.

بیوگرافی سروش لشکری هیچکس و همسرش رپر خواننده رپ

با همکاری چند نوازنده سازهای ایرانی انجام دهیم و این فعالیت را صورت دادیم و فیلمبرداری آنها را خود بر عهده گرفتیم.

هیچکسو ریویل چند آهنگ را با یکدیگر خوانده‌اند که آهنگ «تیریپ ما» با نماهنگ سیاه و سفیدی که از قبیل صحنه هایی از قلیان کشی و رقص قمه در خیابان های تهران می‌باشد، در فضای مجازی مشهور گردیده شد.

موزیک یک روز خوب می‌آد هیچکس

هیچکس در اثر کسی از گربه های ایرانی خبر نداره با کارگردانی بهمن قبادی که در سال ۸۸ انتشار گردید، در چند صحنه ایفای نقش نمود و نماهنگ اختلاف را صورت داد.

ایشان در دیالوگی در اثر در مورد خارج شدن از کشور افزود:

ما چیزی که اجرا میکنیم به آن می گویند چی؟
رپ فارسی.

فارسی، به معنای مال همین جا می باشد.

بیوگرافی سروش لشکری هیچکس عکس حسین تهی

به خاطر اینکه در واقع به هیچ عنوان بیرون از کشور و در خارج به هیچ عنوان نمی توان وراهی ندارد، به این دلیل که صحبتی که ما میکنیم برای دل همین شهر می باشد، متوجه می‌شوید که چه بیان می کنم؟

هیچکس در سال ۱۳۸۸ آهنگی به اسم یه روز خوب می‌آد
را اجرا نمود که با این که نشانه‌های آشکار درباره موضوعات سیاسی
ملتهب ایران، واکنش وی نسبت به حادثه های بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ می باشد.

سفر هیچکس از ایران به لندن

هیچ کس بلاخره از کشور رفت و در لندن سکونت پیدا نمود. البته در گفتگو با دویچه وله محل سکونتش را تهران بیان نمود. ایشان در مورد علت رفتنش از کشور را در شبکه من و تو اینطور افزود:

ودر نشستی در مورد موسیقی هیپ هاپ ایران در مدرسه مطالعات مشرق زمین و آفریقا در مورد رفتن از ایران افزود:

در واقع من برای همیشه نرفته ام، بلکه آمده‌ام کانال ها را برای بچه های تهران باز نمایم. می خواهم با مهدیار آقاجانی آلبوم بدهم و با بهترین و رپ خوان های دنیا فعالیت نمایم تا مشاهده کنم چند چند هستند.

آلبوم انجام وظیفه و تک آهنگ های فردی سال ۸۸_ ۹۱

در سال ٨٨ هیچکس در پایان آهنگ نفرت ریمیکس برآمده از موزیک عرفان با همکاری ریویل به اسم نفرت با آهنگسازیA+( ١٠) خبر داد که به زودی زود آلبوم انجام وظیفه انتشار می‌گردد.

بالاخره در تاریخ ۱۷ اسفند برای فروش بر روی آی تیونز و آمازون و هم این که برای گرفتن رایگان در وب سایتها انتشار گردید.

آهنگسازی آن را مهدیار آقاجانی انجام داده است. این آلبوم با همکاری تمامی افراد گروه ملتفت از جمله : «فدایی، قاف و ریویل» ضبط گردیده شد که ۵ موزیک با موضوعات گوناگون می باشد.

بیوگرافی سروش لشکری هیچکس و همسرش از کارتن خوابی تا رپر +عکس

هیچ کس در این آلبوم در دو موزیک از اوناشیم و انجام وظیفه حاضر می باشد. بایستی فهمید که آلبوم انجام وظیفه از گروه ملتفت پخش گردید.

پس از آلبوم انجام وظیفه هیچکس تک موزیک های زیادی از خودش انتشار نمود و در دو آلبوم حاضر شد. یکی از آنان زاخارنامه که میتوان افزود موزیکی که هیچ کس در آن حاضر گردید پر سر وصدا ترین موزیک از آلبوم مطرح شد و سایر آلبوم عدل از فدایی می‌باشد که هیچکس در موزیک چی شنیدی؟ حاضر بود.

اغلب مخاطبین این موزیک را عنوان پر ایهام ترین آهنگ رپ می دانند.

بخشی از اجرای هیچکس در این موزیک:

«تو ذهن ملکه شده آرزو تلاش نباشه مثل آرد بی الکه»

در بیت بالا اگر بخش‌های پررنگ شده را به صورت دیگر مطالعه نماییم به معنای جمله یا شعر کامل متغیر می یابد.

موزیک «اون مثل داداشم بود» و جدایی از صامت

در دنبال شرکت هیچکس و زدبازی در موزیک چرا بدی و سروصدا های میان وی و پیشرو در تاریخ ۱۴ بهمن سال ۹٠ هیچکس موزیکی به اسم مثل داداشم بود منظور به رضا پیشرو انتشار نمود که درباره اتفاقاتی که پیش آمده به طور خلاصه از دوست قدیمی از رضا بوده است و اینکه از سفر خود به خارج از ایران برای پیشرفت رپ توضیحاتی داد.

ولی داستان در اینجا به اتمام نرسید، پیشرو در تاریخ ۶ فروردین ماه سال ۹۱ موزیکی به اسم لوبیای سحرآمیز در پاسخ به این موزیک انتشار نمود.

پیشرو پس از مدت‌ها در فیلمی در  یوتیوب خبر داد که من همه‌ی صحبت هایم را در لوبیا سحرآمیز گفتم و تمام چیز ها به اتمام رسیده و راه خود را جدا کرده است، ولی پس از مدتها پیشرو در بعضی از آهنگ های خود از قبیل «آهنگ مغز رپ در آلبوم کمپانی» گروه ملتفت به «هیچکس، قاف، فدایی، داریوش، مهدیار» اشاره کرد واین گروه را دیس نمود وبه این صورت دو رفیق، که خودش را دو برادر خواندند، از همدیگر جدا وهر یک راه خودشان را رفتند.

در تاریخ اکتبر سال ٢٠١٢ «تاریخ چهارشنبه، ١٧ مهر ماه سال ٩١»،هیچکس به همراهی قاف، ریویل، کول جی رپ، تک موزیکی از خودش به اسم جوون وخام انتشار نمود.

آهنگسازی این اثر را مهدیار آقاجانی انجام داده است. از ویژگی های این موزیک میتوان به دو زبان بودن آن انگلیسی و فارسی را نام برد که قسمت فارسی آن را هیچکس با همکاری قاف وبخش انگلیسی آن را ریویل با همکاری کول جی رپ خوانده اند.

این اثر یکی از همکاری های بزرگ رپ فارسی به حساب می‌آید.

هیچکس دارای صدایی بسیار بم وخش دار می‌باشد ومتن آهنگ های وی را خود انتخاب می‌کند. آهنگ های وی مملو از اصلاحات وتکیه کلام می‌باشد واستفاده از ادبیات خیابانی وکوچه بازاری، موسیقی وی را برای عامه قابل درک وبسیار جذاب نموده اند.

امیر عزیز محمدی، روزنامه نگار و استاد دانشگاه اعتقاد دارد که هیچ فردی بالاتر از یک خواننده رپ و تجلی مدرن کلاسیک زبان فارسی می باشد،

برای اینکه جایگیری شعر کلاسیک فارسی در وزن ها می باشد که آن را در طول سده ها حفظ نموده است که هیچکس این فعالیت را انجام می دهد.

بلعکس بیشتر خواننده های رپ فارسی، آهنگ های هیچکس بسیار با ادبانه می‌باشد و ایشان در آهنگ های خود از فحش و حرف های رکیک یا ستایش از فرهنگ اسلحه و مواد مخدر دوری می نماید.

هیچکس در آهنگ های خود خط قرمزهایی را برای خودش تعیین نموده به خاطر اینکه ترانه های خود را خانواده ها گوش می نماید و نمی خواهد روی جوان‌ها تاثیر منفی داشته باشد.

هیچکس در آهنگ های خودش از خدا و وطن پرستی حرف زده است.

دوست دارد در آهنگ های خود پیام داشته باشد و علت آن را این گونه افزوده است:

زمانی مشاهده می‌کنم که یک قدرتی دارید و می‌توانی موثر باشی، برای چه از آن به طور مثبت استفاده نکنی؟

خدمت به جامعه یکی از مضامینی می باشد که از هیچکس در پی آن می باشد:

در واقع انسان بایستی همواره در حال خدمت بشر و وطن خود باشد. متوجه می‌شوید که بیان می‌کنم؟ به این معنا که حتماً قضیه سرباز بودن این می باشد که بروی و جنگ کنی.

اکنون هر فردی در هر سنی می‌تواند خدمت گذاری کند… در واقع چه سالی میباشد که این طرز تفکر را یافته ام.

به خاطر اینکه زمانی من آغاز نمودم کودک بودم و چیزی نمی دانستم! اول به همین صورت کل کل و این موضوعات را داشتم، اما اندکی که گذشت، سرانجام انسان زمانی که سنش بالا می‌رود بیشتر کار می نماید.

موزیک بنگ هیچکس

هیچکس تک آهنگ گذشته خودش را که به اسم بنگ پخش گردید مردم را به دور از اعتیاد به مواد مخدر دعوت کرد تا موانع قانونی هیچکس پیشرو جواب سوالی درباره اینکه
در فعالیتش با چه موانع قانونی مواجه شده است بیان می کند:
در واقع همیشه در حال فرار هستیم….
و به یکی از ابیات ترانه زندان بیان می‌نماید:

هیچکس برای آلبوم جنگل آسفالت نتوانست مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت کند، خاطر اینکه از نگاه مسئولین سبک موسیقی غربی و مبتذل می باشد و در پایان آن را به صورت یک آلبوم زیر زمینی بر روی فضای مجازی انتشار نمود.

هیچکس درخواست به ضبط چند نماهنگ بدون مجوز در خیابان‌های تهران کرده است که قوانین کشور می‌تواند باعث مجازات زندان باشد، علتی که سبب خودداری خیلی از خواننده های زیر زمینی «بلعکس هیچکس» از این فعالیت بوده است.

هیچ کس در آخر سال ۸۶ متهم به ترویج و منتشر موسیقی بدون مجوز از طرف دادگاه دعوت شد و با قرار وثیقه ۵ میلیون تومانی و دادن تعهد نسبت به عدم اجرای موسیقی رپ بدون مجوز، تا زمان متشکل شدن دادگاه آزاد گردید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *