بیوگرافی مهدخت مولایی بازیگر و همسرش + عکس و حواشی و اینستاگرام

بیوگرافی مهدخت مولایی بازیگر و همسرش + عکس و حواشی و اینستاگرام

بیوگرافی مهدخت مولایی

مهدخت مولایی بازیگر تئاتر و سینما تلویزیون ایران متولد ۱۵ فروردین ۱۳۶۷ در تهران بوده و در رشته بازیگری تحصیل کرده است.

ایشان بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و بعد از مدتی موفق شد با درخشش در سینما توجه کارگردان ها و فیلم سازان سینما را به خود جلب کند.

بیوگرافی مهدخت مولایی بازیگر و همسرش + عکس و حواشی و اینستاگرام

مهدخت مولایی با فیلم سینمایی عااادت نمیکنم به شهرت دست یافت و تجربه بازی در فیلم سینمایی دختر و هم در کارنامه دارد.

شروع بازیگری در تئاتر دانشگاه

مهدخت مولایی با تئاتر دانشجوی موفق شد نشان بدهد استعداد بسیار زیادی در زمینه بازیگری دارد برخی از کارگردان ها بازی او را دیده بودند و پیشنهادات مختلفی برای حضور در فیلم ها و سریالهای به او داده بودند

خانم مهتاب مولایی در ۲۰ فیلم کوتاه درخشیده است بازی در فیلم دختر به کارگردانی رضا میرکریمی در سال ۱۳۹۴ یکی از مهمترین کارهای او به شمار می آید که در سن ۲۴ سالگی انجام داد.

بیوگرافی مهدخت مولایی بازیگر و همسرش + عکس و حواشی و اینستاگرام

سوابق

مهدخت مولایی در سال ۱۳۹۵ در فیلم سینمایی عااادت نمی کنیم اولین تجربه خود را در سینما به دست اورد فیلمی که توسط ابراهیم ابراهیمیان کارگردانی شده بود او همچنین در فیلم ویلایی ها در سال ۱۳۹۵ بازی کرده است و در کنار چهره هایی همچون طناز طباطبایی و پریناز ایزدیار و آناهیتا افشار به ایفای نقش پرداخت.

همچنین ببینید:

بیوگرافی یاسمینا باهر بازیگر و همسرش

بیوگرافی الناز ملک بازیگر سریال سقوط و همسرش

بیوگرافی مهدخت مولایی بازیگر و همسرش + عکس و حواشی و اینستاگرام

بازیگر نقش فرزانه در سریال ترور خاموش

خانم مهدخت مولایی در تلویزیون در بین مردم به شهرت دست یافته است و در سال ۱۳۹۸ و در سن ۲۸ سالگی سریال ترور خاموش را بازی کرد سریالی که درباره پرونده های مبارزه با مواد مخدر بود و نقش فرزانه را برعهده داشت.

خانم مه دخت مولایی هم‌چنین در نویسندگی و فیلمنامه نویسی نیز تخصص دارد و چند کار تلویزیونی و سینمایی را نویسندگی کرده است.

بیوگرافی مهدخت مولایی بازیگر و همسرش + عکس و حواشی و اینستاگرام

بازیگر نقش جوا در سریال شهباز

خانم مهدخت مولایی مهمترین تجربه حرفه‌ای خود را در بازیگری با سریال شهباز به دست آورد و در این سریال نقش نجوا را برعهده داشت سریالی که توسط حمیدرضا لوافی کارگردانی شده و خانم مهدخت مولایی نقش نجوا را بازی می کند کاراکتر اصلی سریال یک دانشجوی نخبه بوده و به دنبال پیدا کردن قاتلان یکی از دوستان صمیمی اش است.

بیوگرافی مهدخت مولایی بازیگر و همسرش + عکس و حواشی و اینستاگرام

ماجرای حضورش در فیلم بوتاکس

فیلم « بوتاکس » به کارگردانی « کاوه مظاهری » تا کنون بازتاب‌های مثبتی از سوی مخاطبان داشته و پیش تر در جشنواره‌های خارجی کسب موفقیت داشته است و به گفته کارگردان آن در جشنواره‌های بین المللی توسط برخی منتقدین با آثار برادران کوئن به خصوص فیلم سینمایی ” فارگو” مقایسه شده است .

« مهدخت مولایی » بازیگر سینما و تئاتر در خصوص چگونگی انتخابش برای بازی در فیلم سینمایی « بوتاکس » گفت : با « کاوه مظاهری» قبل از ” بوتاکس” آشنا بودم و فیلم‌های کوتاه او را دیده و از موفقیت‌های ایشان مطلع بودم، درواقع از قبل از اینکه فیلمنامه « بوتاکس » را برای من بفرستد، اشتیاق همکاری با او را داشتم .

اولین دلیل قبول همکاری با این پروژه خود « کاوه مظاهری» بود به این دلیل که واقعا با توجه به شناخت قبلی از او اطمینان داشتم که حتما خروجی این فیلم، خروجی موفقی خواهد بود .

بعد از اینکه فیلمنامه را خواندم و نقش را برای من توضیح داد، اطمینانم خیلی بیشتر شد و از آنجا که فیلمنامه حرف اول را برای من می‌ زند و کاراکتر هم بسیار جذاب بود، با اشتیاق به پروژه پیوستم.

بیوگرافی مهدخت مولایی بازیگر و همسرش + عکس و حواشی و اینستاگرام

وی در ادامه افزود : من تجربه همکاری با کارگردانان فیلم اولی را داشته‌ام ، اما با توجه به پیشینه‌ای که «کاوه مظاهری» داشت، این پیشنهاد را پذیرفتم ، کاوه از معدود کارگردانانی است که قبل از شروع فیلمبرداری، کاملا می‌داند که چه چیزی می‌خواهد؛ یعنی هیچ شکی به کارش ندارد و به همه چیز آگاه است و وقتی با کسی طرف هستیم که به کارش اطمینان دارد، قطعا خیال ما هم راحت می‌شود.

مهدخت مولایی ضمن اشاره به این موضوع که “از همان اول اطمینان داشته که فیلمنامه « بوتاکس » ، فیلمنامه خوبی است ” بیان کرد: حالا وقتی خروجی کار را می‌بینم، خوشحال هستم که اشتباه نکردم، به قدری همه عوامل از بازیگران گرفته تا کارگردانی و فیلمبرداری و…

انتخابی درست داشت و همه چیز سرجای خودش بود، که نتیجه‌ای غیر از کسب موفقیت برای آن تصور نمی‌ کردم . در واقع نمی‌ توانم نقطه قوت مشخصی برای این فیلم نام ببرم به این دلیل که از اول همه چیز درجای خود پیش رفت و واضح است

وقتی تمام گروه سعی کنند تا کار خود را به بهترین نحوانجام بدهند کسب موفقیت موضوع دور از ذهنی نیست می‌توانم بگویم عامل موفقیت « بوتاکس» انتخاب درست تک تک عوامل و تلاشی است که یکایک آنها برای به دست آوردن  خروجی مثبت از فیلم کرده‌اند.

بیوگرافی مهدخت مولایی بازیگر و همسرش + عکس و حواشی و اینستاگرام بیوگرافی مهدخت مولایی بازیگر و همسرش + عکس و حواشی و اینستاگرام بیوگرافی مهدخت مولایی بازیگر و همسرش + عکس و حواشی و اینستاگرام بیوگرافی مهدخت مولایی بازیگر و همسرش + عکس و حواشی و اینستاگرام بیوگرافی مهدخت مولایی بازیگر و همسرش + عکس و حواشی و اینستاگرام بیوگرافی مهدخت مولایی بازیگر و همسرش + عکس و حواشی و اینستاگرام

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. بالاخره ۶۷ یا ۷۰؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *