بیوگرافی همایون شجریان و همسر اول و دوم و طلاق و ازدواج مجدد +عکس

بیوگرافی همایون شجریان و همسر اول و دوم و طلاق +عکس

همایون شجریان خواننده سرشناس ایرانی متولد 31 اردیبهشت 1354 در تهران است او فرزند استاد محمدرضا شجریان میباشد همایون علاوه بر خوانندگی به صورت حرفه ای در زمینه آهنگسازی و نوازندگی تنبک و کمانچه نیز فعالیت میکند. همسر اول او گیتا خوانساری بوده که از او یک فرزند دختر به نام یاسمین دارد همایون شجریان بعد از چند سال در سکوت خبری از گیتا خوانسازی جدا شد و با سحر دولتشاهی بازیگر سینما ازدواج کرد.

بیوگرافی همایون شجریان و همسر اولش گیتا خوانساری و همسر دومش سحر دولتشاهی و ماجرای طلاق و  باجناقی با پدرش هم دخترش یاسمین را در ادامه با جزئیات بخوانید.

بیوگرافی همایون شجریان

همایون شجریان خواننده سنتی و آهنگساز و نوازنده ایرانی 31 اردیبهشت 1354 در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته موسیقی می باشد.

بیوگرافی همایون شجریان و همسر اول و دوم و طلاق و ازدواج مجدد +عکس

 

همایون شجریان و مژگان خواهرش

وی فرزند استاد آواز ایران محمدرضا شجریان میباشد که یک خواهر به نام مژگان به یک برادر ناتنی به نام رایان دارد.

بیوگرافی همایون شجریان و همسرش

همایون شجریان و برادرش رایان

پدرش بعد از جدایی از همسرش فرخنده گل افشان با خواهر زن همایون ازدواج کرد که در واقع با پدر و پسر با هم باجناق هستند.

 

بیوگرافی همایون شجریان و همسرش

عکس های همایون شجریان

او از کودکی تحت آموزش‌های پدر قرار گرفته بعد از پنج سالگی شروع به زدن تنبک کرده است.
ایشان با تنبک اهدایی پدر توسط استاد ناصر فرهنگ فر به آموزش نواختن تنبک همت گماشت

بیوگرافی همایون شجریان و همسرش

عکس های همایون شجریان و مادرش

همایون همچنین در محضر استاد جانسوز و جمشید محبی برای آموختن موسیقی و فوت و فن آن قرار گرفت و به تمرین مشغول می شد .

بیوگرافی همایون شجریان و همسرش

عکس های همایون شجریان و پدرش

همایون فرزند استاد آواز ایران سپس به ساز کمانچه روی آورد و مشغول آموختن و نواختن آن شد که بعدها به دلیل روی آوردن به خوانندگی و اواز خوانی ساز کمانچه را رها کرد.

اینستاگرام همایون شجریان

این خواننده سنتی از سال ۷۰ زمانی که ۱۶ سال بیشتر نداشت به‌ همراه پدرش برای برگزاری کنسرت‌ به آمریکا، اروپا و در داخل به عنوان نوازنده تنبک همسفر می شد و گاهی نیز با پدرش همخوانی می کرد .
شروع حرفه ای و خوانندگی مستقل از سال ۸۲ بوده که اولین آلبوم خود را به نام نسیم وصل منتشر کرد.
بعد از دومین آلبوم خود را به نام ناشکیبا و سپس قیژک کولی و خورشید آرزو را روانه بازار کرد‌.
او سابقه همکاری با استاد کامکار داشته که در موفقیت وی نقش بسزایی به‌سزایی داشته است

بیوگرافی همایون شجریان و همسرش

ازدواج با گیتا خوانساری

همایون شجریان چند سال پیش ازدواج کرده و سال و یک دختر بنام یاسمین دارد. البته آنها بعدی مدتی طلاق گرفتند.

بیوگرافی همایون شجریان و همسرش

ازدواج با سحر دولتشاهی ابتدا شایعه بود

بعد از شایعه جدایی همایون از همسرش بعد از مدتی به دلیل با هم دیده شدن در پروژه سی و کنسرت نمایش با سحر دولتشاهی ، شایعه ازدواج مجدد منتشر شد که هیچ گونه واکنشی از طرفین نشان داده نشد.

بیوگرافی همایون شجریان و همسرش

گیتا خوانساری همسر همایون شجریان

از جمله بازیگران مورد علاقه اش که با آنها صمیمی می باشد پرویز پرستویی، گلاب آدینه، گوهر خیراندیش و نیکی کریمی و سیامک صفری و بهناز جعفری را می توان نام برد و از جمله خوانندگان مورد علاقه نیز غلامحسین بنان و خانم قمرالملوک وزیری و از میان هم دوره های خود علیرضا قربانی، محمد معتمدی، سالار عقیلی و سینا سرلک می باشند.

بیوگرافی همایون شجریان و همسرش

صبح روز جمعه ۱۸ مهر ۹۹ مراسم نماز و تشییع محمدرضا شجریان در بهشن زهرا انجام شد که برخی مسئولان و هنرمندان حضور داشتند. تصاویر بازیگران و هنرمندانی چون رعنا آزای ور و مهدی پاکدل و مارال بنی آدم و همسرش و امیر آقایی و … در بهشت زهرا منتشر شده است.

بیوگرافی همایون شجریان و همسرش

همچنین پیام تسلیت یکسانی نیز در پیج اینستاگرام دولتشاهی و فرزند استاد شجریان منتشر شده است و خانم دولتشاهی پیام تسلیت همایون را فوروارد کرده است .

ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی بازیگر پرکار سینما و تلوزیون و همایون شجریان با هم به کردستان عراق سفر کردند . عکس هایی از این سفر در فضای مجازی پخش شد . اما نکته مهم و جالب انتشار این عکس توسط پیج سینما نوین بود . این پیج نوشت : همایون شجریان به همراه دختر و همسرش سحر دولتشاهی به کردستان عراق سفر کردند . پیش از این شایعات فراوانی در مورد ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان منتشر شده بود که حواشی زیادی داشت . سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان است و بعد از مدتی از این بازیگر جدا شد . در ادامه تصاویر دیده نشده از سحر دولتشاهی و همایون شجریان را مشاهده می کنید .

بیوگرافی همایون شجریان و همسر اول و دوم و طلاق و ازدواج مجدد +عکس

همچنین همایون شجریان به ماجرای انتشار خبر ازدواجش با سحر دولتشاهی واکنش نشان داد.

همایون شجریان با اجرای نشود فاش کسی آنچه میان من و توست در لایو اینستاگرامی به شکل جالبی خبر ازدواجش را تایید کرد.

پس از انتشار عکس های مسافرت سحر دولتشاهی و همایون در کردستان عراق حالا میراث خسرو آواز به این ماجرا واکنش نشان داده است .

سحر دولتشاهی هم برای این پست کامنت قلب قرمز گذاشت .

به این ترتیب هر دو هنرمند کشور خبر ازدواجشان را تایید کردند.

خبر ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان پسر خسروی آواز ایران در فضای مجازی منتشر شد.هیچ یک از طرفین تاکنون خبر این ازدواج را تایید نکردند و هیچ مصاحبه ای در این باره نداشتند.

عکس های همایون ، دخترش یاسمین شجریان در کنار سحر دولتشاهی در کردستان عراق چند روزی است که در فضای مجازی دست به دست می شود.

واکنش جالب همایون شجریان به خبر ازدواجش با سحر دولتشاهی

بیوگرافی همایون شجریان و همسر اول و دوم و طلاق و ازدواج مجدد +عکس

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر سال ۱۳۵۸ در تهران است. لیسانس ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه دارد. مادرش نائب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تور‌های دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

خانواده سحر دولتشاهی ۵ نفره است و به جز خودش یک خواهر (نسیم دولتشاهی) و یک برادر (روزبه دولتشاهی) دارد. در مصاحبه‌ای گفته است که از کودکی به همراه خانواده بیننده حرفه‌ای تئاتر بوده است و کار هنری را نیز در زمانی که دانشجو بود با تئاتر‌های دانشجویی آغاز کرده است. تئاتر را به طور حرفه‌ای در سال ۷۹ آغاز کرده است.

همسر اول او رامبد جوان از هنرپیشگان و بازیگران سینما و تلویزیون بود. سحر دولتشاهی و رامبد جوان در تئاتر با هم آشنا شدند و در تاریخ بیست و هفتم اسفند ماه ۱۳۸۷ با هم ازدواج کردند. سحر دولتشاهی در جایی گفته است که ما دوستان مشترکی داشتیم و دورادور هم را می‌شناختیم.

بیوگرافی همایون شجریان و همسر اول و دوم و طلاق و ازدواج مجدد +عکس

بعد از ۵ سال شایعه طلاق رامبد جوان و سحر دولتشاهی در فضای مجازی پیچید، ابتدا کسی این حرف را باور نمیکرد، چون این زوج دوست داشتنی به نظر جدا نشدنی بودند. اما رفته رفته مشخص شد منبع شایعات موثق بوده است و طلاق گرفته اند.
واکنش جالب همایون شجریان به خبر ازدواجش با سحر دولتشاهی

علاقه به بازیگری

خودم به بازیگری علاقه دارم ، اما هیچ وقت جراتش را پیدا نکرده ام.

به نظرم آدم باید یا واقعا دست پر باشد یا اصلا وارد این حرفه نشود. من هم چون این توانایی را هیچ وقت در خود ندیده ام به سمت بازیگری نرفتم.

دوستان سینمایی

اغلب سینماگران از دوستان نزدیک و صمیمی من هستند ، پرویز پرستویی ، گلاب آدینه ، گوهر خیراندیش و نیکی کریمی از جمله دوستان سینمایی من است.

در میان بچه های تئاتر سیامک صفری ، بهناز جعفری و بسیاری دیگر ، می دانم هر اسمی هم بیاورم باز عده ای از قلم می افتند و من شرمنده شان می شوم.

غلامحسین بنان و خانم قمرالملوک وزیری اسطوره های صدا بودند. در میان هم نسل هایم ؛ علیرضا قربانی ، محمد معتمدی ، سالار عقیلی و سینا سرلک از جمله خوانندگانی هستند که من واقعا از صدایشان لذت می برم.

در اسفند ماه 1397 همایون شجریان 43 ساله گواهینامه درجه یک هنری معادل مدرک تحصیلی دکتری در رشته آواز از وزارت ارشاد دریافت کرد.

همایون شجریان به آهنگسازی برای سایر خوانندگان نیز مشغول بوده است؛ از جمله ، تصنیف «دل سِتان» با مطلع «ای کاروان آهسته ران» را برای «علیرضا افتخاری» در آلبوم «قصه شمع» آهنگسازی کرده است.

بیوگرافی همایون شجریان و همسرش

همایون شجریان عاشق بوکس

همایون شجریان استاد بوکس است مربی او اکبر احدی در سال ۹۹ در گفتگویی صحبت های جالبی درباره ی علاقه ی همایون شجریان به بوکس مطرح کرده بود.

احدی در اینباره گفته بود: «دو سال پیش یکی از دوستان مشترک من و همایون در باشگاهی که دارم تمرین می‌کرد. بعد از مدتی من از طریق این دوستم متوجه شدم که شجریان به شدت به بوکس علاقه دارد و خیلی دوست دارد یاد بگیرد. دقیقاً از دو سال پیش استارت تمرین را زد و حالا خیلی خوب تمرین می‌کند. افتخار می‌کنم که او با این همه شهرت و توانمندی در باشگاه من تمرین می‌کند؛ هر چه از علاقه همایون به بوکس بگویم کم گفته‌ام. هفته‌ای سه جلسه تمرین خیلی جدی و سنگین را دارد، فقط در مواقعی که برای کنسرت به خارج می‌رود، تمرین ندارد.»

او درباره ی پشتکار زیاد همایون شجریان در ورزش بوکس گفته بود: «زمانی که ما در باشگاه تمرین نداریم او در خانه فیلم‌های مبارزه بوکسور‌های مطرح دنیا را تماشا می‌کند و بعد از آن دو ساعت تمرین می‌کند و فیلم تمریناتش را برای من می‌فرستد؛ یعنی همین رفتار همایون باعث شده در این دو سال پیشرفت خوبی کند. باور کنید بعد از موسیقی بیشترین وقتش را صرف بوکس می‌کند. علاقه زیادی به نوع و سبک مبارزات تایسون دارد و فیلم همه مبارزات تایسون را نگاه می‌کند و مثل او تمرین می‌کند. من نگرانم، چون با این همه علاقه فکر می‌کنم یک روز به جای اجرای کنسرت باید شاهد مبارزه همایون روی رینگ مسابقات حرفه‌ای باشیم. (باخنده)»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. اگه همایون شجریان با سحر دوِلاشایی ازدواج کرده باشه خیر نبینه ورشکسته بشود دچار بیماری بشود هيچ وقت نتوانه کنسرت بدهد ایشالله

  2. اصلا امثال سحرشیطان بدردش نمیخورن همایون دکتر واستاد اواز مرد ازخود راضی ومتشکر ایشالله ورشکست بشود سرش به سنگ بخوره ببینه فامیل دلسوزه ازکودکی دوست بودن یا دختری که تازه دوساله امده سرراهش گفته سکسک

  3. معلومه بدجور دیوانه و مجنون همایون هستی و حسود
    ولی ب نظرمیاد نمیخوادت.
    احتمالا هم فامیلشونی و درحسرتش.
    فراموشش کن حسودخانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *