بیوگرافی مجتبی شفیعی و همسرش کیست +عکس و سوابق
مجتبی شفیعی کمدین و بازیگر و صداپیشه مجری ایرانی متولد 7 مهر 1367 در نایین اصفهان است و 7 خواهر و برادر دارد.

بیوگرافی مجتبی شفیعی و همسرش کیست +عکس و سوابق

مجتبی شفیعی کیست و اهل کجاست

مجتبی شفیعی کمدین و بازیگر و صداپیشه مجری ایرانی متولد 7 مهر 1367 در نایین اصفهان است و 7 خواهر و برادر دارد او دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه فردوسی مشهد میباشد و با کلیپ های زودنیوز در شبکه های اجتماعی به شهرت رسید او در سال 1394 فعالیتش را به طور رسمی با کار در رادیو با ساخت آیتم‌های طنز “اینجا ایران” است شروع کرد و بعد وارد تئاتر شد و در نمایش های تئاتر نقش بازی می‌کرد.

بیوگرافی مجتبی شفیعی

در بیوگرافی آماده است مجتبی شفیعی هنرپیشه و کمدین  در تاریخ روز ۷ مهرماه، سال ۱۳۶۷ در شهر اصفهان چشم به جهان گشوده است. ۷ خواهر و برادر دارد

او اولین کار تلویزیونی خود را در سن 22 سالگی در سال 1389، در اپیزود امانت‌دار سریال قصه‌های تبیان در کنار بازیگرانی مانند مینا جعفرزاده انجام داد. همچنین چندین اجرا در کشورهای مختلف نیز داشته است.

همچنین این کمدین محبوب، 3 سال در رادیو اینترنتی سرنا فعالیت داشت که با استقبال گرم مخاطبانش رو به رو شد. سپس در سال 97 با انتشار ویدیوهای اخبار زود نیوز به شدت معروف شد.

 

بیوگرافی مجتبی شفیعی و همسرش +عکس و اینستاگرام و سوابق

تحصیلات مجتبی شفیعی

او در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و مدرک دانشگاهی خود را تا مقطع لیسانس به پایان رسانده است.
وی یکی از عوامل مهم زودنیوز می باشد، که با اجرای کامل خود سبب شد تا مخاطب و بیننده های بسیاری را به خودجلب نماید.

بیوگرافی مجتبی شفیعی و مادرش +عکس و اینستاگرام و سوابق

آغاز فعالیت هنری و هنرپیشگی مجتبی شفیعی

وی به صورت جدی از سال ۱۳۸۹ وارد فعالیت های هنری شد و هنرپیشگی و گویندگی را آغاز نموده است و ایشان این یکی از هنرپیشگان فعال و پر کار در زمینه تئاتر نیز بوده و به عنوان هنرپیشه در نمایش‌هایی اعم از:
گالا پاگوس، مورچه ای به نام موری، میدان مقاومت، طبیب اجباری، یتیم‌خانه فونیکس، پیانیستولوژی و… ایفای نقش نموده است.

مجتبی شفیعی اکنون در حال اجرای نمایش آی راک روی صحنه سالن اصلی تئاتر شهر مشهد است.

بیوگرافی مجتبی شفیعی و همسرش +عکس و اینستاگرام و سوابق

سوابق

ایشان از بهار سال ۱۳۹۷ گروه زودنیوز را ساخت و با منتشر کردن ویدیو های طنز امیز در قالب اخبار زودنیوز به همراه دیگر همکار ها و عوامل توانست خیلی زود جای خودش را میان مخاطبین باز نموده و معروف شود.
در حال حاضر ویدیو ها و کلیپ های اخبار زودنیوز از پر هوادار ترین کلیپ های اینستاگرام و کانال های معتبر می باشد، که هم جنبه طنزآمیز و کمدی و هم جنبه انتقادی به موضوع ها و مسائل های روز جامعه دارد.

بیوگرافی مجتبی شفیعی و همسرش +عکس و اینستاگرام و سوابق

ایشان میگوید:

بازیگران کشورمان ایده وسوژه های اخبار زودنیوز برگرفته از برنامه رادیویی (اینجا ایران است) می باشد، که به طورپادکست های ۴ تا ۷ دقیقه در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.

بیوگرافی مجتبی شفیعی و همسرش +عکس و اینستاگرام و سوابق

می توان گفت به خاطر طرفداران بسیار و استقبال بسیار خوب از اخبار و ویدیو های طنز آمیز زودنیوز بعضی کاربرها با این صوت ها دابسمش هم تولید کرده‌اند و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند، که یکی ازشناخته شد های آن دابسمش مهدی صارمی مشهور به «عمو خشی» است.

همسر و وضعیت تاهل

متاسفانه هیچ گونه اطلاعی از ازدواج و همسر ایشان در دسترس ما وجود ندارد.

بیوگرافی مجتبی شفیعی +عکس بیوگرافی مجتبی شفیعی +عکس بیوگرافی مجتبی شفیعی و همسرش +عکس و اینستاگرام و سوابق

مجتبی شفیعی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مجتبی شفیعی می‌توان به بازیگری در سریال آخرین روزهای زمستان اشاره کرد.

مجتبی شفیعی در سال 1391 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مجتبی شفیعی در این سال، بازیگری در سریال آخرین روزهای زمستان به کارگردانی محمدحسین مهدویان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مجتبی شفیعی بازی در سریال آخرین روزهای زمستان بوده است. مجتبی شفیعی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1391 سریال آخرین روزهای زمستان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با محمدحسین مهدویان همکاری داشته است. مجتبی شفیعی توانست با بازی در سریال آخرین روزهای زمستان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر حامد پورمحمدی، مهدی زمین‌پرداز، ابراهیم امینی و سهیل بابایی بر تجارب او افزود.

بیوگرافی مجتبی شفیعی و همسرش +عکس و اینستاگرام و سوابق

با اینکه مجتبی شفیعی را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. مجتبی شفیعی علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان دستیار کارگردان و دستیاراول کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر مجتبی شفیعی در حرفه‌ی دستیار کارگردان، سریال آخرین روزهای زمستان است. مهم‌ترین اثر مجتبی شفیعی در حرفه‌ی دستیاراول کارگردان، فیلم ایستاده در‌ غبار است.

بیوگرافی مجتبی شفیعی +عکس

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. سلام درسته آقای مجتبی شفیعی خونشون منطقه شهرک شیرین مشهد بوده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *