بیوگرافی کیاناز شاطریان نفر اول کنکور هنر 1401 کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی کیاناز شاطریان نفر اول کنکور هنر 1401 کیست +عکس و اینستاگرام

کیاناز شاطریان کیست بیوگرافی کیاناز شاطریان نفر اول کنکور هنر 1401 با عکس و اینستاگرام و راز موفقیت در کنسور هنر را در این صفحه بخوانید.

بیوگرافی کیاناز شاطریان نفر اول کنکور هنر 1401 کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی کیاناز شاطریان

خانم شاطریان از نخبه های کشورمان میباشد و اهل اصفهان است رشته تحصیل او هنر بوده که در کنکور 1401 موفق شد ربته اول را به دست آورد که خودش هم احتمال نفر اول شدن را نمیکرد اما تلاش و پشتکار بسیار زیاد او با پاسخ قاطعی همرا ه بود و جواب همه سختی هایی که کشیده بود را گرفت.

خانم شاکریان در دوران هنرستان رشته اش نقاشی بوده و تصمیم دارد در دانشگاه رشته مجسمه سازی درس بخواند .

او می‌گوید که از دوران کودکی علاقه زیادی به هنر داشته و خانواده‌اش پشتیبان او بوده اند و حمایت های زیادی از وی کردند.

همچنین ببینید بیوگرافی سید حسین سید مهدی جاسبی نفر اول کنکور

به گفته خانم شاکریان تحصیل در رشته هنر می تواند دانش بسیار زیادی را منتقل کند چراکه فلسفه بسیار گسترده ای داشته و برای هر کسی می تواند شیرین و جذاب باشد.

خانم شاکریان می‌گوید که معلمان و مشاوران دوران تحصیلی اش نسبت به اینکه در رشته هنر گام بردارد مخالف بودند اما خانواده اش از انتخاب و نظر او حمایت کردند تا بتواند در رشته مورد علاقه خود موفق شود.

میزان مطالعه

خانم شاکریان می گوید زمان مطالعه در کنکور حدود ۸ تا ۱۴ ساعت بوده است و در کلاس های کنکور نیز شرکت می کرده است و البته هر چیزی که برای کنکور مهم است تلاش و کوشش بوده و باید تمرکز کافی بر روی مطالعه داشته باشد.

همچنین ببینید بیوگرافی امیرپارسا بهرامی نفر دوم کنکور ریاضی

رتبه اول کنکور سراسری هنر زمان‌بندی دقیق و کنترل زمان را مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت در کنکور دانسته و خطاب به دانش‌آموزان گفت: به نظرم تحصیل در رشته مورد علاقه، مسئله بسیار مهمی است، اگر دانش‌آموزان علاقه‌شان را دنبال کنند، مسیر خسته‌کننده نخواهد بود و در نهایت به موفقیت منجر می‌شود. مهم‌ترین توصیه‌ام به دانش‌آموزان این است که زمان‌بندی دقیقی داشته باشند، چون زمان کلید طلایی موفقیت در کنکور است و برنامه‌ریزی درست و کنترل زمان برای موفقیت در کنکور اهمیت زیادی دارد.

پیج های جععلی اینستاگرام

در اینستاگرام پیج های جعلی زیادی به نام ایشان توسط افراد سودجور ایجاد شده است که همگی جعلی هستند. اگر شما از پیج اصلی وی اطلاعی دارید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه اعلام کنید تا در اختیار کاربران قرار بگیرد درباره رمز موفقیت و تجارب او سوال بپرسند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *