بیوگرافی یاسمین مهربانو (پروانه) سلامی

بیوگرافی یاسمین (مهربانو) سلامی خواننده قدیمی + درگذشت یاسمین خواننده گلها

بیوگرافی یاسمین (مهربانو) سلامی خواننده قدیمی + درگذشت یاسمین خواننده گلها و سن و محل زندگی و عکس های جوانی و علت فوت و محل دفن و آثار خوانندگی را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی یاسمین (مهربانو) سلامی

مهربانو (پروانه) سلامی یاسمین خواننده قدیمی در ۲۳ بهمن ۱۳۱۳ در کازرون به دنیا آمده و از خوانندگان مطرح و معروف در دهه ۱۳۳۰ و اوایل دهه ۱۳۴۰ بود و در تاریخ ۱۵ اسفند ۹۷ در ۸۴ سالگی به علت کما درگذشت.

عکس یاسمین و همسرش پرویز ایزدخواه

بیوگرافی یاسمین (مهربانو) سلامی ،او کشف شده جواد معروفی در خوانندگی است و توانست استعدادش را کشف کرده و او را به دنیای خوانندگی وارد کند.
با ترانه «آبشار» به آهنگسازی «بزرگ لشگری» و شعر «رحیم معینی کرمانشاهی» معروف شد و صدای گیرا و خاص او خیلی زود به گوش اهالی موسیقی رسید.

پیشنهادی : بیوگرافی هانا کامکار و بیوگرافی ناهید دایی جواد

 

عکس های جوانی یاسمین خواننده قدیمی گلها

وی تنها خواننده زن از خوانندگان موسیقی ایران در دهه ۳۰ بود که با رضایت پدرش پای در راه خوانندگی گذاشت.
از شاخص ترین و معروفترین ترانه او ترانهٔ مشهور «هر که دیدم یاری داره، من ندارم» می باشد که معروفترین ترانه او در گذشته بسیار گل کرد.

همسر یاسمین خواننده قدیمی

بیوگرافی یاسمین (مهربانو) سلامی ،یاسمین دو بار ازدواج کرده بود که با حکمت شعار از هنرمندان قدیمی ازدواج کرده و جدا شد.
بار دوم نیز با پرویز ایزدخواه روزنامه‌ نگار قدیمی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر و یک پسر بود که در تهران زندگی می‌کرد.
هکسرش در روزهای اخر زندگی و بیماری در کنارش بود و تصاویری که مشاهده می کنید تصاویر پرویز ایزدخواه همسر این خواننده معروف گذشته است که در جدیدترین تصاویر نیز در کنارش مشاهده می کنید.

بیوگرافی یاسمین (مهربانو) سلامی

درگذشت یاسمین خواننده قدیمی

یاسمین به علت بیماری از یک هفته پیش در بیمارستان بستری بوده و به حالت کما رفته بود که در نهایت در ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ در بیمارستان مهر تهران درگذشت

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *