پناهندگی محمدرضا فغانی داور بین المللی به سوئد +بیوگرافی

پناهندگی محمدرضا فغانی داور بین المللی به سوئد +بیوگرافی

پناهندگی محمدرضا فغانی داور بین المللی به سوئد و ماجرای پناهنده شدن را به همراه جزئیات کامل در ادامه این بخش از مجله شونه مشاهده نمایید.

پناهندگی محمدرضا فغانی داور

ایشان داور بین المللی فوتبال و برادر علیرضا فغانی داور بزرگ ایران میباشد که در حال حاضر هر دوی انها در خارج از کشور فعالیت میکنند.

علیرضا به استرالیا رفته و حالا خبر رسیده که محمدرضا نیز به سوئد رفته و در انجا پناهنده شده است

پناهندگی محمدرضا فغانی داور بین المللی به سوئد +بیوگرافی

قبلا خبر پناهندگی او در خبرگزاری های کشورمان دست به دست شد که او تکذیب کرد اما حالا خبر رسیده که به کشور سوئد پناهنده شده است و تصمیم به بازگشت ندارد.

او در جدیدترین مصاحبه خود با یکی از رسانه های بیگانه (رادیو فردا) گفته که قصد ندارم دیگر به ایران بگردم یا در لیگ ایران قضاوت کنم و موضع گیری سیاسی نیز کرده است که حالا به تیتر اول رسانه های کشومان تبدیل شده است.

همچنین ببینید:

علی خسروی، کارشناس داوری، آذر ۹۵ به سایت ورزش سه گفته بود: «محمدرضا فغانی هراسی از نزدیک شدن به بازیکنان ندارد. خنده‌هایش در زمین واقعی است و اصلاً فیلم بازی نمی‌کند. شخصیتی دارد که یک کارگردان می‌تواند در فیلم اکشن به عنوان بازیگر اصلی انتخاب کند. همیشه با جاگیری مناسب در محل کارش است و اهل استارت سریع نیست».

پناهندگی محمدرضا فغانی داور بین المللی به سوئد +بیوگرافی

او به اتفاق مهسا قربانی برای قضاوت در تورنمنت جوانان به نروژ دعوت شدند. قربانی به ایران برگشت اما محمدرضا فغانی در اسکاندیناوی ماند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *