بیوگرافی ماکان نیک بین نوازنده و موسیقدان +عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی ماکان نیک بین نوازنده و موسیقیدان +عکس و پیج اینستاگرام

تاریخ انتشار 3 آذر 1400 – Study time 3 minutes

بیوگرافی ماکان نیک بین نوازنده و موسیقدان +عکس و پیج اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

 

بیوگرافی ماکان نیک بین

نیک بین یکی از دوازده های سرشناس کشورمان بوده که متاسفانه در صنعت ۳۸ سالگی دار فانی را وداع گفت او از چهره های شاخص موسیقی ایران بوده که با بسیاری از خواننده های سنتی و ایران همکاری داشته است.

زنده یاد ماکان نیک بین سال 1364 در تهران متولد شد.

بیوگرافی ماکان نیک بین نوازنده

بیوگرافی ماکان نیک بین نوازنده و موسیقدان +عکس و پیج اینستاگرام

سوابق هنری

نیک بین موسیقی را زمانی که فقط ۱۵ سال سن داشت با پیانو آغاز کرد و زیر نظر رضا مشایخی به فعالیت پرداخت در سال ۱۳۸۳ بود که موفق شد به دانشگاه هنر ورود پیدا کنند و در رشته موسیقی به تحصیل بپردازند موسیقی دانان و تکنیکهای موسیقی را به خوبی فرا بگیرد.

بیوگرافی ماکان نیک بین نوازنده و موسیقدان +عکس و پیج اینستاگرام

سابقه تدریس موسیقی را در کارنامه دارد و با بسیاری از فیلم ها و انیمیشن ها نیز همکاری داشته و بسیار پرکار می باشد.

از جمله فعالیت ها و آثار هنری ماکان نیک بین می توان به موارد زیر اشاره کرد : سابقه 18 سال تدریس پیانو ، توانمندسازی مدرسین پیانو در چندین شهرستان ، سرپرست مترجمین و ویراستار فنی کتاب “هنر تدریس پیانو” تألیف دینز آگای ، نوشتن آثار متعدد برای ارکستر از جمله دو سمفونی (Symphony of 1848 و The Grand Collage Symphony) ، تم واریاسیون برای ارکستر بزرگ ، قطعات پیانویی ، آلبوم جعبه موسیقی شامل 11 قطعه پیانویی (The Music Box) ، ساخت موسیقی انیمیشن Division به سفارش کشور سوئد و ساخت موسیقی های متعدد در ژانرهای مختلف.

بیوگرافی ماکان نیک بین نوازنده و موسیقدان +عکس و پیج اینستاگرام

وی در محضر هنرمندانی همچون گاگیک بابایان، رافائل میناسکانیان و تامارا دولیتزه و در مقطعی کوتاه دلبر حکیم‌آوا دوره‌های نوازندگی پیانو را گذراند. نیک‌بین تحصیلات موسیقی خود را در مقطع کارشناسی‌ارشد ادامه داد اما پس از یکسال از ادامه‌ تحصیل انصراف داد.

بیوگرافی ماکان نیک بین نوازنده و موسیقدان +عکس و پیج اینستاگرام بیوگرافی ماکان نیک بین نوازنده و موسیقدان +عکس و پیج اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. شما بیخود این عکس هارو به اسم خودتون زدید این عکس هارو بنده گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *