بیوگرافی مانیا اکبری

بیوگرافی مانیا اکبری بازیگر و ماجرای تجاوز کیارستمی

بیوگرافی مانیا اکبری کارگردان نویسنده تهیه کننده فیلم و بازیگر ایرانی را به همراه ماجرای ادعای تجاوز پسر وی توسط عباس کیارستمی را در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی مانیا اکبری

خانم مانیا اکبری کارگردان نویسنده و هنرپیشه ایرانی در سال ۱۳۵۳ در شهر تهران دیده به جهان گشوده است.

بیوگرافی مانیا اکبری بازیگر و ماجرای تجاوز کیارستمی

آغاز فعالیت هنری

مانیا اکبری نخستین فعالیت هنری خود را در عرصه هنر از سال ۱۳۷۰ با کار در زمینه نقاشی آغاز کرد و توانست در همان سال نخستین نمایشگاه داخلی را در زمینه نقاشی تاسیس کند،

اکبری سرانجام در سال ۱۳۸۰ به طور رسمی وارد عرصه بازیگری شد و توانست با هنرنمایی در فیلم ده ساخته آقای عباس کیارستمی نخستین تجربه هنری خود را در قاب سینمای ایران کسب کند وی در این فیلم به همراه پسر خود امین ماهر جلوی دوربین ظاهر شد، که جدیدن حواشی بسیار زیادی را در پی داشته است و مدعی تجاوز عباس کیارستمی به پسرش شده است.

ماجرای مهاجرت

مانیا اکبری سرانجام در سال ۱۳۸۹ در مورد مستند تلویزیونی که مربوط به اعدام بهنود شجاعی به نام سی دقیقه مانده به ۶ ساخته شد  و حواشی که برای فیلم ساخته شد به خارج از کشور مهاجرت کرد.

ماجرای بیماری سرطان

در سال ۱۳۸۶ دچار بیماری سرطان سینه شد، حراج آثار هنری خود توانست به ۱۲۰ بیمار سرطانی کمک نقدی کند.

بیشتر ببینید: بیوگرافی ریحانه ممبینی دونده رکورد پرش طول + اینستاگرام 

مجموعه آثار هنری

مانیا اکبری از سال ۲۰۰۳ مستند های بسیاری را تهیه کرده بود و توانست نخستین فیلم سینمایی بلند خود را در سال ۲۰۰۴ به نام بیست انگشت را کارگردانی کند که این فیلم توانست در بیش از ۴۰ جشنواره بین‌المللی حضور پیدا کنه و جوایز مختلفی را از آن خود کند.

بیوگرافی مانیا اکبری بازیگر و ماجرای تجاوز کیارستمی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *