بیوگرافی فرهاد اصلانی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس خانواده

بیوگرافی فرهاد اصلانی بازیگر و همسرش مژده دانش پژوه و فرزندان + عکس

بیوگرافی فرهاد اصلانی بازیگر و همسرش مژده دانش پژوه و دخترش هانا + عکس خانواده فرهاد اصلانی و زندگینامه کامل و حواشی و جنجالها و مصاحبه  و زندگی شخصی فرهاد اصلانی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی فرهاد اصلانی بازیگر و همسرش مژده دانش پژوه و دخترش هانا + عکس خانواده

بیوگرافی فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی این ایام یکی از چهره های بی بدیل سینمای کشورمان است.
ایشان با ایفای نقش در فیلم های پربیننده از قبیل «مغزهای کوچک زنگ زده» و «متری شیش و نیم» بازی بسیار خوبی را از خود نشان داده است.

فرهاد اصلانی در تاریخ روز ۱۸ خرداد ماه سال ۱۳۴۵ در شهر بیجار «کردستان» دیده به جهان گشوده است.

بیوگرافی و عکس جوانی و سربازی و قدیمی فرهاد اصلانی در گذر زمان

شروع فعالیت هنری فرهاد اصلانی

ایشان در سال ۱۳۷۰ زمانی که ۲۵ سال سن داشت از دوره دو ساله کارگردانی و هنرپیشگی در عرصه تئاتر از فرهنگسرای نیاوران تحصیلات خود را به پایان رسانید.

وی قبل از این و در دوران نوجوانی ایفای نقش در تئاتر را شروع نموده بود، ولی نخستین فعالیت حرفه ای اش در سال ۷۲ در سریال تلویزیونی همسایه ها بوده است.

آقای اصلانی اولین تجارب سینمایی خودش را مقابل دوربین در فیلم «روسری آبی» ساخته رخشان بنی اعتماد در سال ۱۳۷۳ بود.

سلفی نورگل یشیل با فرهاد اصلانی + تصاویر

بیوگرافی فرهاد اصلانی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس خانواده

سوابق

این فیلم پنجمین اثر بنی اعتماد بوده است، که هنرپیشگان اصلی آن آقای عزت الله انتظامی و خانم فاطمه معتمدآریا نیز بوده است.

آقای اصلانی به عنوان یکی از هنرمندان جانبی در فیلم «روسری آبی» با باران کوثری به ایفای نقش پرداخته اند.

بیوگرافی فرهاد اصلانی بازیگر و همسرش مژده دانش پژوه و دخترش هانا + عکس خانواده

این فیلم آغاز خوبی برای فرهاد اصلانی به حساب می‌آید، برای اینکه توانست در سیزدهمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه را برای رخشان بنی اعتماد کسب کند و چندین جوایز بین‌المللی هم از آن خود کند.

آقای اصلانی پس از ۱۷ سال در فیلم «قصه ها» برای بار دوم با بنی اعتماد همکاری نمود، که برای جایزه برترین هنرپیشه کاراکتر مکمل مرد در سی و دومین جشنواره فجر در سال ۹۲ نامزد شد.

بیوگرافی فرهاد اصلانی بازیگر و همسرش مژده دانش پژوه و فرزندان + عکس خانواده

ازدواج و همسر فرهاد اصلانی

همسر ایشان مژده دانش پژوه می‌باشد و ثمری این زندگی یک دختر به اسم هانا می باشد.

آقای اصلانی اعتقاد دارد که سینما یک خانواده کوچک می باشد، به خاطر همین هر زمان فردی احتیاج به کمک داشته باشد ایشان به کمک آنان می رود.

بیوگرافی فرهاد اصلانی بازیگر و همسرش مژده دانش پژوه و دخترش هانا + عکس خانواده

یکی از ویژگی‌های آقای فرهاد اصلانی این می باشد که مثل پدر خودش شخصی منضبط و قانونمند بوده و همیشه زندگی خود را بر همین اساس بنا نموده است.

فیلم ها و سریالها

ایشان از سال ۱۳۸۶ به صورت حرفه‌ای فیلم‌هایش را منصوب می نمود و با ایفاهای بسیار خوب موفق شد بیشتر از پیش توجه مخاطبین را مجذوب خود کند.

بیوگرافی فرهاد اصلانی بازیگر و همسرش مژده دانش پژوه و دخترش هانا + عکس خانواده

وی از اوایل دهه ۹۰ بازی خیلی خوبی از خود نشان داد و برای ایفا در فیلم‌های «خرس و زندگی خصوصی» برنده سیمرغ بلورین برترین هنرپیشه مرد شد.

فیلم دختر هم که تابستان امسال اکران شد، اولین جایزه بین المللی را آقای اصلانی از آن خود نمود.
او در ادامه توانست جایزه برترین هنرپیشه کاراکتر نخست مرد جشنواره بین المللی فیلم مسکو ۲۰۱۶ را به نام خود ثبت کند.

نقش عبیدالله بن زیاد در مختارنامه

مجموعه مختارنامه یکی از آثار بسیارمهم آقای اصلانی در عرصه مجموعه‌های تلویزیونی محسوب می‌شود، برای اینکه ایشان موفق شد ایفای بسیار خوبی در کاراکتر «عبیدالله بن زیاد» را از خود نشان بدهد.

بیوگرافی فرهاد اصلانی بازیگر و پدر و مادرش + عکس خانواده

مختارنامه یکی از بزرگترین و پربیننده ترین مجموعه های تلویزیونی بود که با بودجه ۲۰ میلیارد تومانی تولید و در سال ۹۰ از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

می‌توان گفت آقای اصلانی با اصغر فرهادی کارگردان مشهور اهل ایرانی هم در سال ۱۳۷۹ هنگامی که‌ هنوز پا به سینما نگذاشته بود در مجموعه «داستان یک شهر» همکاری نموده است.

فرهاد اصلانی به غیر از بازی در سینما و تلویزیون تجارب ایفا در محصولات شبکه نمایش خانگی و همچنین بازی در نمایش های تئاتر را هم در کارنامه هنری خود دارد.

ایشان در دو مجموعه «ساخت ایران» و «شاهگوش» که از تولیدات شبکه نمایش خانگی بوده است ایفای نقش نموده وهمچنین سه تجارب صحنه تئاتر هم دارد.

بیوگرافی فرهاد اصلانی بازیگر و همسرش مژده دانش پژوه و دخترش هانا + عکس خانواده

فرهاد اصلانی می‌گوید: همیشه دوست دارم نقش‌های متفاوت رابازی کنم چون حیات هنری‌ام به همین وابسته است، اما فعلا برای کم‌کاری‌هایم از خودم عصبانی هستم.

این بازیگر که این روزها فیلم «یک روز بخصوص» را روی پرده دارد، در گفت‌وگویی با ایسنا درباره حضورش در این فیلم بیان کرد: اواخر سال ۱۳۹۴ و پس از بازی در فیلم «دختر» بود که پیشنهادی از طرف همایون اسعدیان دریافت کردم و خیلی سریع هم با آن موافقت کردم، چون ما سال‌ها قبل سریال خوبی به نام «راه بی‌پایان» را با یکدیگر کار کرده بودیم که در زمان خود بسیار خوب دیده شد و مجموعه ارزشمندی بود، اما در بخشی از کار با آقای اسعدیان به مشکل برخوردیم و طوری شد که در اواخر سریال دیگر کار کردن برایم غم‌انگیز شده بود.


آرزو می‌کردم کدورت «راه بی‌پایان» برطرف شود

او افزود: شرایط به حدی بود که حتی با هم حرف نمی‌زدیم و این برایم بسیار دردناک بود. بعدها خیلی از رفتار خودم پشیمان شدم و آرزو می‌کردم شرایطی پیش آید که آن کدورت برطرف شود. این درخواست قلبی من با پیشنهاد بازی در فیلم «یک روز بخصوص» برآورده شد و من هم به سرعت آن را پذیرفتم و در نهایت همه چیز به خوبی حل شد.

اصلانی درباره نقش متفاوت خود در این فیلم در مقایسه با فیلم‌های اخیرش که بیشتر وجه خانوادگی داشتند، ادامه داد: موضوعی که در این فیلم درباره فروش اعضای بدن مطرح می‌شد، برایم بسیار جالب بود چون تقریبا کنترلی روی آن نیست و پرداختن به آن خیلی خوب بود. به همین دلیل سعی کردم به بهترین شکل آن را اجرا کنم و انصافا آقای اسعدیان هم بسیار با ایده و با برنامه بود و یک گروه فوق‌العاده هم داشتیم که تقریبا بیشتر آن‌ها از همان گروه «راه بی‌پایان» بودند.

بیوگرافی فرهاد اصلانی بازیگر و همسرش مژده دانش پژوه و دخترش هانا + عکس خانواده

او که در جشنواره فجر سال قبل علاوه بر «یک روز بخصوص» فیلم «زیر سقف دودی» پوران درخشنده را هم داشت، اضافه کرد:‌ نقشی که در «یک روز به خصوص» داشتم به شدت با کارهای دیگر متفاوت بود و اصلا این یکی از درخواست‌های من برای کار است چون دوست ندارم نقشی را تکرار کنم. البته معتقدم بیشتر فیلم‌هایی که تاکنون کار کرده‌ام یک پیشینه اجتماعی قوی داشته و صرفا خانوادگی نبوده که اگر این طور بود قبول نمی‌کردم.

بازیگر فیلم‌های «دوران عاشقی» و «کوچه ‌بی‌نام» همچنین در ادامه این گفت‌وگو درباره ادامه روند بازی در نقش‌های متفاوت‌تر در سال ۹۶ گفت: پیش‌بینی خاصی ندارم که چه اتفاقی می‌افتد چون در سینمای ایران گاهی چیزهای دیگری ممکن است پیش آید، مثلا یک دوست بخواهد در کاری حضور داشته باشی یا اصلا نیاز سینما بر این باشد که نقشی را بازی کنی. با این حال کماکان دوست دارم متفاوت کار کنم چون این باعث می‌شود حیات هنری خودم هم ادامه پیدا کند.

درباره خودم کم‌کاری می‌کنم

فرهاد اصلانی در پاسخ به اینکه برای متفاوت کار کردن به جز پیشنهاد نقش‌های متفاوت، خودش فکر می‌کند چه کارهایی باید انجام دهد، بیان کرد: بخشی از این میل به متفاوت بودن به خود من بستگی دارد و معتقدم درباره خودم کم کاری می‌کنم، به همین دلیل از دست خودم عصبانی هستم و امیدوارم سال جدید در این‌باره جدی‌تر برخورد کنم.

او درباره اینکه از چه چیزهایی عصبانی است که قصد دارد جدی‌تر روی آن‌ها کار کند، گفت: رخوتی در من بوجود آمده که یکی از دلایل بوجود آمدن آن هم سینماست و این، شرایط بیرون آمدن از  رخوت و خلاف جهت شنا کردن را به یک کار سخت تبدیل می‌کند. شاید یک دلیل مهم آن هم این باشد که من واقعا نمی‌خواستم به صورت حرفه‌ای بازیگری کنم و بیشتر تجربی کار کردن را ترجیح می‌دادم، چون گاهی این شرایط حرفه‌ای شدن طراوت کار آدم را از بین می‌برد.

بیوگرافی فرهاد اصلانی بازیگر در سریال پلیس جوان عکسبیوگرافی فرهاد اصلانی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس خانواده

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *