فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری و تدفین حسین زمان +حواشی

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری حسین زمان خواننده +حواشی

مراسم تشییع پیکر حسین زمان خواننده پاپ کشورمان امروز جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بهشت زهرا برگزار شد و بسیاری از هنرمندان سرشناس کشورمان در این مراسم حضور داشتند.

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری و تدفین حسین زمان +حواشی

حسین زمان در جوار شهرام عبدلی و محمدرضا الوند و جلال مقامی به خاک سپرده شد.

بازیگران و خواننده ها و چهره های سیاسی زیادی در این مراسم حضور پیدا کرده بودند.

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه

حسین زمان به دلیل ابتلا به بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت و از او دو فرزند به جا مانده است.

حسین زمان ابتدا در زمینه سیاست فعالیت می کرد اما بعد از مدتی سیاست را کنار گذاشت و وارد موسیقی شد بعد از انتشار چندین آلبوم خبر رسید که حسین زمان ممنوع الکار شده است و اجازه برگزاری کنسرت به او داده نشد.

حسین زمان می گوید که ۱۷ سال ممنوع الکاری اش به طول انجامیده است این خواننده با خواننده های سرشناس زیادی همچون علیرضا عصار و خشایار اعتمادی و قاسم افشار همکاری داشته است.

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری حسین زمان +حواشی

حواشی

در مراسم تشریح حسین زمان آقای امیر بکان آهنگساز سخنرانی برای حاضران انجام داد و گفت ایران یکی از شریف ترین و آزادمرد ترین عزیزانش را از دست داده است که جای خالی او با هیچ چیز پر نخواهد شد از سال ۱۳۵۷ که در ایران موسیقی پاپ رونق گرفت من با او آشنا شدم و چندین پروژه را با هم کار کردیم اما شرایط برگزاری کنسرت در آن زمان مثل امروز نبود و حتی بارها ما را تهدید به مرگ کردند اما حسین زمان اشتیاق زیادی داشت تا بتواند همه کنسرت های خود را در در شهرستان ها برای مردم برگزار کند.

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری حسین زمان +حواشی

او ادامه داد: حسین زمان فقط یک هنرمند نبود، انسانی شریف بود، هدف داشت، پیام داشت و موسیقی را برای ابلاغ و ابراز احساسات و حرف خود انتخاب کرده بود و در این راه هم خوش درخشید. او با دقت شاعر و چینش واژگان آثارش را انتخاب می‌کرد. رسم زمانه این نبود که اینگونه با حسین زمان ـ مردی که هشت سال در دفاع مقدس شرکت کرده بود ـ رفتار شود و سال‌ها از صحنه دور باشد.

همچنین ببینید:

تیپ عجیب مازیار لرستانی در مراسم خاکسپاری و تشییع کیومرث پوراحمد

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری کیومرث پوراحمد

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شهرام عبدلی

چه خاطرات و پیام‌هایی که او می‌توانست برای ما بسازد ولی اجل مهلتش نداد. حسین زنده است و امروز همه ما را نظاره می‌کند. او این پیام را به ما داد که نسبت به مسائل پیرامون خود بی‌تفاوت نباشیم، مسائل را خوب تحلیل کنیم و پاسخ مناسب را در زمان مقتضی بیان کنیم. حسین عاشق، آزاده‌مرد و یکی از شریف‌ترین مردمان این روزگار بود.

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری و تدفین حسین زمان +حواشی فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری و تدفین حسین زمان +حواشی فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری حسین زمان +حواشی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *