بیوگرافی فاطمه منصورلی کیست دختر عضو شورای شهر تهران +شغل و سوابق

بیوگرافی فاطمه منصورلی کیست دختر عضو شورای شهر تهران +شغل و سوابق

فاطمه منصورلی کیست فاطمه منصورلی یکی از کارمندان شورای شهر تهران است که در دبیرخانه شورای شهر تهران فعالیت میکند او فرزند نرگس معدنی پور عضو شورای شهر و شهردار سابق منطقه 13 تهران میباشد.

بیوگرافی فاطمه منصورلی کیست دختر عضو شورای شهر تهران +شغل و سوابق

 

بیوگرافی فاطمه منصورلی

فاطمه منصورلی یکی از کارمندان شورای شهر تهران است که در دبیرخانه شورای شهر تهران فعالیت میکند او فرزند نرگس معدنی پور عضو شورای شهر و شهردار سابق منطقه 13 تهران میباشد.

در اواخر دی ماه 1401 تصویری از فیش حقوقی یکی از کارمندان شورای شهر تهران در فضای مجازی منتشر شد و که آن را منتسب به فاطمه منصورلی دختر عضو شورای شهر تهران اعلام کردند.

ماجرای فیش حقوقی چه بود؟

این فیش حقوقی که نزدیک به 30 میلیون تومان در ماه بود حسابی خبرساز شد تا اینکه مصطفی خدابخشی؛ مشاور رسانه‌ای نرگس معدنی‌پور عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره این فیش حقوقی توضیحاتی را ارائه داد.

ایشان درباره حواشی به وجود آمده گفت که متاسفانه آگاه نبودن برخی از افراد نسبت به قوانین شورای شهر و آیین نامه هایی که صادر شده است باعث ایجاد شایعات و ابهاماتی در فضای مجازی میشود.

به گفته آقای خدابخشی در آیین نامه های داخلی شورای شهر آمده است که نماینده بعد از ورود به مجموعه شورا قادر خواهد بود که یک نفر را به عنوان مسئول دفتر و یک راننده استخدام کند که باید مورد اعتماد عضو باشد و هیچ ممنوعیتی مبنی بر انتخاب اقوام و اعضای خانواده به عنوان این عضو وجود ندارد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی ابوالفضل طباطبایی مجری سابق تلویزیون

وی با اشاره به فیش حقوقی منتشر شده از مسئول دفتر معدنی‌پور گفت: حقوق پرداختی تمامی کارکنان در شورای اسلامی شهر تهران براساس نظام اداری شورا بوده و توسط امور اداری شورا نظارت و کنترل می‌شود؛ حقوق مسئولان دفاتر تمام اعضا به عنوان نیروهای دبیرخانه نیز به‌صورت یکسان و براساس نظام اداری شورا است و هیچ کدام از اعضای شورای شهر در این خصوص دخل و تصرفی ندارند.

وی با بیان اینکه امانت‌داری و اعتماد، رکن اصلی انتخاب افراد به عنوان مسئول دفتر است، گفت: دفاتر نمایندگان یکی از حساس‌ترین نقاط فعالیتی در شورای شهر به حساب می‌آید لذا ضروری است تا افرادی در این حوزه به کارگیری شوند که ضمن برخورداری از حفاظت گفتاری تمایلی به استفاده از جایگاه موجود برای رسیدن به مقاصد شخصی نداشته باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *