بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر و همسرش کیست + عکس و پدر و مادر

بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر

مهسا طهماسبی (Mahsa Tahmasebi) بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد 9 آبان 1372 در کرج است که در چندسال اخیر به لطف بازی در سریال های پر بیننده توانسته به شهرت زیادی دست پیدا کند پدرش مرتضی طهماسبی و مادرش مژگان هرندی است او در دی ماه 1399 با شخصی به نام امیر ازدواج کرد که در سینما فعالیت نمیکرد مهسا طهماسبی دارای یک فرزند است.

  • نام اصلی : مهسا طهماسبی
  • متولد : 9 آبان 1372 در کرج
  • حرفه : بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • مدرک تحصیلی : لیسانس رشته تئاتر
  • سالهای فعالیت : 1393 تاکنون
  • قد : 168 سانتیمتر
  • تاریخ ازدواج : دی ماه 1399
  • همسر : امیر
  • والدین : مرتضی طهماسبی و مژگان هرندی
  • اقوام: برادرزاده مائده طهماسبی ، فرهاد آئیش شوهر عمه اش است
  • پیج اینستاگرام: mahsatahmasebi.official

وگرافی مهسا طهماسبی بازیگر و همسرش کیست +اینستاگرام و عکس و ویکی پدیا

زندگی شخصی

بازیگر ایرانی در سال ۱۳۷۲ در کرج به دنیا آمده و دانش آموخته رشته تئاتر می باشد.

اصالتا بابلی هستند و مادرش حسابدار و یک برادر نیز دارد.

بیوگرافی و عکس مهسا طهماسبی و مادرش

نسبت فامیلی با مائده طهماسبی و فرهاد آئیش

این خانم بازیگر تازه کار و جوان برادرزاده مائده طهماسبی از بازیگران پیشکسوت و قدیمی تاتر و سینما و تلویزیون می باشد و همچنین فرهاد آئیش از بازیگران و کارگردانان ایرانی شوهر عمه اش است و خانم مائده طهماسبی عمه اش می شود.

آدرس اینستاگرام مهسا طهماسبی

mahsatahmasebi.official

پیج شخصی این بازیگر با ایدی بالا فعال است.

بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر

نحوه ورود به بازیگری و شروع فعالیت

علاقه داشت که جراح قلب شود و برای همین منظور در رشته تجربه در دبیرستان مشغول به تحصیل شد.
اما در زمان انتخاب رشته کلا از رشته پزشکی پشیمان شد و در رشته هنر و بازیگری مشغول به تحصیل شد.

بیوگرافی مهسا طهماسبی و مائده طهماسبی

عکسهای مهسا طهماسبی بازیگر

مهسا طهماسبی بازیگر ،اولین تجربه بازیگری خود را علاوه بر نمایش و حضور در عرصه تاتر در دو فیلم سینمایی انجتم داده که به گفته خودش هنوز اکران نشده و یک فیلم دیگر با عوامل فرانسوی و فیلمی ایرانی و فرانسوی بود که هیچ کدام اکران و دیده نشده را نقش آفرینی کرده است.فرحناز منافی ظاهر

اولین بازی خود را در قاب تلویزیون در رسال دیوار به دیوار بوده که نقشی کمدی و متفاوت را اجرا کرد.
در سریال دیوار به دیوار با معرفی شوهر عمه اش فرهاد آئیش در این نقش و مجموعه حضور پیدا کرد.

بیوگرافی و عکس مهسا طهماسبی و پدر و مادرش

فعالیت های دیگر و رشته ورزشی مورد علاقه

در بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر می خوانیم که وی در چند رشته ورزشی نیز فعالیت دارد و از بسکتبال گرفته تا والیبال و هندبال و فوتبال را دنبال می کند و در حال حاضر نیز در باشگاه بدنسازی مشغول است

بیوگرافی و عکس مهسا طهماسبی و برادرش

ازدواج و همسرش

مهسا طهماسبی در 19 دی 1399 در 27 سالگی با انتشار متنی خبر نامزدی خود را رسانه ای کرد و در 1 تیر 1400 مراسم عروسی خود را برگزار کردند.

نام همسر مهسا طهماسبی امیر است.

وگرافی مهسا طهماسبی بازیگر و همسرش کیست +عکس همسر مهسا طهماسبی

بازیگر فیلم قانون مورفی رامبد جوان

در جدیدترین نقشی که ایفا کرده در فیلمی به نام قانون مورفی به کارگردانی رامبد جوان است که در کنار رامبد و امیر جدیدی با ژانر کمدی ایفای نقش کرده است.بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر

مهسا طهماسبی و اشپیتیم آرفی

بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر

البته ظاهرا در ابتدا مهسا طهماسبی به عرصه دیگری علاقه داشته است چون خود او گفته است که :

به این ترتیب علاقه به بازیگری در من شکل گرفت، اما در دوره دبیرستان به مدرسه فرزانگان رفتم و در رشته تجربی مشغول به تحصیل شدم. در آن زمان تصمیم داشتم که متخصص و جراح قلب شوم، اما بعد از قبولی در دانشگاه تصمیم ام در مورد ادامه تحصیل عوض شد و این تغییر تصمیمی را با خانواده ام در میان گذاشتم و گفتم یا هنر می‌خوانم یا ترک تحصیل می‌کنم.

مهسا طهماسبی برخلاف بسیاری از بازیگران زن که در ابتدا با مخالفت خانواده هایشان رو به رو بوده اند، از ابتدا با همراهی خانواده اش مواجه شده است. در این مورد خود او گفته است که:

خانواده ام پس از این که با تصمیم جدید من مواجه شدند، من را درک کردند. شاید علت عدم مخالفت انها به این خاطر بوده است که پدرم و مادرم جوان هستند و پدرم هنوز به ۵۰ سالگی نرسیده‌اند و ما اختلاف سنی زیادی نداریم و همدیگر را بهتر درک می کنیم.

بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر

مهسا طهماسبی در ادامه گفت که مادرم دارای شغل حسابداری است، اما شغل‌ شان را دوست ندارند، به‌ همین علت وقتی در سن ۱۷ سالگی به صورت جدی در مورد شغل آینده‌ و علاقه‌ ام به عرصه بازیگری با والدینم صحبت کردم، راضی شدند و من را همراهی‌ کردند.

بدون پارتی بازی!

آقای سامان مقدم برای نقش کیان به دنبال بازیگری جوان بودند و آقای فرهاد آئیش به من گفتند که تو را برای بازی معرفی می کنم.

البته این معرفی صرفا در حد پیشنهاد بود و قبلا هم آقای آئیش من را برای بازی به پروژه های دیگر معرفی کرده بودند که به سرانجام نرسیده بود.

بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر

می خواهم بگویم این طور نبوده که با پارتی بازی وارد سینما شده باشم در واقع شاید معرفی ام به پروژه ها با واسطه بوده اما در مرحله بعد همه چیز بر عهده خودم بود.

نقش جدی راحتتر است

تجربه کمدی برایم خیلی جذاب و خوب بود اما علاقه شخصی ام ژانر درام ، فیلم ها و سریال های اجتماعی و جدی است.

بازی در نقش های کمدی کار سختی است به خصوص این که شما یک کمدین نباشید در کل خنداندن مردم در جامعه ما خیلی سخت تر از گریاندن آن هاست.

بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر
ایفا در مجموعه برف بی صدا میبارد با داستان‌های یک خانواده پنج نفره رو به رو می باشیم، که کاراکتر پدر و مادر را فرهاد آئیش و همسرش مائده طهماسبی بازی می‌کند و سه دختر نیز دارند، که الیکا عبدالرزاقی، مریم شیرازی و مهسا طهماسبی بازیگران نقش دختران این خانواده می باشند.

بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر و همسرش کیست + عکس همسرش

خانم مهسا طهماسبی در این مجموعه کاراکتر سهیلا دختر کوچک خانواده را ایفا می‌کند و گویا این مجموعه بتواند برای این هنرپیشه خوب و توانمند کشورمان اتفاق خوبی رقم بخورد و بتواند در این مجموعه مهارت هایش را نیز محک بزند و البته همین که با عمه و شوهر عمه خود همبازی شده، می‌تواند به باورپذیری کاراکتر برای مخاطبین کمک زیادی کند.

بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر و همسرش کیست + عکس همسرش بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر و همسرش کیست + عکس همسرش

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا