فیلم / ماجرای تجاوز به فرزاد پسر اوتیسمی و پیدا شدن لخت در خیابان

فیلم / ماجرای تجاوز به فرزاد پسر اوتیسمی 21 ساله و لخت در خیابان

تجاوز به پسر اوتیسمی و پیدا شدن لخت در خیابان که واکنش های زیاد را در پی داشته است لادن طباطبایی افشاگری کرد ولی پلیس موضوع تجاوز را رد کرده است.

فیلم / ماجرای تجاوز به فرزاد پسر اوتیسمی و پیدا شدن لخت در خیابان

خبر تعرض و تجاوز به پسر ۲۱ ساله اوتیسمی در رسانه های مالک منتشر شده است لادن طباطبایی بازیگر سابق سینما و تلویزیون کشورمان که خود را عضو انجمن حمایت از بیماران اوتیسمی می داند مدعی شده که به این پسر بیمار تجاوز شده است این درحالیست که پلیس اعلام کرده طبق گزارش پزشکی قانونی تعرضی صورت نگرفته و صرفاً بر روی بدن و آثار ضرب و جمع بوده است

ماجرای تجاوز به فرزاد پسر اوتیسمی

فرزاد پسر ۲۱ ساله دارای اوتیسم بوده که چند روز پیش توسط یک موتورسوار ربوده می شود و بعد از گذشت مدتی در خیابان رها می گردد.

قاضی شهریاری درباره این حادثه می گوید ادعای پدر این پسر اوتیسمی در شعبه ۵ دادسرای جنایی در حال بررسی است

فیلم / ماجرای تجاوز به فرزاد پسر اوتیسمی و پیدا شدن لخت در خیابان

موتور سوار به عنوان مسافر کشن آنها را سوار کرده است

سید صالح غفاری مدیرعامل انجمن اتیسم ایران درباره حادثه می گوید که حادثه پسر ۲۱ ساله دارای بیماری اوتیسم روز شنبه شب ۱۲ شهریور ماه رخ داده است او میگوید که این پسر ۲۱ ساله به همراه پدر خود از منزل بیرون رفته و یک موتور سیکلت در مسیر منزل آنها که در قلعه حسن خان بوده توقف میکند و به آنها می‌گوید که مایل است آنها را به صورت رایگان به پایانه اتوبوس رانی محله آذری ببرد بعد از رسیدن به ترمینال فرد موتور سوار از پدر می خواهد که به ترمینال برود و پرس و جو کند که کدام اتوبوس آنها را به مقصد میرساند و زمانی که پدر به سراغ اتوبوس ها می رود این موتور سوار بیمار  اتیسمی را می رباید .

گفته می‌شود تا روز یکشنبه ۱۳ شهریور ماه مشخص نیست که چه بلایی بر سر این بیمار آمده است.

فرزاد برهنه در خیابان پیدا شد

طبق گفته ها فرزاد به صورت برهنه و آثار ضرب و شتم در خیابان یافت می شود که مردم به اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و او را به بیمارستان جنوب تهران منتقل می کنند..

فیلم / ماجرای تجاوز به فرزاد پسر اوتیسمی و پیدا شدن لخت در خیابان

از روز یکشنبه ۱۳ شهریور تا چهارشنبه ۱۶ شهریور فرزاد در بیمارستان بستری بوده و پرونده او به پزشکی قانونی و یا نیروی انتظامی اجرا نشده است و حتی روانپزشک او را معاینه نکرده است در نهایت بیمارستان به سازمان بهزیستی نگاری می‌کند و می‌گوید که یک فرد مجهول الهویه در بیمارستان وجود دارد.

همچنین ببینید

فیلم / شلیر رسولی زن مریوانی از تجاوز تا خودکشی
آزار دختر دانشجو مرند و ربودن و تجاوز جنسی
لحظه دستگیری باند تجاوز در تاکسی مسافرکشی

پدر و مادر فرزاد میگویند که ما فقط از نیروی انتظامی خواهش می کنیم که همه سعی خود را بکنند تا فرد موتور سوار را دستگیر کنند می توانند فیلم های دوربین مداربسته ترمینال آذری را بررسی کنند ربودن یک انسان و هتک حرمت و تعرض به او یکی از گناه ها و بزرگترین جرم ها بوده که نباید از آن چشم پوشی کرد.

پرونده فرزاد به پلیس آگاهی تهران رفته و تحقیق برای شناسایی و دستگیری فرد موتور سوار ادامه دارد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ به این پرونده ورود پیدا کرده است و اعلام کرده که قطعاً با متخلفان پرونده برخورد قاطع خواهیم کرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. عجیب است که هیچ علاقه و اراده ای در پیگیری پرونده های اقدام به جنایت تجاوز در دستگاه قضا دیده نمی شود و طبق معمول انرا به نفع مجرمان رد می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *