عوارض بستنی خوردن بیش از حد چیست؟

عوارض بستنی خوردن بیش از حد چیست؟

عوارض بستنی خوردن بیش از حد چیست؟

هنگامی که بستنی خوردن را شروع می کنید ، متوقف کردن آن دشوار است! اما تا آنجا که این دسر یخ زده می تواند آرامش بخش و خوشمزه باشد ، آیا کمی نگران این نیستید که چربی و کالری با شما چه می کند؟

عوارض بستنی خوردن بیش از حد چیست؟

بنابراین ، ما فقط به دنبال این هستیم: آیا خوردن یک پیمانه بستنی برای سلامتی شما مضر است؟ پاسخ ساده این است که نه ، مادامی که این کار را به یک عادت تبدیل نکنید.

وقتی شب های خود را روی کاناپه صرف تماشای فیلم و قاشق زدن در یک بستنی کنید اتفاقات خطرناکی برای شما رخ میدهد

یک پیمانه بستنی می تواند تا حدود 1000 کالری داشته باشد و برای برخی از افراد این بیش از نیمی از میزان مصرف روزانه آنها است این بدان معناست که اگر این عادت را ادامه دهید ، می تواند منجر به افزایش وزن بسیار زیاد شود.

کالری اضافی بیش از نیازهای شما منجر به افزایش وزن می شود.” “اگر بستنی خوردن کاری است که شما به طور منظم انجام می دهید ، آن را کنسل کیند.”

تعجب! ممکن است فکر کنید که یک پیمانه بستنی کافی است تا قند خون شما به هم بخورد ، اما آنقدرها هم که فکر می کنید زیاد نیست. دابینز می گوید: “هر زمان که غذا می خوریم ، قند خون ما بالا می رود.” مگر اینکه دیابتی هستید یا هیپوگلیسمی واکنشی دارید ، قند خون شما همچنان باید در محدوده طبیعی باقی بماند.

“لبنیات دارای کلسیم ، پتاسیم و منیزیم است که سه ماده معدنی مهم برای کنترل فشار خون شما هستند.”

خوراکی سنگین کربوهیدرات

کلبستنی یک خوراکی سنگین کربوهیدرات است و خوردن مقدار زیادی کربوهیدرات تصفیه شده باعث رسوب چربی در شکم می شود. یک پیمانه می تواند حدود 120 گرم کربوهیدرات داشته باشد. و اگرچه کربوهیدرات ها منبع عالی انرژی هستند ، احتمالاً فوراً از آن استفاده نمی کنید.

هر نوع کربوهیدراتی که بدن مصرف نمی کند به عنوان چربی روی محتوای چربی اولیه بستنی ذخیره می شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *