فیلم و عکس کامل ترانه علیدوستی در جشنواره کن ۲۰۲۲ + تصاویر

فیلم و عکس کامل ترانه علیدوستی در جشنواره کن ۲۰۲۲ + تصاویر

فیلم و عکس کامل ترانه علیدوستی در جشنواره کن ۲۰۲۲ و پیمان معادی برای فیلم برادران لیلا همراه با زهرا امیرابراهیمی و تصاویر و حواشی حضور ترانه علیدوستی در مراسم فستیوال فیلم کن 2022 را در این صفحه ببینید.

فیلم و عکس کامل ترانه علیدوستی در جشنواره کن ۲۰۲۲ و پیمان معادی برای فیلم برادران لیلا +تصاویر

ترانه علیدوستی در جشنواره کن ۲۰۲۲

ترانه علیدوستی بازیگر محبوب و سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان این روستا در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده که مورد توجه عکاسان و خبرنگاران قرار گرفته است

ترانه علیدوستی سالهاست در فیلم ها و سریال های مهم و پر بیننده بازی کرده و به همین دلیل در بین مردم از شهرت زیادی برخوردار می باشد .

فیلم و عکس کامل ترانه علیدوستی در جشنواره کن ۲۰۲۲ و پیمان معادی برای فیلم برادران لیلا +تصاویر

بازی در سریال شهرزاد را می توان به عنوان یکی از مهمترین کارهای هنری این خانم بازیگر دانست که فروش بسیار بالایی در شبکه نمایش خانگی داشت او را به همراه شهاب حسینی به عنوان زوج هنری می شناسند که در اغلب فیلم ها و سریال هایی که بازی کرده اند و در کنار یکدیگر موفق شدند عملکرد بسیار قابل قبولی داشته باشند .

 

فیلم و عکس کامل ترانه علیدوستی در جشنواره کن ۲۰۲۲ + تصاویر

جالب است بدانید که ترانه علیدوستی دختر حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی کشورمان بوده که این روستا در عرصه تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد این خانم هنرمند در جشنواره فیلم فجر ۲۰۲۲ در کنار برخی از بازیگران سرشناس کشورمان همچون نوید محمدزاده و پیمان معادی حضور پیدا کرده است لازم به ذکر است که در جشنواره فیلم فجر چند بازیگر ایرانی که مهاجرت کردند از جمله زهرا امیر ابراهیمی و گلشیفته فراهانی نیز حضور دارند که تصاویر آنها در رسانه‌های کشورمان به دلیل ممنوع التصویری منتشر نشده است.

امروز چهارشنبه چهارم خرداد برای اولین بار فیلم «برادران لیلا» در جشنواره کن به نمایش در می آید.

ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، پیمان معادی، فرهاد اصلانی، سعید پورصمیمی از بازیگرانی هستند در این فیلم ایفای نقش می کنند. کارگردان برادران لیلا، سعید روستایی است.

فیلم و عکس کامل ترانه علیدوستی در جشنواره کن ۲۰۲۲ و پیمان معادی برای فیلم برادران لیلا +تصاویرفیلم و عکس کامل ترانه علیدوستی در جشنواره کن ۲۰۲۲ و پیمان معادی برای فیلم برادران لیلا +تصاویرفیلم و عکس کامل ترانه علیدوستی در جشنواره کن ۲۰۲۲ + تصاویر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *