ماجرای تبلیغ خرچنگ در برنامه عمو فیتیله ای ها شبکه 2 +فیلم

ماجرای تبلیغ گوشت خرچنگ در صدا و سیما (برنامه عمو فیتیله ای ها) شبکه 2 +فیلم

ماجرای تبلیغ گوشت خرچنگ در صدا و سیما (برنامه عمو فیتیله ای ها) شبکه 2 +فیلم را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای تبلیغ گوشت خرچنگ

روز گذشته برنامه عمو فیتیله ای ها از شبکه دو پخش شد که باز هم به دلیل یک حرکت از انها جنجال به پا شد .

ماجرای تبلیغ گوشت خرچنگ در صدا و سیما (برنامه عمو فیتیله ای ها) شبکه 2 +فیلم

یکی از این مجریهای برنامه کودک در حالی که غذاهای دریایی را معرفی میکردند خرچنگی را هم در دست گرفته بودند که به اعتقاد برخی از رسانه ها تبلیغ گوشت خرچنگ بوده که در کشورمان حرام بوده و خوردن آن از طرف مراجع تقلید مسلمانان ممنوع اعلام شده است.

فیلم را در زیر ببینید

حالا این حرکت عمو فیتیلیه ای ها باز هم جنجال ساز شده است

این سه مجری معرفی معرف قبلا هم به دلیل توهین به قوم ترک ها مورد انتقادات فراوان قرار گرفته بودند.

روز جمعه در برنامه «فیتیله» آیتمی پخش شد که داستان آن توهین به هموطنان آذری‌زبان تلقی شد. ماجرا از این قرار بود که در این آیتم محمد مسلمی و حمید گلی که با زبان آذری صحبت می‌کردند میهمان هتل درجه یکی بودند اما به دلیل نارضایتی‌شان از شرایط هتل می‌خواستند آن‌جا را ترک کنند. دلیل‌شان هم بوی بد اتاقی بود که آنها ساکنش بودند. در ادامه آیتم مشخص می‌شود که بوی بدی که آنها حس می‌کردند از دهان پسربچه بیرون می‌آمده و دلیلش هم این بوده که پسربچه به جای استفاده از مسواک… این شوخی به تنهایی جای ایراد و اشکال داشت چراکه حتی تصور چنین صحنه‌ای برای بزرگسالان هم کمی مشمئز‌کننده است چه برسد به کودکان.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. شما هم شدید استاد قضاوت فقط نظر میدید وقتی فروشگاه های تهران خرچنگ میفروشن شما کجاییین؟؟؟؟ به جای قضاوت و ایجاد جو در جاممعه بیاید فرهنگ سازی کنید. این گروه ده ها سال برای مردم زحمت کشیدند اون وقت ما انقدر قدر نشناسیم که به جای قدر دانی دنبال مچ گیری هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *