بیوگرافی محمدرضا مالکی و همسرش + اینستاگرام بازیگر لحظه گرگ و میش

بیوگرافی محمدرضا مالکی و همسرش و فرزندان + عکس و سوابق

محمدرضا مالکی بازیگر و کارگردان ایرانی در ۱۳ دی ماه ۱۳۵۹ در تهران متولد شده وو فارغ التحصیل دوره های آزاد بازیگری و کارگردانی می باشد. در ادامه به بیوگرافی محمدرضا مالکی و همسر و فرزندان و سوابق او خواهیم پرداخت.

  • نام اصلی : محمدرضا مالکی
  • متولد : 13 دی 1359 تهران
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر و کارگردان
  • مدرک تحصیلی : فارغ التحصیل آکادمی تئاتر
  • سالهای فعالیت : 1376 تاکنون
  • قد : 180 سانتیمتر

بیوگرافی محمدرضا مالکی و همسرش + اینستاگرام بازیگر لحظه گرگ و میش

بیوگرافی محمدرضا مالکی و همسرش

بازیگر و کارگردان ایرانی در ۱۳ دی ماه ۱۳۵۹ در تهران و فارغ التحصیل دوره های آزاد بازیگری و کارگردانی می باشد.

بیوگرافی محمدرضا مالکی و همسرش + اینستاگرام بازیگر لحظه گرگ و میش

سوابق و شروع فعالیت بازیگری

بیوگرافی محمدرضا مالکی می خوانیم که به یکی از باسابقه ترین بازیگران سینما و تئاتر و تلویزیون می باشد که کارنامه پر بار و درخشانی در طول فعالیت خود در سینما و تلویزیون و همچنین تاتر دارد.
از دهه هشتاد وارد عرصه بازیگری شده و آثاری چون گاهی به پشت سر نگاه کن و مدار صفر درجه و گمشدگان و فیلم سینمایی ماهی و گربه به شهرت رسید.

بیوگرافی محمدرضا مالکی و همسرش + اینستاگرام بازیگر لحظه گرگ و میش

آثار فیلم سینمایی و سریال

بیوگرافی محمدرضا مالکی ،سریال گمشدگان
گرگ بازی
فیلم ماهی و گربه
نو عروس
زندگی جاریست
آخرین مرد روستا
سریال گاهی به پشت سر نگاه کن
مجموعه هیئت مدیره
مجموعه لحظه گرگ و میش
سه‌ و نیم
مدار صفر درجه
بزرگ مرد کوچک
میوه ممنوعه
دلم میخواد برقصم
سرزمین کهن
راه طولانی خانه
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد.بیوگرافی محمدرضا مالکی

بیوگرافی محمدرضا مالکی و همسرش + اینستاگرام بازیگر لحظه گرگ و میش

عکس های محمدرضا مالکی بازیگر سریال لحظه گرگ و میش

به جز آثار فیلم و سریال در چندین نمایش و تاتر بازی کرده و همچنین چندین نمایش را به عنوان کارگردان روی صحنه برده و چندین فیلم کوتاه نیز کارگردانی کرده است.
جدیدترین نقشه تهیه کرده در سریال لحظه گرگ و میش است که یکی از بازیگرانی است که در این سریال حضور داشته بر نقش آفرینی کرده است.

 

بیوگرافی محمدرضا مالکی و همسرش + اینستاگرام بازیگر لحظه گرگ و میش

ازدواج و عکس های همسرش

اطلاعی از ازدواج و یا مجرد بودن این هنرمند موجود نیست و وضعیت متاهل و مجرد بودنشان مجهول است.

بیوگرافی محمدرضا مالکی و همسرش + اینستاگرام بازیگر لحظه گرگ و میش

بیوگرافی محمدرضا مالکی

این در سریال های چون مدار صفر درجه و گمشده و آخرین مرد روستا درخشش این هنرمند بسیار عالی بود و حال در سریال لحظه گرگ و میش نیز حضور دارد و بینندگان با بازی خوب و مسلطش آشنایی دارند و نقش های او را می پسندند

یکی از بزرگان تاتر و نمایش و عرصه هنرپیشگی چند دهه اخیر است که باید گفت در زمره بازیگران توانمند قرار دارد.بازیگران سریال لحظه گرگ و میش

بیوگرافی محمدرضا مالکی و همسرش + اینستاگرام بازیگر لحظه گرگ و میش

محمدرضا مالکی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1392 در فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال گاهی به پشت سر نگاه کن، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمدرضا مالکی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فراز مدیری، بابک کریمی، سعید ابراهیمی‌فر و سیاوش چراغی‌پور را تجربه کرد.

محمدرضا مالکی در سال 1393 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم محمدرضا مالکی در این سال، بازیگری در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن به کارگردانی مازیار میری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمدرضا مالکی بازی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن بوده است. محمدرضا مالکی سال 1393 سریال گاهی به پشت سر نگاه کن نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مازیار میری همکاری داشته است. محمدرضا مالکی توانست با بازی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امین تارخ، محمد متوسلانی، سعید چنگیزیان و هدایت هاشمی بر تجارب او افزود.

بازی در سریال پوست شیر

صمد یکی از کاراکترهای جدید فصل دوم سریال پوست شیر است که از قسمت ششم فصل دوم وارد داستان میشود و نامش از طریق نعیم و رضا پروانه شنیده میشود، بدون بازی و نمایش بازیگری که آن را بر عهده دارد.

پوست شیر یک سریال درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی است. تهیه کننده ی این سریال، برادر جمشید محمودی، نوید محمودی است.

فصل اول این سریال از یکم مهر ماه از طریق پلتفرم فیلم نت منتشر و پخش فصل دوم آن نیز از سی ام آذر ماه آغاز شد.

بازیگران این سریال عبارتند از: شهاب حسینی، هادی حجازی‌ فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، علیرضا کمالی، علی اوسیوند، بهرام ابراهیمی، آناهیتا افشار، ژیلا شاهی، بابک کریمی، بهزاد خلج و علیرضا استادی.

در خلاصه ی داستان این سریال آمده است: «نعیم (با بازی هادی حجازی فر) پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌ شود و به دیدار دخترش ساحل (با بازی پردیس احمدیه) می‌رود. ساحل در جریان سفر به شمال ربوده و جسد سوخته او پیدا می‌ شود و نعیم که از تلاش پلیس خشنود نیست، مجبور می‌ شود به همراه دوستش رضا پروانه (با بازی علیرضا کمالی) قاتلان دخترش را پیدا کند.»

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *