بیوگرافی نیلوفر مولایی مجری شبکه ایران اینترنشنال +اینستاگرام

بیوگرافی نیلوفر مولایی مجری (از صدا و سیما تا شبکه ایران اینترنشنال) +عکس

نیلوفر مولایی کیست

نیلوفر مولایی متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۴ در تهران است نیلوفر مولایی فارغ التحصیل رشته کاردانی بازیگری از دانشگاه سروش و کارشناسی مجری‌گری از دانشکده خبر صد و سیما است. او پس از پایان تحصیلات خود به عنوان مجری فعالیت خود را شروع کرد،او در برنامه صبحگاهی حوالی امروز در شبکه ۵ سیما به عنوان گوینده فعالیت می‌کرد و از آن برنامه مشهور شد.

بیوگرافی نیلوفر مولایی مجری صداوسیما و اینستاگرام و سوابق او ا در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی نیلوفر مولایی

خانم مولایی از مجریان پیشین صدا و سیما بوده که در حال حاضر در شبکه ایران اینترنشال فعالیت دارد او در 18 تیر ماه 1374 در تهران به دنیا آمده است و در رشته بازیگری تحصیل کرده است او مدرک خود را از دانشگاه سروش دریافت کرده و موفق شده که لیسانس مجری گری را از دانشگاه خبر اخذ نماید.

بیوگرافی نیلوفر مولایی مجری شبکه ایران اینترنشنال +اینستاگرام

سوابق هنری

نیلوفر مولایی در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم نیلوفر مولایی در این سال، بازیگری در فیلم مرداد به کارگردانی بهمن کامیار محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نیلوفر مولایی بازی در فیلم مرداد بوده است. نیلوفر مولایی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1395 فیلم مرداد نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با بهمن کامیار همکاری داشته است. نیلوفر مولایی توانست با بازی در فیلم مرداد تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمدرضا فروتن، مهتاب کرامتی، بهنوش بختیاری و رعنا آزادی‌ور بر تجارب او افزود.

وی مدتی در صدا و سیما فعالیت داشت و برنامه هایی همچون حوالی امروز که از شبکه 5 پخش میشد را اجرا میکرد همچنین به عنوان مجری چند برناممه مختلف رادیویی و تلویزیونی فعالیت داشته است

مولایی در برنامه هایی چون برنامه صبحگاهی حوالی امروز شبکه پنج صدا و سیما ، اخبار فناوری زومیت به عنوان مجری و رادیو شب حضور داشته است.

تجربه بازیگری

خانم نیلوفر مولایی در بازیگری نیز تجربه دارد و در فیلم سینمایی مرداد ساخته بهمن کامیار حضور داشته است

او در فیلم کوتاه “دور ، نزدیک ، نزدیکتر” به کارگردانی مسعود صدر نیز ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی نیلوفر مولایی مجری شبکه ایران اینترنشنال +اینستاگرام

گوینده خبر ایران اینتر نشنال

وی سال 1398 ایران را ترک کرد و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست. نیلوفر مولایی از گویندگان فعال در حوزه خبر در شبکه ایران اینترنشنال است که بیشتر اخبار این شبکه ضد انقلاب درباره تحولات و حواشی سیاسی جمهوری اسلامی است.

او در کنار فریبا شیرازی ، طناز خامه ، سیما ثابت و پریسا صادقی از مجریان مشهور این شبکه است

شبکه ایران اینترنشنال از پایان اردیبهشت ۱۳۹۶ و شب انتخابات ریاست جمهوری در آن سال، فعالیت خود را آغاز کرده است. اما از همان روزهای ابتدایی فعالیت، حرف و حدیث‌هایی در مورد حمایت مالی عربستان سعودی از این شبکه از سوی برخی ایرانیان خارج از کشور بیان می‌شد.

بیوگرافی نیلوفر مولایی مجری شبکه ایران اینترنشنال +اینستاگرام

با این حال ماجرای حمایت سعودی‌ها از این شبکه وقتی به صورتی رسمی درآمد که مهر ماه سال ۱۳۹۷، روزنامه گاردین چاپ لندن گزارشی مفصل منتشر و از حمایت حدود ۲۵۰ میلیون دلاری محمد بن سلمان از این شبکه صحبت کرد و نوشت: «مدیریت شبکه برعهده شرکتی به نام گلوبال مدیا سیرکولیتینگ است که یک تبعه عربستان سعودی به نام عادل العبدالکریم مالک آن است.» این گزارش که توسط سعید کمالی دهقان، خبرنگار گاردین نوشته شده بود، به ادعای کمالی دهقان، حتی تهدید جانی نیز علیه او به بار آورد.

بیوگرافی نیلوفر مولایی مجری شبکه ایران اینترنشنال +اینستاگرام

سطح تحصیلات نیلوفر چقدر است؟

نیلوفر مولایی  فارغ التحصیل رشته کاردانی بازیگری از دانشگاه سروش و کارشناسی مجری‌گری از دانشکده خبر صد و سیما است.

بیوگرافی نیلوفر مولایی مجری (از صدا و سیما تا شبکه ایران اینترنشنال) +عکس

خانم مولایی ماجرای شروع مجری گری تان چگونه است؟

او پس از پایان تحصیلات خود به عنوان مجری فعالیت خود را شروع کرد،او در برنامه صبحگاهی حوالی امروز در شبکه ۵ سیما به عنوان گوینده فعالیت می‌کرد و از آن برنامه مشهور شد.

نیلوفر همچنین به عنوان خبرنگار بخش فناوری و تکنولوژی با زومیت وارد همکاری شد.

بیوگرافی نیلوفر مولایی مجری (از صدا و سیما تا شبکه ایران اینترنشنال) +عکس

او از سال ۱۳۹۷ به عنوان گوینده اجرای برنامه کافه خبر شبکه پنج را برعهده گرفت و همچنین در مجموعه نمایشی در کنار هم با محوریت خانواده نقش ایفا کرد. به عنوان گوینده در رادیو شب چندین اجرا نیز بر عهده داشت.

بیوگرافی نیلوفر مولایی مجری (از صدا و سیما تا شبکه ایران اینترنشنال) +عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. عجب بردار رو د رویی هست 👀😊😀😚😙😚😌😌😌😪😪😒😞😝

  2. کورش قیصری نیا

    متاسعانه اکنون صدا و سیما و دانشگاههای وابسته به صدا و سمای جمهوری اسلامی گویا دارند مجری و گوینده خبر و بازیگر آموزش میدهند و تحویل شبکه های اینترنشنال و مت و تو و بی بی سی قرار میدهند و این یعنی عدم مدیریت اصولی و سپردن مدیریت شبکه ها به افرادی که در این زمینه تخصص ندارند و عدم اهلیت این مدیران موجب شده تا یکی پس از دیگری از سکوی پرتاب سازمان صدا و سیمای ایران بسمت این کشورها و این شبکه پرتاب شوند و یکباره با ظاهری متفاوت و چهره ای جدید و البته شناخته شده و محبوب مردمی جذب این شبکه ها شوند و تکرار مکرر این روند هنوزم هیچگونه تلنگری به مقامات بالاتر نزده تا فکری به حال مدیریت این سازمان بکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *