بیوگرافی محمدرضا فغانی داور و همسرش + اینستاگرام

بیوگرافی محمدرضا فغانی داور بین المللی فوتبال و همسرش + اینستاگرام

بیوگرافی محمدرضا فغانی داور و همسرش + اینستاگرام و ماجرای پناهنده شدن او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی محمدرضا فغانی

وی متولد 1361 در شهر کاشمر میباشد و از داوران حرفه ای ایرانی است که در حال حاضر در کشور سوئد پناهنده شده و در انججا فعالیت میکند.

بیوگرافی محمدرضا فغانی داور و همسرش + اینستاگرام محمدرضا فغاني

وی تجارب قضاوت در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا و همچنین المپیک را دارد و به همین دلیل مجامع بین المللی فوتبال شناخته شده است.

او برادر علرضا فغانی داوری معروف کشورمان میباشد که او هم در حال حاضر در استرالیا فعالیت دارد و سال گذاشته به همراه خانواده به این کشور رفت.

بیوگرافی محمدرضا فغانی داور و همسرش + اینستاگرام

ماجرای پناهنده شدن

با اینکه خبرهای ضو نقیض زیادی مبنی بر پناهندگی محمدرضا فغانی در رسانه های ورزش کشورمان شنیده میشد اما حالا این خبر از جانب وی به صورت رسمی تایید شده است و اعلام کرده که در کشور سوئد پناهنده شده است و تصمیم به بازگشت به ایران ندارد این درحالیست که پدرو مادرش در ایران زندگی میکند.

او به اتفاق مهسا قربانی برای قضاوت در تورنمنت جوانان به نروژ دعوت شدند. قربانی به ایران برگشت اما محمدرضا فغانی در اسکاندیناوی ماند.

این داور از نحوه برخورد کمیته داوران و فدراسیون فوتبال ایران با اوو حسابی گلایه دارد و میگوید که سال گذشته فدراسیون فوتبال نروژ درخواست اعزام داور کرد و ما هم در آستانه اعزام بودیم. اما ناگهان گفتند می‌روی که برنگردی. حسن کامرانی‌فر تلاش می‌کرد اسم مرا از لیست داوران خارج کند. ویزا را روی پاسپورتم خط خطی کردند تا سفر نکنم. بلیط پروازم را هم صبح روز پرواز کنسل کردند.

بیوگرافی محمدرضا فغانی داور بین المللی فوتبال و همسرش + اینستاگرام

تماس فدراسیون نروژ با سفیر این کشور در تهران باعث شد ویزای جدیدی برایم صادر شود. بلافاصله بلیت گرفتم تا خودم را به مسابقات برسانم.

محمدرضا فغانی نیز درباره خبرهایی که رسانه های ایرانی درباره پناهندگی او به نروژ سال قبل نوشته بودند گفت رفتار غیر حرفه‌ای آن رسانه‌ها دردسرهایم را بیشتر کرد. من یک هفته بیشتر در نروژ نبودم و به سوئد آمدم. پس چگونه می‌توانستم در نروژ پناهنده شده باشم؟ در حالی که من با هیچ رسانه خارجی و داخلی صحبت نکرده بودم​، در کشورم از طرف خودشان خبرسازی کردند.

پیج اینستاگرام محمدرضا فغانی mrfaghani میباشد

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. امام علی (ع) میفرماید: میهن پرستی از ایمان است. هر کس رفت یعنی تعصبی به مملکت خود ندارد، پس بهتر برود و عقاید پست خود را به خورد دیگران ندهد. لطفا دیگر برنگرد. ایران مردمی میخواهد متعصب، باایمان، باغیرت! ممنون که با داشتن چنین عقایدی، خودت با پای خودت رفتی. تا پول مملکت را به جیب میزنید، هوس رفتن میکنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *